Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnnemiekvM schreef:@ Suus
Jammer dat je niet meer tegen kritiek kan. Had je nog veel van kunnen leren. Vind je erg verandert... Ik herinderde je als een spontane meid die veel wilde leren en actief was met de paardjes. En nu? Snap ik niet echt, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Je zei zelf dat hij zo goed liep. Dan snap ik niet dat je zo'n foto plaatst. Gaat de geloofwaardigheid aardig weg bij.
Maar slim dat je dan geen foto's meer plaatst!
Je kan overal een excuus voor verzinnen, maar op internet kan iedereen zien wat je vastlegt.
@ Ashley
Echt supergefeliciteerd met je punten weer. Je gaat echt lekker.
@ Mandy
Ja alles gaat goed en de bosrit was heerlijk. We hebben goed genoten van de nazomerdag.
@ Jolanda
En.... zit je vol van de high tea?

josewoos schreef:Ik meng me even in de discussie![]()
Suus, het is hartstikke goed dat je wilt leren, neem dan tips/commentaar/kritiek aan en niet alleen de positieve dingen.
Je plaatst een foto en zegt er al bij dat we geen commentaar mogen geven, dus je heb zelf ook wel door dat dit geen goede foto is....
Plaats dan niks als je geen commentaar wilt, want met zo'n foto vraag je er eigenlijk wel om.
En nu ga ik slapen

!
Wel balen! Niks aan over gehouden?

Lekker springen en maf doen rondom zo'n paard, Sanne geeft er echt niks om, en anders loopt ze op d'r dooie gemakje weg 

Had ik daar al een tijdje zitten wachten, gelukkig had ie alsnog een plekje!