Meisjes parel, is ze soms roze

Goud van buiten, roze van binnen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hackie schreef:Maissy betekent dus:
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Maissy betekent dus:
Wat poëtisch....![]()
![]()
Oh, je vergeet het krokante laagje
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Maissy betekent dus:
Wat poëtisch....![]()
![]()
Oh, je vergeet het krokante laagje
l0rdJ schreef:hallo!
bij mij was het goed bij de paarden,
pallieter was weer braaf, het word wel erg standaard haha
! Heeft iemand er al eens iets gekocht en zo ja, hoe beviel de winkel? Shenavallie schreef:Er is vrijdag, zaterdag en zondag uitverkoop bij Levade Ruitersport in Haarlem! Heeft iemand er al eens iets gekocht en zo ja, hoe beviel de winkel?
l0rdJ schreef:hallo!
, of 1 waarvan de batterijen op zijn, ik noem geen namen hoor
Hackie schreef:l0rdJ schreef:hallo!
Lekker toch ?? Beter dan een sprinkhaan, of 1 waarvan de batterijen op zijn, ik noem geen namen hoor

Hackie schreef:Die sprinkhaan, of die zonder batterijen ??
tjaan_ schreef:jub jub heb vandaag heerijk gereden oownee stilgestaan in de bak en overlecht hoe storend wij longerende mensen vinden als je al een halve bak heb door een een longeer les..
hebben ze dan echt geen hersens.. nou wij hebben dus een uur lang staan vergaderen toen begon de les.. wij met het slimme id.,.. kom we gaan in de buitenbak...
leuk staan die manege beesten met ze ALLE los.. tegen de tijd dat zeze binnen hadden begon het te plensen..
ferro had dus weer mazzel en heeft lekker gekliert
Maar er mogen toch niet twee tegelijk longeren? En al helemaal niet als het niet goed gevonden wordt door de rijdende mensen? Althans, dat staat mij bij dat dat op het papiertje bij de bak staat. En aangezien er al een longeerles was, heeft die andere - tenzij jullie niets gezegd hebben - een andere oplossing te kiezen.
xxx
l0rdJ schreef:haha jana, in je rijtopic is er gezeur over je cap, zeg er eens wat van:P
wordt ik er van Hackie schreef:Heey, natuur5D is online
Misschien kan ze het topic niet vinden
maar wordt ik meteen betrapt. natuur5D schreef:Hackie schreef:Heey, natuur5D is online
Misschien kan ze het topic niet vinden
ja ja moest een heeeeeeeele boel bijlezen, ben lang niet meer op het forum geweest,
dus ik dacht stiekum even lezen of er nog nieuwe roddels zijnmaar wordt ik meteen betrapt.