Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Is toch irri, je koopt 4 touwtjes voor hem, twee bordeaux met grijs en twee zwarten en telkens zijn er minstens drie van verdwenen. Dure hobby zo als je telkens nieuwe moet kopen. Maar verder lekker gereden op t strand, Luc wou eerst niet langs de kermis maar toen hij doorhad dat ik vol bleef houden ging ie toch uiteindelijk overstag. En op de terug weg schrok hij van een tractor, weet niet waarom, maar daar moet meneer altijd van schrikken, de aansteller want bij Noot waren altijd en eeuwig tractors, waar hij toen nooit van schrok. 
Dan zijn ze idd zo weg..
zelfs mijn ouders hadden geen lust om naar de film te gaan....

hasten schreef:Beatrijs, idd dure hobby als je ze allemaal aan je stal hangtDan zijn ze idd zo weg..
DeedeJee schreef:Ik wil echt wel leuks met jou doen! Alleen als ik wel was gegaan gisteravond had het waarschijnlijk niet zo gezellig geweest omdat mijn hoofd er niet naar stond. En ik wil natuurlijk geen heibel met Niekie!
Zaterdag gaan we leuks doen: Outdoor Gelderland! En nog naar de Buren van Pieck, en sauna, en dat allemaal op korte termijn. En misschien nog wel veeeeeeel meer! Zelfs naar Australië over 2 jaar of zo
daarom had ik ook gezegd dat je dan lekker thuis moet blijven!
Maar ik was gewoon een zielig zeurtje omdat ik me verheugd had op een 'doe avond'.

Had iets te diep in het glaasje gekeken. 

Ook aan de box niet als ik m'n touwtje een keer laat hangen ofzo. Je hebt gewoon ongeluk denk ik 

Even testen of je wel stevig zit, gaat ze expres extra scherpe bochtjes maken of heel hard draven ineens. 
Maarja t is wel balen ......... 
) dus die ruzie hielp iig wel 

flair schreef:Flair doet dat er altijd om als je zonder zadel zitEven testen of je wel stevig zit, gaat ze expres extra scherpe bochtjes maken of heel hard draven ineens.

Ik kan alleen niet Flair heten, oneerlijk he.