Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(en dat wil paarden verzorgen), trouwens jongste was elf jaar en die was het slimst
. Vind het altijd lastig om ze weg te sturen, dus ik denk "ik ga rijden". GAAN ZE DUS MEEFIETSEN en eentje de hele tijd zeggen "oooh wat een mooi paard, wat zou ik graag op zo'n paard willen rijden"
dacht zo iets van 'mooi niet' en heb geantwoord "Het is echt super om op Ramiro te rijden":Y) Begint er dus eentje mee lichtterijden op haar fiets toen ik aan het draven was 

. Liep wel met zijn staart omhoog, dus gewoon op de arabiere manier. Roept er eentje "Hij moet poepen hoor!!"
.

Romana01 schreef:Ik dacht vandaag dus "aaaaah, heeerlijk een keertje alleen op stal" (grapje Smee)
dus ik ga wandellen met Pris en ik kom terug en ik hoorde dus dat er wat kinderen waren. Dus ik had zo iets van "Bah". Komt er eentje op me af en zegt: "bent u de eigenaar". Dus ik had echt zo iets van uhhh, nee. en alsof ze dat niet gehoord heeft zegt ze "mag ik de paarden komen verzorgen". Toen had ik wel zo'n wtf moment. Bleek ze dus dat ze wel een met een vriendin naar de paardjes was geweest, wat die vriendin (ken dat meisje wel, kwam wel eens met Marieke mee) verzorgde de paardjes (??). Dus ik had zo'n gevoel van "doeeeg". Nee dus ze bleven... En allemaal vragen stellen. Weet nu dat het nep-penny's waren, want ze wisten niet eens verschil tussen een ruin en hengst en hoe een kind van een paard heet(en dat wil paarden verzorgen), trouwens jongste was elf jaar en die was het slimst
. Vind het altijd lastig om ze weg te sturen, dus ik denk "ik ga rijden". GAAN ZE DUS MEEFIETSEN en eentje de hele tijd zeggen "oooh wat een mooi paard, wat zou ik graag op zo'n paard willen rijden"
dacht zo iets van 'mooi niet' en heb geantwoord "Het is echt super om op Ramiro te rijden":Y) Begint er dus eentje mee lichtterijden op haar fiets toen ik aan het draven was
Dussss mijn rustige dag was niet zo rustig