Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fardos

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:41

ja roddelloos en veel te stil
maar ja ik heb ook geen roddels

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:43

ik wel, heb gehoord dat renee en joyce misschien samen een paard gaan kopen

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:55

hahahahahahaahahahaha gaaf man wie zijn dat eigenlijk !!??

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 22:01

en
hahaha kom je morgen nog??? ik ga nu lekker slapen, moet er weer om 5 uur uit morgen, kan ik nog ff een paar uurtjes pikken (anders ben ik weer super morgen op me werk hahaha wel lekker rustig!!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 22:07

welterusten meid!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 22:28

JoYcE1982 schreef:
en

En wie is wie?

Was inderdaad lange wandeling Joyce, erg vermoeiend

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 22:57

Ik heb nog een nieuwtje:
Devil is vandaag 7 jaar geworden en de hondjes hebben vandaag een traktatie gehad (oeps, ik ben Dino vergeten, die krijgt hem nog )

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 09:48

gefeliciteerd Delvil *o/*

ik ben hihihihihihihi hoewel ik ook wel kan zijn ik ben er nog niet helemaal uit ben wel in mei geboren dus stiekem ben ik wel een beetje toch?!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 10:42

Bora wil Devil bedanken voor het oor, ze had hem in 2 minuten verslonden, haha!!!

Tja en , het had toch gekund en dat veulentje is wel heel schattig hoor, hij heeft echt een gaaf koppie!!!

Heb verder ook geen roddels helaassssss!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 10:53

wat is het voor ras dan enzo hoe groot zijn ze nou ja ik kom snel ff kijken vanmiddag ofzo hihihi

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 12:48

Devil gefeliciteerd!!

het veulen is een vos hengstje, ras weet ik niet, gewoon een warmbloed volgensmij (zal wel kwpn/nrps zijn), wel een heel leuk beestje!

ik ben zoo blij Kreeg vandaag bericht van Evita haar ziektekostenverzekering, alles wordt gewoon uitgekeerd voor 75%... pffff, hele opluchting Ik was namelijk bang dat ze niet zouden uitkeren, door de negatieve verhalen op bokt vooral en omdat ik vorig jaar ook al best wel een grote rekening heb gehad.. zelfs de (erg dure) pijnstillers en de behandeling door Steffi krijg ik uitgekeerd
Ik stond deze week eigenlijk al op het punt om mijn dressuurzadel of wagentje te verkopen.. hoeft dus toch nog even niet..
*o/*

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 13:01

Jeeh wat fijn voor je Irene, het is allemaal ook zo ontzettend duur he Het zou echt zonde geweest zijn als je je wagen zou moeten verkopen!

Het is echt een heel mooi veulentje hoor, lijkt op zijn moeder. Vooral deze kleur vos vind ik erg mooi (nee, ik koop hem niet want ik hou nog steeds het meeste van het Friese Bloed)...

Zoo morgen lekker naar Leeuwarden, naar Indoor Friesland. Daar worden we weer een avond super verwend met allerlei mooie paardenshows en een springwedstrijd. Ze springen daar 1.60/1.80 en dat gebeurt dan praktisch naast ons tafeltje

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 13:05

Zo, dat is een hele grote financiele meevaller ireen...lekker hoor!
Ik heb een bekeuring . Geen licht + legitimatie, normaal is legitimatie al 50,-, maar ik hoefde maar 15,- euro te betalen. Scheelt mij weer.

Net Bam gereden (even gedachten verzetten) en het ging echt voor geen meter. Hij bleef me maar uitproberen. Op den duur kwam mijn instructrice (staan we dus bij op stal aan huis) naar buiten om te vragen of ik hulp nodig had...altijd
Weer 3 kwartier lesgehad en gewoon met een fijn gevoel afgesloten

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 13:12

Super hoor Ireen, dat Amev het grootste gedeelte gewoon uitbetaald. Ik heb tot nu toe ook nog nooit echt problemen gehad met hun (heb alleen nog nooit echt superhoge bedragen gehad)

Erika, wel fijn, instructie aan huis, hihi dat wil ik ook wel,. Met een goed gevoel afsluiten is altijd fijn.

Mike zei gisteren dat hij vindt dat Ko ineens met sprongen vooruit gaat, dat is natuurlijk ook altijd fijn om te horen. Nu gaat Ko ook de laatste tijd wel weer erg lekker (op de handstand na dan ) hihihi

Lin, gaaf dat je morgen naar indoor Friesland gaat!!

De nieuwe paardjes zijn allen NRPS

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 13:16

hihihi, ik heb effe mijn gastenboek moeten verschonen............. wat een gekke mensen heb je ook in de wereld zeg

Leuke diertjes hoor die nieuwe!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:57

Kim, wanneer zien we die van jou?????

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:03

Nou Devil, gefeliciteerd... Dino zal morgen zijn traktatie op komen halen hoor (ik heb het al in zijn lange oor gefluisterd)

Leuk lin, we horen wel hoe het was

Wat vinden jullie,

Mensen zeggen dat je met zo'n lage dunne geschoren streep geen deken op hoeft... lijkt mij vrij koud... ookal is de streep heel dun?!?!?

Ik hoor het wel..

Groetjes

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 20:16

duckie schreef:
Nou Devil, gefeliciteerd... Dino zal morgen zijn traktatie op komen halen hoor (ik heb het al in zijn lange oor gefluisterd)

Leuk lin, we horen wel hoe het was

Wat vinden jullie,

Mensen zeggen dat je met zo'n lage dunne geschoren streep geen deken op hoeft... lijkt mij vrij koud... ookal is de streep heel dun?!?!?

Ik hoor het wel..

Groetjes

Val, ik weet het niet. Ik heb wel iemand gekend die ook zo'n streep had geschoren (jachtmodel?? of heeft dat een andere naam??)
Zij heeft haar pony toen wel een deken op gedaan, ook ter voorkoming dat de overige haren nog langer zouden worden.

Stil hier op het roddeltopic, heeft er niemand een nieuwtje????

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:14

van de mensen hier op bokt die zo'n streep schoren weet ik dat ze volgensmij geen deken op deden, maar je kunt het altijd wel doen toch als het koud is? ter voorkoming van een nog dikkere vacht en inderdaad dat die streep weer snel bij gaat groeien?
je kunt ook een ander model doen (jacht/deken model) in combinatie met deken, zodat ze haar warmte nog beter kwijt kan met rijden.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 23:51

Wat is het hier stilzeg, nou ga dan ook maar

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:10

Zooh alweer zondag, de laatste dag van mijn vakantie en wat gaat dat snel zeg Ik ben gisteravond naar het Indoor Friesland geweest en het was weer erg mooi. Prachtige friesen kwamen weer langs onze tafel en de tuigers dansten gewoon in hun tuig. We hebben ook een race gezien van de arabo-friezen tegen de friezen. Je kan het verschil heel goed zien hoor maar geef mij maar de echte friezen
Es kijken hoe mijn superfries het vandaag gaat doen

Zijn er al afmeldingen voor volgende week zondag of kunnen we er rekening meehouden dat de meeste mensen er zullen zijn?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:13

Hai

Je kunt altijd kiezen om een deken op te doen, hoeft dan natuurlijk niet een hele dikke 350 gram te zijn!
Hier wat scheermodellen (even naar beneden scrollen)
http://www.whoa.nl/scheren.htm

Straks lekker buitenritje met Bam, vind het paardrijden weer leuk worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:17

hallo allemaal!

zo, moest bijna 10 pagina's weer doorlezen
alles goed met iedereen? [paard] en ik hebben het erg naar ons zin op de nieuwe stal, ondanks dat we jullie ook wel een beetje misschien hoor

lin, ik ga ook wandelend mee!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:21

Nog een leuke roddel:

Die Anne die heeft Bart gedumpd voor een ander

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:04

Daar ben ik weer! Het was superinspirerend in Appelscha! Mijn werkgroep ging niet door wegens te weinig belangstelling....hoe kan dat nou....het zou over SEXUALITEIT gaan
Ik heb toen maar voor een werkgroep "beeldvormende diagnostiek" gekozen, een belangrijk heilpedagogisch middel om de constitutie van een kind min of meer vast te stellen. Ik zal jullie er verder niet mee vermoeien.

Ik zat met een paar maffe collegaatjes in een hotelletje in Zorgvlied, een dorpje onder Appelscha, geweldig! Alleen maar paarden en paarden, achter het hotel een supermooie stal met alles erop en eraan. Volgende keer gaat Renkie gewoon mee, maar dan moet ik geen conferentie hebben, want dat is nogal tijdrovend...

Ik sluit niet uit dat ik ooit daar in die omgeving ga wonen....
Karin, hij had een mooi veulen van Manno op stal! Superbewegen! Maar wel even 3000 eurootjes neerleggen...