mntj schreef:san. balen hoor is dat van de laatste dagen dan. van de week zag mik hem lopen en toen zag hij er niets aan.
sterkte.
tja, ik weet zelf ook niet helemaal hoe het is.
mav loopt prima, is ook geen kreupelheid te zien. het enige is dat hij steeds vaker door zijn achterhand zakt. dit deed hij ook in het begin voor de inspuiting in zijn knie en stalrust.
de eerste x hield ik het erop dat hij struikelde.
maar afgelopen vrijdag tijdens het longeren ging hij er drie x doorheen.
toen ik bianca erover sprak vertelde zij me dat hij dat bij haar donderdag ook in stap deed. en eerder die week ook.
omdat hij het in het begin nadat ik weer met hem aan de gang ben gegaan niet deed, ben ik bang dat het door de belasting die hij nu weer krijgt komt.
van de kliniek moest ik als dat gebeurde contact opzoeken voor overleg.
heb ik dus vanmiddag gedaan, en nu kan ik maandag met mav langskomen.
ik moet dan mijn zadel mee, en dan gaan we kijken hoe het gaat.
het lastige is dat hij verder niet kreupel loopt ( wat hij ook helemaal niet gedaan heeft vanaf het begin) en het ook niet elke x gebeurd als ik met hem bezig ben.
maar het komt wel steeds vaker voor.
als je hem ziet lopen ziet het er dus prima uit, alleen als hij dan zo,n moment van doorzakken heeft, maak ik me gelijk weer zorgen.
mijn onzekerheid maakt het lastig, dus ik wil gewoon van de arts horen, dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat het erbij hoort.
dus eerst maandag maar weer ff afwachten. misschien maak ik me voor niks zorgen!