manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:25

we pikken je wel even op hoor, ik stuur anne wel even om aan te bellen hihi Clown of bij het bushokje is misschien ook wel handig.
Tot straks!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:56

Oke, kan iedereen 21 september?
Want dan zetten we de datum vast.
Laat het even weten...

Fijn dat Katie het leuk vondt op annemoon!

Ik ben net terug van stal, heb samen met gerlien op voice gereden.
Eerst Gerlien lesgegeven en daarna zelf nog even 10 minuutjes.

He cis, zullen we woensdagochtend naar voice gaan?
Want smiddags wil ik naar babyzwem met Daniël.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:31

Ciska komt zo op Sharon rijden... de batterij van het fototoestel is al opgeladen Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 09:33

Bravour gaat wel echt weg (op pensioen dan), maar het is nog niet helemaal duidelijk wanneer precies. Nouja, ik heb dit gwoon alvast en zodra ik evt nog een keer met hem naar buiten zou kunnen, schakel ik mn pa en mn zusje weer in Knipoog

*pakt agenda* 21 september.. Uhm *rommelt in de stapel papieren* Volgens mij staat er dan een terugkom dag gepland Verward
*zoekt het programma voor die dagen*
Uhm.. 9.15 tot 12.20 heb ik supervisie en intervisie.. maar het lesprogramma duurt tot 17.00 Scheve mond
Ik uhm heb even geen idee of ik dan kan Clown Als die dag inderdaad tot 5 uur duurt dan.. uhm ben ik half 8 of 8 uur thuis. Maargoed.. ik heb daar 6 setember pas uitleg over, dus geen idee of dat iedere week hetzelfde is enz..
Weet je wat: zet die datum gwoon vast Haha! Ik kijk wel of ik kan of niet tegen die tijd.

Jaja, Cis en Anne de échte helden *die bij een spettertje regen even de auto pakken Schijnheilig * Al zeggen we natuurlijk dat we met de auto gingen zodat we die deegrollers niet mee hoefden te nemen Haha! *om ál die vage types van ons lijf af te slaan op de terug weg Knipoog

Haha. Ik even lopen, al bij t bushokje afspreken: hele planning, maar uiteindelijk werd het "ik bel even" Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 09:33

ik gok dat t dan weer een foto pagina wordt Bar Clown *ik heb ook nog een lading foto's Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:35

Ging het klussen goed gister avond?

Volgens mij kan ik wel 21 september Nel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:05

En dan tadaa, een groot applaus voor het BiAnCiTi-klusteam! Go jij! Go jij!

Nix eerst even oefenen of warmdraaien! Gwoon meteen beginnen met de lastige boekenkast!
Oke.. 3 plankjes staan.. wat nu...
Afbeelding
Kijk de plaatjes en zoek het schroefje.. of uhm plugje Clown
Afbeelding
Jaja, de laatste plank! Onder het deskundige toezicht van Cis...
Afbeelding
met nog wat brute kracht van Cis (t past heus wel, t moet passen, t... *duw, sjor trek* kijk zie je, t past Schijnheilig)
Afbeelding
Tadaa! een stevige, staande boekenkast Haha! Sopje erover en klaar!
Thirz was ook érg happy met de hulp van mijn kant... Clown
Afbeelding
No way, dat ik dat pik! Dus voor straf in de kast jij!
*met oppas Cis ernaast Cool
Afbeelding
Bóekenkast... boeken... uhm.. Nouja, hier het troste boekenkast team in de boekenkast! Haha!
Afbeelding

*slik*
Afbeelding
vanaf dit moment hebben Cis en ik, Thirz maar wat gemeden én snel de hulp van Bianz in geschakeld! Bloos!
Afbeelding
Afbeelding
Hier ziet u Thirz aan de klus in haar grijze klusbroek met bijpassende klus sokken (extra veilig). Om het helemaal af te maken draagt ze ook het zwarte klus shirt. Deze ideale, hyper moderne klus-outfit is te verkrijgen bij de betere doe-het-zelf zaken. Vraag naar de paardrij-look.

Wij lieten Thirz even haar gang gaan met die gevaarlijke boor in der handen... En zijn samen aan de computerkast begonnen.
Om ruzie te voorkomen had de Ikea al heel slim twee handleidingen bijgesloten Haha! Ideaal voor onze samenwerking! Ieder voor zich en doen alsof de ander er niet is Clown
Afbeelding

Uiteindelijk zijn Thirz en Bianz ons toch maar komen assisteren. Ze hadden toch geen vertrouwen in onze samenwerking... of meer in t resultaat van onze samenwerking Bloos
Afbeelding

Cis bleef op veilige afstand van Thirz tóch nog even toekijken: wat een lef, wat een durf!
Afbeelding

Het BiAnCiTi-team heeft het klusje weer geklaard: alle meubels in elkaar, stevig en stabiel! Haha! Weer een tevreden klant!
Wij zijn in te huren via onze manager, tel: 0726-37486898

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:49

Whaha, dit is te komisch Huilen van het lachen ROFL Maargoed, tussendoor ook gewoon serieus geklust en het resultaat mag er wezen: want alles zit in elkaar! Nogmaals bedankt!

Heb je Sharon wel wat haver gevoerd? Want Cis wil natuurlijk wel een voorwaarts paard he Tong uitsteken Veel plezier en ik kijk al uit naar de foto's!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:54

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 12:45

zo en dan nu wat foto´s van de zondagse buitenrit Haha!
*dan is mn foto voorraad op hoor Knipoog

Beautje Haha!
*Bravour.. *pfft* kan je íets zachter draven?
Afbeelding

Happy drafje! Haha!
Afbeelding

Afbeelding
t nieuwe bosje maar even ingegaan Lachen Om die arme mensen nou nog een keer te laten schrikken is ook zo wat hè Clown

whoesh! Hyper!
Afbeelding

we konden heus stilstaan.. bíjna.. Die beentjes Vork
Afbeelding
Ik stond dus eerst bij Marcelle..

en weer opweg naar huis *huis? huis?! hinnek!*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
en ik baal.. baal écht zo dat deze niet scherp is..

en Beautje Lachen
Liep heel saai met zn oortjes op half 11.. Dus ik roep "Beauuutje!" Bravour meteen even een hinnek erachteraan Clown Kijk en dát werkte wel Vork
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:50

Zo jullie hebben flink geklust gisteravond Knipoog! Leuke foto's!

Cis heeft net op Sharon gereden en ik kan je vertellen, ik had Sharon genoeg haver gevoerd Haha!!

*Smile*
Afbeelding

Daar komen ze aan...
Afbeelding

Woops, ze kwamen wel erg dichtbij...
Afbeelding

Hoezo wakker?
Afbeelding

Scheur scheur de bochten deur...
Afbeelding

Sharon wilde niet blij kijken bij mij Boos!
Afbeelding

BOSJESMONSTERSSSS
Afbeelding

Sharon stond helemaal uitgerekt...
Afbeelding

Alle foto's...
http://www.mijnalbum.nl/Album=UARLEG6P

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:07

nel, morgenochtend is goed. hoe laat zal ik dan op de stal zijn?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:00

Uhh cis, ik denk zomaar dat we even moeten afwachten tot morgen, want ze geven heel slecht weer af....
Maar als we afspreken dan doen we wel rond half 11 op stal ofzo...?!
We sms-en nog wel even....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:23

Wauw, wat een foto's allemaal!
Die ene -waar jij van baalt dat ie niet scherp is Clown - is idd echt heel leuk Anne! Misschien kan je m nog een beetje bewerken?
En wat een leuke kleur dekje Bar, nieuw? Cis ziet er helemaal happy uit, dus vast een geslaagde rit Knipoog

Vanmorgen mocht Kim mij prikken Extreme duivel En ook als ik geprikt wordt, ben ik in paardrijkleding gekleed, hihi! Daarna door naar Nous, maar wat een wind zeg! We zijn weer lekker uitgewaaid. Nel en cis waren aan t ringrijden, maar daar heb ik me maar niet aan gewaagd!

Ik heb voor 20 september een afspraak voor een vooronderzoek voor mn ogen, ik wil ze graag laten laseren...maar dan mag je 4 weken (!) van tevoren geen lenzen meer in, dus vanaf nu ben ik weer bril-dragend Cool Ik ga werken, bye!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 14:28

oeh laten laseren! Lijkt me ideaal (en ook best eng Scheve mond) Hopen dat je ogen goed gelaserd kunnen worden Thirz! Dan ben je gwoon voor de rest van je leven van de bril én lenzen af! (klinkt écht wel ideaal!)
Waar wil je je ogen laten laseren Thirz?
Ik heb net vandaag een nieuwe linker lens besteld Clown Sterkte was nog goed, alleen wat krasjes...

En behoorlijk wat wind ja! En heel fijn waren ze bij de Omroep zeeland aan t sjouwen en klussen met stof stenen.. Wind recht in mn gezicht: leuk joh! Dus heb eerst maar even uitgehuild voor ik de opticien binnen liep Clown

Lekker gereden op Nous Thirz? Was ze braafjes?

en die ene o zo leuke, onscherpe foto krijg ik niet scherper bewerkt.. Ik had al een poging gedaan: achtergrond vager, wij scherper, maar t lukt niet. Nouja.. zo vind ik hem ook leuk Lachen

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:19

ik meld me ook maar eens Haha!
hoe gaat het met sunny en sari enzo?
ze stonden eerst op de manege waar ik soms les had met mijn paard Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 18:35

Sunny, Pepper en Sari staan nu op Scheldestad, en niet op manege Paardoes Lachen
Alleen omdat ik op Paardoes en Scheldestad kom, zijn hier de namen voorbij gekomen. Er is pas een nieuw Scheldestad topic gemaakt:
viewtopic.php?f=160&t=822273&hilit=&view=unread#unread

Maar het gaat goed met ze hoor Ja (bij mijn weten) lopen leuk mee in de lessen. Alleen Sunny is voor de kleinsten (die erop zouden moeten) wat lastig soms, omdat hij steeds zn hoofdje omlaag strekt.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:54

Wat een foto's allemaal!
@ Thirz & klusteam: Sowweej, dat hebben jullie goed gedaan Knipoog Leuke meubeltjes ook thirz! Is je arm trouwens al blauw? Vork
@ Anne: ahh, bravourtje weg! Naar mijn idee staat die er al eeuwen! Mijn zus heeft er nog op leren rijden toen ze 8 was haha, zij is nu 25 Clown Door Bravour is ze toen ook gestopt, Bravour liet haar zandhappen haha!
@ Cis & Bar: leuke foto's van Shaar. Volgens mij had ze de wind in dr bol!

Volgende week moet ik weer met school beginnen. Gelukkig beginnen we op maandag pas om 2 uur haha, dan hoef ik niet direct weer om half 6 mn bedje uit! Wanneer begin je met stage anne? dan kunnen we samen reizen op woensdag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 21:13

mn stage begint 10 sept.
Ik moet de 6e even naar school, en misschien de 7e ook.. (volgens mij ook beide keren 9.15 op school zo uit mn hoofd. Dan ook samen reizen? zélf met de metro die keer? Tong uitsteken)

Ja bravour staat er ook al een poos. Hij verdient t ook egt wel zn pensioentje Lachen Soms, heel soms in een érg fitte bui kickt hij er inderdaad nog wel eens een kindje af. En dan bést pittit ja Bloos!. Sterkte pony: nek naar benee,kont omhoog.. tsja *vlieg*

Ze vraagt vol medelijden naar je arm hoor Thirz Tong uitsteken die rode hoorntjes betekenen niets Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 21:17

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 06:44

Haha, ik had gister dus serieus nog een stijve arm, hij werd gelukkig niet blauw. Nu voel ik er al niets meer van!
Jaja, straks mogen jullie weer iedere dag met de NS reizen, hebben jullie er al zin in? Clown

Ik ga me kids wakker maken Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 09:29

mn gróte vriend de NS! Jeuj!
ach.. zolang die NS braafjes blijft reizen heb ik geen problemen mee hoor Lachen Het wordt minder grappig als hij me er ineens ergens uitgooit, stilstaat of.. tsja, mij belemmerd in t gaan waar ik heen wil Haha!
Gelukkig valt t mee met je arm!

phoe, wel lekkr vroeg wakker hoor Thirz! Bloos! Kids blij dat je ze wakker kwam maken voor school?
Pling stuur je even een pb

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 16:40

fiets je op woensdag toevallig over de souburg-brug, sta je op donderdag in de krant onder het kopje vervelende hangjongeren Vork
Mn moeder zat t smiddags te lezen: ouders die hun kind savonds niet van het station naar het eind van de kanaalstraat lieten fietsen enzo. Dus mn moeder was al heel blij dat ik daar in de winter wel iedere nacht door het 'hang'tunneltje mag.. Kijkt ze naar de foto, fiets ik daar Clown "Hee Annemijn volgens mij sta je in de krant"
Verward hè? huh? krant? ik? hoezo?
Heel die fotograaf niet gezien Vork Ben altijd zo oplettend Schijnheilig Ik was me druk aan t afvragen waarom t in hémelsnaam zo druk was daarzo aan t kanaal (was even vergeten dat de Sail-boten daarlangs moesten)
Achjah..

Phoehee, wat is t warm vandaag zeg Bloos! En net vandaag had ik t plan om te gaan winkelen voor winterschoenen, een winterjas en evt een wintervest Clown Ídeaal! Kan ik iedereen aanraden!
Volgens mn moeder werd t morgen nóg zonniger Thirz.. Kunnen we weer lekkr wegsmelten op Paardoes Haha! (én beetje bijkleuren misschien Cool )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:45

Zo wilco is vanmorgen vroeg begonnen met het leeghalen van de tuin, dus we kunnen een bbq gaan plannen.
Kan iedereen zondagavond 2 april?
Of liever een weekje later?
Laat even weten!

Oke en 21 september kwam voor iedereen ook goed uit?
Want dan bespreek ik het met mijn schoonmoeder.

Spannend thirz dat ogen laseren.

Nou Daan gaat binnenkort weg.
Want hij was van de week in de wei naast hem gegaan, weer het draad kapot, toen stond ie bij Rocky en die shetlander enzo, hij heeft heel veel op die shetlander lopen rijden, dus wie weet volgend jaar een kleine fjordlander....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 13:01

Wow daan is echt al te hyper zeg! Hij is nog helemaal niet oud!
Ik had vandaag wedstrijd, het ging echt wel lekker, maar ik had 177 en 175, echt balen! Vooral omdat mn 2e proef beter ging (zeiden meerdere mensen)...

Haha 2 april BBQ? Dat duurt nog wel erg lang hoor Nel Knipoog
Ik denk dat je 2 september bedoeld, maar dan ben ik op vakantie!