Weet je nog dat je heel hard van Tommie was afgevallen en dat Marijn en ik je een merci doos hadden gegeven van een halve meter lang?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dominiqueee schreef:@ Anneke: Coool dat je op Volanda hebt gesprongen!
Engels is net echt goed gegaan! We hadden 100 min de tijd en ik was in 3 kwartier al klaar! Om half 2 heb ik m'n frans mondeling, telt best zwaar mee voor het examen (gelukkig sta i gem. een 7 dus ik kan er wel een laag cijfer bijhebben)...
Hebben jullie al plannen voor de kerstvakantie?
Ik ga echt zoveel leuke dingen doen (kerst en oud & nieuw vieren, fotoshoot; die krijg ik voor kerst van jelmer, uitgaan tot je erbij neervalt, heel veel naar ginger enz. enz.)
Wat jullie?
_Anneke_ schreef:hestejente schreef:Volanda heb ik niet zien springen... maar ze liep wel heel netjes over de balkjes
hahah jaadat deed ze ook beter dan verwacht
ze is gewoon een superpaardje
Ze begint 't nu allemaal een beetje te snappen en voor zo'n jong paard vind ik dat ze het super doet! 
Iedereen uit me les en annemiek zeiden dat ze urnie na die keer dat ik op m had gesprongen verder niet hebben zien springen. Misschien dan 1 of 2 keer.. maar hij heeft niet vaak gesprongen. (En wel wat vaker over balkjes en een superlaag sprongetje
) Maar dan ben ik nog trots op m want het is niet echt een super springpaard!

een halve meter is niet zo groot hoor, wel voor chocolaatjes natuurlijk
..