Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en
morgen op me werk hahaha wel lekker rustig!!!! JoYcE1982 schreef:en
![]()
)
gefeliciteerd Delvil
*o/*
hihihihihihihi hoewel ik ook wel
kan zijn ik ben er nog niet helemaal uit ben wel in mei geboren dus stiekem ben ik wel een beetje
toch?!
en
, het had toch gekund en dat veulentje is wel heel schattig hoor, hij heeft echt een gaaf koppie!!!
Kreeg vandaag bericht van Evita haar ziektekostenverzekering, alles wordt gewoon uitgekeerd voor 75%... pffff, hele opluchting
Ik was namelijk bang dat ze niet zouden uitkeren, door de negatieve verhalen op bokt vooral en omdat ik vorig jaar ook al best wel een grote rekening heb gehad.. zelfs de (erg dure) pijnstillers en de behandeling door Steffi krijg ik uitgekeerd

Het zou echt zonde geweest zijn als je je wagen zou moeten verkopen!
. Geen licht + legitimatie, normaal is legitimatie al 50,-, maar ik hoefde maar 15,- euro te betalen. Scheelt mij weer.
) hihihi

(ik heb het al in zijn lange oor gefluisterd)
duckie schreef:Nou Devil, gefeliciteerd... Dino zal morgen zijn traktatie op komen halen hoor(ik heb het al in zijn lange oor gefluisterd)
Leuk lin, we horen wel hoe het was![]()
Wat vinden jullie,
Mensen zeggen dat je met zo'n lage dunne geschoren streep geen deken op hoeft... lijkt mij vrij koud... ookal is de streep heel dun?!?!?
Ik hoor het wel..
Groetjes
Ik ben gisteravond naar het Indoor Friesland geweest en het was weer erg mooi. Prachtige friesen kwamen weer langs onze tafel en de tuigers dansten gewoon in hun tuig. We hebben ook een race gezien van de arabo-friezen tegen de friezen. Je kan het verschil heel goed zien hoor maar geef mij maar de echte friezen