Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xManon_ schreef:Ik heb nog een fotoboek van een paar jaar terug, daar staat nog bij dat ik Truus een stomme pony vind omdat ze Chanel had geschopt haha.
En anders wordt het in de zomer pas....
Afgelopen herfst ging het er elke dag zo aan toe omdat je zelf mocht kiezen op wie je wilde
hihi! En ik wist nooit op wie ik dan wilde
.
Ben namelijk heel benieuwd hihi.
En we hebben onze afdelingsconrector als docent...

haha
xoxsannexox schreef:[TAO] dankzij zadelservice een paard met ernstige problemen
Moet je dat eens lezen! Van een vriendin van mij. Maar dezelfde zadelmakerij als waa rik altijd heen ga!
Ik ging op Mis rijden en ze as heel braaf! Tussendoor belde Brigitte me! Hihi.. Alleen die witte haren! Nu ben ik bang dat het zadel ook niet goed is..
Jeetje! Nou ik zou dan toch snel bij een andere zadelmaker langsgaan om je zadel na te kijken San! Misschien vandaar die witte haren?!
. Heb ff opgezocht voor je:erleyne schreef:Inderdaad, het hoeft niet eerst kaal te worden. Door een slecht passend zadel kunnen ook 'alleen' witte haren komen. Toch maar even kritisch naar (laten) kijken dus.
). Zitten in Zevenhuizen. Vanny_ schreef:Ik weet evt. wel een goede zadelmaker als je van plan bent iemand anders ernaar te laten kijken (Van Rijs, en dan een bepaald persoon maar ben de naam kwijt). Zitten in Zevenhuizen.

. xoxsannexox schreef:Maar het zadel is nog geen half jaa rgeleden opgevuld! Echt raar! Hoort minstens om het jaar!
!
je kan idd beter de zadelmaker laten komen zodat ie het gelijk kan meten en passen op je paard.
met korte pasjes, heb ik idd ook gezien toen andere vzster erop reed.