Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Maar ja, mij maakt het niet uit, ik hoef toch geen paard meer te kiezen.
Maar ach, het maakt mij ook niet uit, voor mij staat het paard toch al vast
jammer dat ik pw week heb, met giga geschiedenis ptb morgen...
maar we vonden de tentoonstelling juist eigenlijk niet zo mooi, dus dat was het komische, hebben wij weer hoor, we winnen nóóit iets..
Misschien valt het ook wel mee en staat het wel leuk aan de muur ofzo, en anders maken we er vast wel iemand anders blij mee

_Patriciaa schreef:Ik ben ook dik in de vakantie stemming, helaas moetk nog 4 weken werken

PrimaDonna_ schreef:Hooooooi hier de coolste persoon van de aardbol
Hahahaha
Mijn mama is vandaag 51 jaartjes geworden, vanavond lekker uit eten in Scheveningen en daarna nog even over het strand wandelen
Heb alles weer beetje bijgelezen maar niet zo'n zin om te reageren haha XD

IsabelvS schreef:Arizona is idd een jonge haf..
ik wil graag op een jonge haf maar wel de snelste
ik wil wel een hele snelle, ze zijn niet allemaal heel snel hoor.
zeg maar een tabel kwa snelheid;
- snelle paarden (denk coos kelt valentino etc)
- snelle pony's vaak haffies (tomy desie rosa)
- gewone pony's (diesel enzo)
- normaal wel snel maar niet echt heeel snel (meidur en de ijsco's en drol en sjaan en lobke enzo
maar ze zijn idd allemaal wel echt heel snel,
alleen ijco's bv gewoon wat minder.
Ik ga zondag al !!!!!!
Ja je hebt stops, je paard kan ondertussen drinken volgens mij? en 1 keer ga je echt afzadelen enzo en dan zet je ze in een schaapskooi dan ga je ook lunchen enzo.
het maakt wel uit hoe snel ze zijn!!
ja bij holterweg mag je inhalen maar heel veel kunnen de rest gewoon niet bijhouden

Liseef schreef:IsabelvS: Zondag al, zo da's snel
Hm, wat de tabel betreft heb ik over bepaalde paarden hele andere dingen gehoordMaar ja, mij maakt het niet uit, ik hoef toch geen paard meer te kiezen.
Als veel het niet bij kunnen houden op de holterweg, ach, ze komen vanzelf wel weer bij
Maar vooral met deze warmte zou het natuurlijk wel fijn zijn voor de paarden om te kunnen drinken tussendoor

Die liever niet.
PrimaDonna_ schreef:Hooooooi hier de coolste persoon van de aardbol
Hahahaha
Mijn mama is vandaag 51 jaartjes geworden, vanavond lekker uit eten in Scheveningen en daarna nog even over het strand wandelen
Heb alles weer beetje bijgelezen maar niet zo'n zin om te reageren haha XD

IsabelvS schreef:ze laten ookwel mensen zonder die ervaring eropals je gewoon goed kan rijden:P