Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik hoop dat jullie het daar onwijs naar jullie zin krijgen en dat ik jullie snel weer zie! Moeten we weer ff bijkletsen

amandaaa schreef:Lekkr soof ben echt benieuwd hoe je huisie is geworden
Dan kun je zien hoe een grote mensen huis ik heb

Ik heb het ook heel snel hoor.. maar ik ben het gelukkig wel afgeleerd na 6 jaar, me overal echt heel erg druk om te maken
Meestal komt het wel goed. Marjo_Wystan schreef:Goedemorgen!!
Pfff ben gebroken! Te vast geslapen denk ik. Pres stuur je nog je rekeningnummer?
Wat rot eef, die mok, ziet er niet fijn uit![]()
Iedereen een hele fijne dagWerk/vrij/schilderen van stallen (toch Wilma, of is alles nu af?)
AnitaJoeri schreef:vooral paarden met sokken hebben vaak last van mok.Merk het ook aan Aiko.
Haflingers en tinkers hebben nu eenmaal flinke sokken en bij nat weer blijft dat langer nat en er blijft ook meer vuil in hangen.
Goed onderhoudsmiddel is insmeren met witte tandpasta.Het moeten alleen geen open wondjes zijn.
Korsten afpulken niet doen,je maakt elke keer een dicht wondje weer open.Als de huid eronder genezen is valt de korst vanzelf af.en kun je doordat de huid eronder dicht is gewoon een laagje tandpasta aanbrengen.
een beetje paardewinkel kent de witte tandpasta ook en ook de dierenartsen,alleen willen ze liever allemaal dure dingen verkopen.
Wel goed in de gaten houden,als het ernstig wordt of bij de geringste zwelling van been dierenarts erbij.
, is gewoon een wondermiddel.
, hij slaapt nu binnen en krijgt nu snachts veel hooi.
Mallow schreef:Thanks jongens!!!
Ik heb sudocreme gehaald, wilde even langs de molen om mn oude voer te halen.. is die aan t verbouwen
Wondjes zagen er redelijk goed uit. Heb ze ingesmeerd, en haar toch maar in de paddock gezet. Ook contact gehad met de DA. deze vond dat ik goed gehandeld had. De zwelling moest ik even aankijken. Als het over 2 dagen nog zo was, zou ik even moeten bellen en moet ze waarschijnlijk aan de antibiotica.
Ik hoop dat mn moeder vanmiddag met me mee wil. Want dit trek ik niet zo lang

haha Wil ik kom gewoon binnen kort met paard en al naar jou

bij andere plukken haren !
amandaaa schreef:en om je tanden te poetsen, is gewoon een wondermiddel.
Niet te erg druk maken hoor eef, inderd was Soof zegt dr been valt dr niet gelijk af
Tankie is trouwens nog steeds een beetje aan de race werd er ook een beetje zenuwachtig van maar is echt van het gras want is felgroen en andere paarden hadden het ook gelukkig, hij slaapt nu binnen en krijgt nu snachts veel hooi.
Heb voor de zekerheid maar even zandgetest en wormen kan het ook niet zijn heeft 2weken geleden ze spuit gehad (was toch ook een beetje zenuwachtig ervan)