Heleboel foto´s van het speelkwartier. Echt heel erg gaaf, ze zijn zooooooo leuk
Ik ben zooooo blij.
Onyx was ook echjt zo lief.

Wij hebben een hele oranje groepsfoto x]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xLoki schreef:suikermeisje schreef:hier is het best wel warm.
Bij Jip train ik echt op lange afstand en in de bak gaat zijn longinhoud achteruit (eerder buiten adem)
nu komt het ook wel door het warme weer. Maar ik heb nu veel minder lange stukken gegaloppeerd (galoppeerde vaak ervoor zo'n 20 km. met kleine stukjes draf en stap) dat 1x per week maar hij moest wat dikker worden dus heb ik hem veel stil laten staan.
Maar hij gaat JT wel volhouden, want het grootste gedeelte doe je toch rustig aan, en wat is er nou relaxter dan een rustige stap(dan is die wel rustig alleen heeft die soms grote passen als die echt ontspannen is
) Met de bosritten vand e club reed ik meestal voorop en dan dribbelde de rest altijd achter Jip aan omdat die zo snel stapte en ik geen zin had om hem in te houden
![]()
Haha oke
Heeft ie longproblemen? Das wel poedersuiker.
Met jt vorig jaar viel het me zo mee hoe rustig de groep stapte! Normaal als wij met mensen van stal (3 grote paarden en 1 D pony die grote stappen neemt) naar het bos gingen en gingen stappen kon Loki het gewoon NIET bijhouden.Dus ik dacht al van gaat lekker worden met trektocht.
Maar aangezien het grootste gedeelte van de groep bestaat uit pony's reden we op een rustig tempo dat Loki makkelijk bij kon houden!
![]()
En trouwens, ik weet niet of ik het al gezegd had, maar toen wij op jt waren waren er in totaal 5 eigen pony's waarvan er 2 de trektocht niet afgemaakt hadden!
Eentje, bij ons in de groep, was veels te druk en stond de vrijdag in de wei met maandagsziekte, heeft nog een maand stilgestaan
En eentje bij de andere jt had een peesblessure op vrijdag, en die heeft uiteindelijk 3 maanden stilgestaan!
Was echt raar, 2 pony's tegelijk naar de dierenarts.
xLoki schreef:ja eentje reed elke dag in het bos omdat ze geen bak had, en de ander had volgens mij heel goed getraind.
maar als je pony 1 flinke verkeerde stap zet, dan ja.. kan hij een scheurtje in zijn pees hebben. en die ene pony die altijd in het bos loopt had zich verschrikkelijk op lopen fokken (kon nieteens normaal stappen, alleen maar dribbelen) dus dat werd hem ook teveel..

) zijn ogen dan enzo :p 

:P xSannee schreef:KELT!
Hé das mijn foto trouwens
Haha daar reed mijn vriendin op,
superhyper, kan keihard knallen en geeft af en toe nog wel eens een boksessie weg x]