**De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jane_

Re: **De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:30

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:33

Ik heb gewoon net 1 uur geslapen Bloos!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:39

Hallo dames,
Vanochtend heeft Myra mij en Ayla even les gegeven, want het rijden ging de laatste tijd niet zo lekker meer!
In het begin gewoon zelf even los gereden, lekker laag en los. Ze was erg ontspannen, alleen in de draf met iets meer spanning.
Daarna weer iets meer opgepakt, pakte ze ook wel fijn op maar toch met iets te veel spanning. Veel geoefent op het zachter laten lopen.
Want ze is nogal voorwaarts en wilt graag onder je weg lopen als het haar te moeilijk wordt en probeert ze onder het werk uit te komen.
Ging allemaal steeds beter, en alles een paar keer herhaalt en toen ging ze steeds fijner en fijner lopen en toen weer meer opgepakt.
En nu zelf ook mijn handen meer dragen en wat hoger en naar voren etc. Was wel even wennen maar het ging steeds beter.
Daarna vooral aan de slag gegaan met het stelling vragen, want dat vind Ayla erg lastig. Want ze kijkt vaak naar buiten etc.
Maar ook na wat oefenen deed ze dit ook echt super! En ging het rijden echt al veel en veel beter en ik merk ook dat ik er veel meer plezier in heb.
Als het zo op deze manier gaat, gaan we nog ver komen haha! En Myra zei ook dat we al de tijd gewoon aan de basis gewerkt hebben.
En nu gewoon wat meer verder gaan met elkaar! En dat is zeker waar & nu gaan we pas echt rijden haha!
Myra bedankt nog, had ik echt even nodig! En ben zeker trots op Ayla Lovers

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:43

Astor schreef:
Hallo dames,
Vanochtend heeft Myra mij en Ayla even les gegeven, want het rijden ging de laatste tijd niet zo lekker meer!
In het begin gewoon zelf even los gereden, lekker laag en los. Ze was erg ontspannen, alleen in de draf met iets meer spanning.
Daarna weer iets meer opgepakt, pakte ze ook wel fijn op maar toch met iets te veel spanning. Veel geoefent op het zachter laten lopen.
Want ze is nogal voorwaarts en wilt graag onder je weg lopen als het haar te moeilijk wordt en probeert ze onder het werk uit te komen.
Ging allemaal steeds beter, en alles een paar keer herhaalt en toen ging ze steeds fijner en fijner lopen en toen weer meer opgepakt.
En nu zelf ook mijn handen meer dragen en wat hoger en naar voren etc. Was wel even wennen maar het ging steeds beter.
Daarna vooral aan de slag gegaan met het stelling vragen, want dat vind Ayla erg lastig. Want ze kijkt vaak naar buiten etc.
Maar ook na wat oefenen deed ze dit ook echt super! En ging het rijden echt al veel en veel beter en ik merk ook dat ik er veel meer plezier in heb.
Als het zo op deze manier gaat, gaan we nog ver komen haha! En Myra zei ook dat we al de tijd gewoon aan de basis gewerkt hebben.
En nu gewoon wat meer verder gaan met elkaar! En dat is zeker waar & nu gaan we pas echt rijden haha!
Myra bedankt nog, had ik echt even nodig! En ben zeker trots op Ayla Lovers

wat fijnnn Lovers
Hopen dat het rijden met jullie nu wel steeds beter gaat he! Haha!
En heerlijk om een lesje te krijgen!
Echt goed man, jullie komen er zeker wel, heb ik altijd ook gezegd,
en moet jij eens opletten wie er later allemaal gelijk krijgen Haha!
Al die mensen die dat jou hebben gezegd Ja Lovers

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:46

Olaaaa! Net bij Ikea gegeten Haha!! Jammiee jaam! Spulletjes gekocht! Zelfs een katoenplant Tong uitsteken!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:53

Een katoenplant? Nagelbijten / Gniffelen

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:56

Jaaaaaa had je niet verwacht hé Tong uitsteken! Hij is zeg maar al dood , maar dan zitten er van die pluizenbollen aan! Vet grappig!!

Maar ik heb thuis nog van Noorwegen de orginal zelfgeplukttee katoen pluisjes Haha!!
Deze komen van Irael Tong uitsteken! Vet raar, want ze horen in natte gebieden te staan en mij lijkt irael niet echt nat Clown

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:58

Caramia is toch al lang in de opfok of niet? Jaa toch Tong uitsteken!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:58

Ik ga strakss weer effe simsen Tong uitsteken! Zat er gisteren de heleee dag op Clown! Maar ik heb wel nu een hondje die helemaal strak getraind is! Pling Cool

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:59

Wat is er eigenlijk aan de hand met die bussen Tong uitsteken! ?? Ze doen echt vet raaar, of het een stoombus is Nagelbijten / Gniffelen! Echt om de paar sec : ppfffffffff , en dan weer pffffffffffffffffff! OF ze lek zijn of zoo Tong uitsteken!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:59

Kirsten_S schreef:

Ja

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:00

Kirsten_S schreef:
Jaaaaaa had je niet verwacht hé Tong uitsteken! Hij is zeg maar al dood , maar dan zitten er van die pluizenbollen aan! Vet grappig!!

Maar ik heb thuis nog van Noorwegen de orginal zelfgeplukttee katoen pluisjes Haha!!
Deze komen van Irael Tong uitsteken! Vet raar, want ze horen in natte gebieden te staan en mij lijkt irael niet echt nat Clown

Oke, ben benieuwd Nagelbijten / Gniffelen

Kirsten_S

Ik heb spierpijn bij me luchtpijp , hoe vind je dat Clown Nagelbijten / Gniffelen

Melanie_B

Kirsten_S schreef:
Ik ga strakss weer effe simsen Tong uitsteken! Zat er gisteren de heleee dag op Clown! Maar ik heb wel nu een hondje die helemaal strak getraind is! Pling Cool

Ik wil ook Sims!
Ik heb alleen de eerste Sims.. Sigaar

Kirsten_S

Melanie_B schreef:
Kirsten_S schreef:

Ja

Jaaa zat er effe aan te denken Tong uitsteken! Eigenlijk heb je niet lang plezier aan zo'n veulen, binnen een paar maanden is die alweer weg en komt die vaak niet meer terug Tong uitsteken!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:02

Melanie_B schreef:
Kirsten_S schreef:

Ik wil ook Sims!
Ik heb alleen de eerste Sims.. Sigaar

Nouuu, het is niet altijd leuk Tong uitsteken! Want als je er een van iemand leeent, dan moet je het altijdd lenen! want je kan alleen met de laatste geinstaleerde cd spelen!
Daarom heb ik nu al heeeeeel lang de complete collectie van me neefje hier Clown
Maaar mel, ik heb hier Hotdate e Beestenboel nog leggen , dus die kan je wel lenen Tong uitsteken!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:05

Kan je die wel spelen zonder cdrom dan?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:06

Melanie_B schreef:

Nee volgens mij niet, maar ik gebruik ze toch niet. want als je die wilt gebruiken, moet je eerst alleessss weghalen en van de com doen. Dan weer beginnen met de eerste, en dna weer opbouwen met al die anderen Tong uitsteken!
Niet echt slim Clown

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:07

Kirsten_S schreef:
Melanie_B schreef:

Nee volgens mij niet, maar ik gebruik ze toch niet. want als je die wilt gebruiken, moet je eerst alleessss weghalen en van de com doen. Dan weer beginnen met de eerste, en dna weer opbouwen met al die anderen Tong uitsteken!
Niet echt slim Clown

Maar ik kan het wel gebruiken?
Ik heb alleen de eerste er nu op he,

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:07

Jaaa denk het wel, maar je moet er wel zeker van zijn dat je com het aankan! Want anders word het echt een poedersuiker spel dat de heleeee tijd vastlooopt en stoom lloopt te blazen Nagelbijten / Gniffelen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:09

Ohw okee.. Nagelbijten / Gniffelen

Astor

Ja melnu gaan ik en Ayla pas echt rijden haha!

Ik heb ook de sims! Maar ik wil nog meer uitbreidingpaketten erbij maar het is zo duur Kusje

Kirsten_S

maar hotdate is eigenlijk niet zoo spectaculair, ik denk dat jij beestenboel leuker vind! Is ook veel leuker Clown!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:10

Astor schreef:
Ja melnu gaan ik en Ayla pas echt rijden haha!

Ik heb ook de sims! Maar ik wil nog meer uitbreidingpaketten erbij maar het is zo duur Kusje

Jaaa je denkt dat je er bent! Maar nu heb je er zooveeeeel bij! Eigenlijk moet je gewoon de complete collectie kopen aan het einde! Is veel goedkoper en beter voor je computer!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:11

Kirsten_S schreef:
maar hotdate is eigenlijk niet zoo spectaculair, ik denk dat jij beestenboel leuker vind! Is ook veel leuker Clown!

Ik wil dat ze trouwen! Nagelbijten / Gniffelen (soms lukt het )
Een baby krijgen krijg ik nog wel voor elkaar Clown
(Alleen het onderhouden niet altijd)
Ik had ook een Sabrina gemaakt.. Nagelbijten / Gniffelen
alleen die is overleden!
Laatst bijgewerkt door Melanie_B op 28-06-08 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt