Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Fieke schreef:Ik had precies hetzelfde Marije toen der tijd met Taco.
Ik kon en wilde niet stoppen. Het was zo wennen maar tot de dag van vandaag nog nooit spijt van gehad.
Omdat ik ook nog lekker op Jasper kom en het eigenlijk wel heel erg naar me zin heb op Enthoven.
Al is jasper natuurlijk vele malen leuker
.
Angelkisssss schreef:_Fieke schreef:Ik had precies hetzelfde Marije toen der tijd met Taco.
Ik kon en wilde niet stoppen. Het was zo wennen maar tot de dag van vandaag nog nooit spijt van gehad.
Omdat ik ook nog lekker op Jasper kom en het eigenlijk wel heel erg naar me zin heb op Enthoven.
Al is jasper natuurlijk vele malen leuker
Ik denk dat ik er ook wel aan kan wennen hoor, en het scheelt natuurlijk wel dat we met een groepje gaan.
Ennuh nog een voordeel ik heb mezelf nu een schop onder me kont gegeven en ga deze week bellen voor autorijles, moet er nu toch maar echt van komen.

Linda heeft er zaterdag al uitgebreid over verteld 

) JoNew schreef:spannend Marije! Misschien in je vakantie een spoedcursus??
Ben ook benieuwd naar de film!
. Ik vind de gekste dingen (bungy-jumpen, parachutespringen, met turnen een 3 dubbele salto) leuk om te doen en autorijden lijkt me vreselijk
.
.
. annitavier schreef:Als ik een dag geen auto heb voel ik me echt gehandicapt ...haha hoezo verwend?