of bij het bushokje is misschien ook wel handig.Tot straks!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
of bij het bushokje is misschien ook wel handig.
Als die dag inderdaad tot 5 uur duurt dan.. uhm ben ik half 8 of 8 uur thuis. Maargoed.. ik heb daar 6 setember pas uitleg over, dus geen idee of dat iedere week hetzelfde is enz..
Ik kijk wel of ik kan of niet tegen die tijd.
* Al zeggen we natuurlijk dat we met de auto gingen zodat we die deegrollers niet mee hoefden te nemen
*om ál die vage types van ons lijf af te slaan op de terug weg
*ik heb ook nog een lading foto's

)
Sopje erover en klaar!

Ideaal voor onze samenwerking! Ieder voor zich en doen alsof de ander er niet is 

Weer een tevreden klant!
Maargoed, tussendoor ook gewoon serieus geklust en het resultaat mag er wezen: want alles zit in elkaar! Nogmaals bedankt!
Veel plezier en ik kijk al uit naar de foto's!
We zijn de hele avond bloedserieus geweest!

huh?

Om die arme mensen nou nog een keer te laten schrikken is ook zo wat hè 

Kijk en dát werkte wel 
! Leuke foto's!
!

- is idd echt heel leuk Anne! Misschien kan je m nog een beetje bewerken?
En ook als ik geprikt wordt, ben ik in paardrijkleding gekleed, hihi! Daarna door naar Nous, maar wat een wind zeg! We zijn weer lekker uitgewaaid. Nel en cis waren aan t ringrijden, maar daar heb ik me maar niet aan gewaagd!
Ik ga werken, bye!
) Hopen dat je ogen goed gelaserd kunnen worden Thirz! Dan ben je gwoon voor de rest van je leven van de bril én lenzen af! (klinkt écht wel ideaal!)
Sterkte was nog goed, alleen wat krasjes...

(bij mijn weten) lopen leuk mee in de lessen. Alleen Sunny is voor de kleinsten (die erop zouden moeten) wat lastig soms, omdat hij steeds zn hoofdje omlaag strekt.
Leuke meubeltjes ook thirz! Is je arm trouwens al blauw?
Door Bravour is ze toen ook gestopt, Bravour liet haar zandhappen haha!
)
Soms, heel soms in een érg fitte bui kickt hij er inderdaad nog wel eens een kindje af. En dan bést pittit ja
. Sterkte pony: nek naar benee,kont omhoog.. tsja *vlieg*
die rode hoorntjes betekenen niets
Het wordt minder grappig als hij me er ineens ergens uitgooit, stilstaat of.. tsja, mij belemmerd in t gaan waar ik heen wil 
Kids blij dat je ze wakker kwam maken voor school?
stuur je even een pb 
"Hee Annemijn volgens mij sta je in de krant"
hè? huh? krant? ik? hoezo?
Ben altijd zo oplettend
Ik was me druk aan t afvragen waarom t in hémelsnaam zo druk was daarzo aan t kanaal (was even vergeten dat de Sail-boten daarlangs moesten)
En net vandaag had ik t plan om te gaan winkelen voor winterschoenen, een winterjas en evt een wintervest
Ídeaal! Kan ik iedereen aanraden!
(én beetje bijkleuren misschien
)