Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Hallo dames,
Vanochtend heeft Myra mij en Ayla even les gegeven, want het rijden ging de laatste tijd niet zo lekker meer!
In het begin gewoon zelf even los gereden, lekker laag en los. Ze was erg ontspannen, alleen in de draf met iets meer spanning.
Daarna weer iets meer opgepakt, pakte ze ook wel fijn op maar toch met iets te veel spanning. Veel geoefent op het zachter laten lopen.
Want ze is nogal voorwaarts en wilt graag onder je weg lopen als het haar te moeilijk wordt en probeert ze onder het werk uit te komen.
Ging allemaal steeds beter, en alles een paar keer herhaalt en toen ging ze steeds fijner en fijner lopen en toen weer meer opgepakt.
En nu zelf ook mijn handen meer dragen en wat hoger en naar voren etc. Was wel even wennen maar het ging steeds beter.
Daarna vooral aan de slag gegaan met het stelling vragen, want dat vind Ayla erg lastig. Want ze kijkt vaak naar buiten etc.
Maar ook na wat oefenen deed ze dit ook echt super! En ging het rijden echt al veel en veel beter en ik merk ook dat ik er veel meer plezier in heb.
Als het zo op deze manier gaat, gaan we nog ver komen haha! En Myra zei ook dat we al de tijd gewoon aan de basis gewerkt hebben.
En nu gewoon wat meer verder gaan met elkaar! En dat is zeker waar & nu gaan we pas echt rijden haha!
Myra bedankt nog, had ik echt even nodig! En ben zeker trots op Ayla

! Jammiee jaam! Spulletjes gekocht! Zelfs een katoenplant
!
! Hij is zeg maar al dood , maar dan zitten er van die pluizenbollen aan! Vet grappig!!
!
! Vet raar, want ze horen in natte gebieden te staan en mij lijkt irael niet echt nat
!
! Zat er gisteren de heleee dag op
! Maar ik heb wel nu een hondje die helemaal strak getraind is!
! ?? Ze doen echt vet raaar, of het een stoombus is
! Echt om de paar sec : ppfffffffff , en dan weer pffffffffffffffffff! OF ze lek zijn of zoo
! Kirsten_S schreef:Caramia is toch al lang in de opfok of niet? Jaa toch!
Kirsten_S schreef:Jaaaaaa had je niet verwacht hé! Hij is zeg maar al dood , maar dan zitten er van die pluizenbollen aan! Vet grappig!!
Maar ik heb thuis nog van Noorwegen de orginal zelfgeplukttee katoen pluisjes!
Deze komen van Irael! Vet raar, want ze horen in natte gebieden te staan en mij lijkt irael niet echt nat
Kirsten_S schreef:Ik ga strakss weer effe simsen! Zat er gisteren de heleee dag op
![]()
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Caramia is toch al lang in de opfok of niet? Jaa toch!
! Eigenlijk heb je niet lang plezier aan zo'n veulen, binnen een paar maanden is die alweer weg en komt die vaak niet meer terug
! Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Ik ga strakss weer effe simsen! Zat er gisteren de heleee dag op
![]()
Ik wil ook Sims!
Ik heb alleen de eerste Sims..
! Want als je er een van iemand leeent, dan moet je het altijdd lenen! want je kan alleen met de laatste geinstaleerde cd spelen! 
! Melanie_B schreef:Kan je die wel spelen zonder cdrom dan?
!
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Kan je die wel spelen zonder cdrom dan?
Nee volgens mij niet, maar ik gebruik ze toch niet. want als je die wilt gebruiken, moet je eerst alleessss weghalen en van de com doen. Dan weer beginnen met de eerste, en dna weer opbouwen met al die anderen!
Niet echt slim
! Astor schreef:Ja melnu gaan ik en Ayla pas echt rijden haha!
Ik heb ook de sims! Maar ik wil nog meer uitbreidingpaketten erbij maar het is zo duur
Kirsten_S schreef:maar hotdate is eigenlijk niet zoo spectaculair, ik denk dat jij beestenboel leuker vind! Is ook veel leuker!
(soms lukt het )