Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 00:56

Btw waarom was je verdrietig Niekie??

Ilzas

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 07:55

Kennelijk hebben we allemaal van die dagen...

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:03

Ja en ik word er verdrietig van dat altijd al mijn halstertouwtjes opeens verdwenen zijn? dus als iemand toevallig mijn bordeaux met grijze touwtje heeft gezien....snik....dan graag aan Luc's box hangen, dan ben ik weer blij Is toch irri, je koopt 4 touwtjes voor hem, twee bordeaux met grijs en twee zwarten en telkens zijn er minstens drie van verdwenen. Dure hobby zo als je telkens nieuwe moet kopen. Maar verder lekker gereden op t strand, Luc wou eerst niet langs de kermis maar toen hij doorhad dat ik vol bleef houden ging ie toch uiteindelijk overstag. En op de terug weg schrok hij van een tractor, weet niet waarom, maar daar moet meneer altijd van schrikken, de aansteller want bij Noot waren altijd en eeuwig tractors, waar hij toen nooit van schrok.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:16

Zo ik heb eindelijk weer eens uitgeslapen... zometeen lekker rijden en dan bij mijn papa op visite (en lekker uit eten:-)).
Niekie was vast verdrietig omdat ik het gisteravond heb laten afweten...

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:05

Beatrijs, idd dure hobby als je ze allemaal aan je stal hangt Dan zijn ze idd zo weg..

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 13:31

Ik was verdrietig omdat niemand iets leuks met mij wilde doen zelfs mijn ouders hadden geen lust om naar de film te gaan....

Ik kreeg gewoon ineens het gevoel dat ik een saai leven had. Dat heb ik af en toe

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 13:59

Ik wil echt wel leuks met jou doen! Alleen als ik wel was gegaan gisteravond had het waarschijnlijk niet zo gezellig geweest omdat mijn hoofd er niet naar stond. En ik wil natuurlijk geen heibel met Niekie!
Zaterdag gaan we leuks doen: Outdoor Gelderland! En nog naar de Buren van Pieck, en sauna, en dat allemaal op korte termijn. En misschien nog wel veeeeeeel meer! Zelfs naar Australië over 2 jaar of zo

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:06

hasten schreef:
Beatrijs, idd dure hobby als je ze allemaal aan je stal hangt Dan zijn ze idd zo weg..

Moet toch kunnen!! Lijkt mij hoor, die twee zwarte hangen aan de stallen en kan iedereen gewoon gebruiken, als ze maar blijven hangen, maar ook die halen ze gewoon weg. en er hing er 1 aan zijn halster bij zijn voerbak en ook die is pleite, had hem gisteren nog.
Misschien gewoon 2 super lelijke kopen. Nee helpt ook niet trouwens, ik had toen een geele en een oude afgeragde zwarte en zelfs die worden gejat.....nouja we zien t wel.
Ik ga straks naar de kermis met Bink, nu gaan we eens proberen of ie ergens in wil. Vast wel. En dan Lucje weer binnenhalen. Niekie, als je een paard hebt, heb je nooit een saai leven

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:18

DeedeJee schreef:
Ik wil echt wel leuks met jou doen! Alleen als ik wel was gegaan gisteravond had het waarschijnlijk niet zo gezellig geweest omdat mijn hoofd er niet naar stond. En ik wil natuurlijk geen heibel met Niekie!
Zaterdag gaan we leuks doen: Outdoor Gelderland! En nog naar de Buren van Pieck, en sauna, en dat allemaal op korte termijn. En misschien nog wel veeeeeeel meer! Zelfs naar Australië over 2 jaar of zo

Ja ik weet het daarom had ik ook gezegd dat je dan lekker thuis moet blijven! Maar ik was gewoon een zielig zeurtje omdat ik me verheugd had op een 'doe avond'.
Het kwam allemaal goed hoor

Nee idd be, een saai leven niet, wel een duur leven

Ooteman gaat mijn zadel repareren voor €80,- "valt dus wel mee" zegt hij zelf nog doodleuk! (is godverd nog 2 ribben uit mijn lijf ook!)
Ach, nieuw zadel is duurder.

Ik ga trouwens echt aan de sonja bakker... je hoort overal dat mensen 270 kilo zijn afgevallen enzo... (oke 269 dan) Dus dan moet ik er ook maar aan geloven...
Vooral als ik nog naar de sauna moet!
(Anders kijkt doortje me nooit meer aan)

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 15:08

Aah Niekie, dat heb ik ook weleens... dan wil je zooo graag wat leuks doen en dan is dr niemand die mee wil...

Kickboksgala was idd leuk, heb je niet gezien Kimberley... Ik was vanmorgen om half 7 pas uit de stad vandaan Had iets te diep in het glaasje gekeken.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:57

@flair: dan was het vast super gezellig geweest
@ niekie: hee heb jij toevallig mijn kast open laten staan tijdens zadel lenen? hoop t niet want dan is dat ene touwtje misschien toen gejat...soms denk ik echt: je kan zelfs niet je kast open laten staan, doe ik dus ook nooit. Maargoed het touwtjes verhaal loopt hopenlijk goed af en twee touwtjes is goedkoper om te kopen dan die 80 eurie van jou hihi.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:30

Kim dr kast staat altijd open en dr wordt nooit wat gejat Ook aan de box niet als ik m'n touwtje een keer laat hangen ofzo. Je hebt gewoon ongeluk denk ik

Ik ging vandaag op Flair hobbelen zonder zadel, dat kan ik natuurlijk niet doen zonder te vallen. Deed een galopje en Flair wilde naar rechts, ik wilde naar links. Dan val je behoorlijk hard op je kont en op je hoofd, maar later heb ik toch nog een keer galop gedaan en toen uitgestapt.

En ik ben toch nog naar de kermis geweest, in de Discovery, eerste keer met Lisa en Jamilla en 2e keer wilde Monique ook mee. Ben nu wel misselijk, normaal kan ik er wel tegen maar ik had vandaag niet zoveel gegeten omdat er geen eten in huis was

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 19:51

Flair doet dat er altijd om als je zonder zadel zit Even testen of je wel stevig zit, gaat ze expres extra scherpe bochtjes maken of heel hard draven ineens.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:54

Nee be, ik heb echt nog super goed gekeken of ik je kast op slot had! (de eerste keer wilde het slotje niet goed dicht dus had ik het nog een keer gedaan)
Wel bagger van je touwtjes ja! Ik koop ze ook niet meer hoor!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:55

oke meisje dan is t goed, nou ik snap dr gewoon geen hol van, ik koop ze idd gewoon niet meer hoor , jammer dan, er hangen er nog twee van, als t goed is Maarja t is wel balen .........

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 22:20

Heb niet alles meegelezen, maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat je niet eens veilig een touwtje aan je box kan laten hangen. Straks jatten ze de halsters ook nog en gaat je paard niet meer het land op....

Ben helemaal blij, heb net de nieuwe vriendin van mijn papa ontmoet en ze is heel erg lief!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 00:20

Touwtjes hebben pootjes, dat was in 'mijn tijd' al zo

Otje ging vandaag waardeloos, vergeten we snel weer. Hij wilde niet aanpakken en we hebben even ruzie gehad tweede rondje. Mocht samen met het andere meisje nog een rondje M HC rijden, toen liep hij weer super met een balkje rond(ik kneep een beetje teveel aan ) dus die ruzie hielp iig wel
Maar hij gaat dinsdag wel even met me mee op strafkamp.
Fijn dat de nieuwe vriendin van je papa lief is Deedejee

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 11:23

flair schreef:
Flair doet dat er altijd om als je zonder zadel zit Even testen of je wel stevig zit, gaat ze expres extra scherpe bochtjes maken of heel hard draven ineens.

Haha idd, maar ze bleef wel lief staan toen ik was gevallen.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 12:17

Op maneges wordt altijd veel 'misplaats' ik kwam mijn touwtje laatst bij de heren wc tegen?!

Ik ben nu lekker weer eens 'The Office' aan het kijken, serie van de BBC. Echt helemaal goud!

Ik hoop trouwens dat ik mijn coupons van het KNHS een beetje vlug binnen krijg... anders wordt het vrijdag even lastig.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 13:17

Ik mag ook meedoen! Hoera! Eefje, jouw papa lief aankijken?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 13:41

Wat moest jij trouwens op de heren wc?!

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:14

Heee Deedejee is deedejee niet meer. 4everhobbes wat moet ik me daar bij voorstellen?

edit; typo

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:19

Ik vond deedejee stom en je kan nu eenmalig je naam veranderen dus dat heb ik gedaan. Hobbes was mijn allerbeste maatje, de meest bijzondere kat die ik ken...

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:20

Ooh leuk, mss ga ik m'n naam ook wel veranderen Ik kan alleen niet Flair heten, oneerlijk he.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:22

Wel als Flair d'r naam ook verandert!