Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Broccoli schreef:Dat meen je niet. Dan is ze dus bijna dood gegaan aan een overdosering. Dat vind ik echt heel ernstig.
.
.
Gewoon niks meer op uit doen
En uiteindelijk is iedereen er nog steeds gewoon
Vandaar poging nummer......

Melanie_B schreef:@ Kirsten, gecondoleerd met je opa!!
Melanie_B schreef:Ach.. dat ''Ik kom hier nooit meer'' word zo vaak geroepen...Gewoon niks meer op uit doen
: Ook bokker Astor is in de media verschenen, zij was te zien in een nieuwsuitzending van RTL XL bij een item over banen en het MBO. Astor volgt de opleiding dierverzorging. Het stukje waarin Astor te zien is, is hier te zien vanaf 07:37. Romana01 schreef:mijn moeder was net even met mijn oom aan het bellen...
Ben behoorlijk geschrokken... Mijn moeder heeft al weken last van haar rechterhelft van haar gezicht en voornamelijk haar rechter oog, HA dacht aan oog epileptie. Echter de oog arts dacht aan een tia... Het is de laatste tijd erger geworden en mijn moeder is in de afgelopen dagen 4x gewoon plotseling gevallen, ze is nu heeel erg bang dat het toch een tia is....
Zou het toch even laten checken.. Misschien is het wel niks maar voor de zekerheid...
Behoorlijk schokkend om zoiets te lezen..