ATE schreef:JAAAH, lekker op de BBQLIQUITA schreef:ECHT!!!! ga morgen geen nieuwe zoeken hoor, hihi.
ja zal ze heel leuk vinden we zetten morgen iedereen aan rupsen vinden hahahahahaha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:JAAAH, lekker op de BBQLIQUITA schreef:ECHT!!!! ga morgen geen nieuwe zoeken hoor, hihi.
ja zal ze heel leuk vinden we zetten morgen iedereen aan rupsen vinden hahahahahaha
LIQUITA schreef:Nou ga ik ECHT hoor. ToT morgen!!!

)
Tytje schreef:Hallo!
Na 3 weken weer op Valentino gereden. Hij was best braaf, deed echt wel zijn best. Xan, laat even weten of je ook wedstrijden bij de Paardenhof gaat rijden, als ik de moed heb, kunnen we samen gaan. Ik moet toch een keer beginnen. Ik heb nu 1 wedstrijd staan.
Gezellige BBQ!!!!

xan schreef:Goedemorgen allemaal.
Gisteravond was het lekker rustig op de manege![]()
Heb weer even lekker gereden.
Helaas waren ze vergeten NoNo eten te geven, dus dat ging ik zelf nog even doen.
Kom ik bij de kruiwagen, en wat zitten daarin .................
3 hele grote volgevreten ratten brrrrr....... Toen heb ik even een gil gegeven hoor
(Om die ratten natuurlijk weg te jagen)
en op de terugweg op de dijk zie ik een echte vos lopen.
Het was echt geen hond, daar was hij te slank en te spits voor.

meelen schreef:Hoe kunnen ze NoNo nou vergeten? Hij staat toch gewoon op stal?!
meelen schreef:Je had die ratten een tik op hun kop moeten geven, hebben ze vanaaf een extra stukkie vlees voor de bbq.
Eet smakelijk
xan schreef:Goedemorgen allemaal.
Gisteravond was het lekker rustig op de manege![]()
Heb weer even lekker gereden.
Helaas waren ze vergeten NoNo eten te geven, dus dat ging ik zelf nog even doen.
Kom ik bij de kruiwagen, en wat zitten daarin .................
3 hele grote volgevreten ratten brrrrr....... Toen heb ik even een gil gegeven hoor
(Om die ratten natuurlijk weg te jagen)
en op de terugweg op de dijk zie ik een echte vos lopen.
Het was echt geen hond, daar was hij te slank en te spits voor.
Jakkes.
en op deze manier kunnen we in iedergeval weer wat pag erbij kletsen

) 
smuidra schreef:Je komt nog eens wat tegen bij manege Veldt.![]()
![]()
![]()
Jakkes.
Ik reed dinsdag als laatste weg en kreeg bijna een uil tegen m'n voorruit....![]()
![]()
![]()
![]()

xan schreef:Op 6 september heb ik op mijn werk een open dag over Saendelft. Nu wordt daar dadelijk natuurlijk reclame voor gemaakt. En Mart en Skip (onze zoon en neefje) zijn de modellen voor deze advertentie. Dus als jullie dadelijk in Abri's in zaanstad 2 kanjers van jongetjes zien (met visspullen) dan weten jullie nu dat de rechter onze zoon is en de linker jongen (met emmer) onze neef.
Ik ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet op zo'n enorme poster.
De jongens krijgen er zelf ook een voor op hun kamer (kan je gelijk een wand mee behangen)

meelen schreef:Leuk zeg, ook weer een aardig zakcentje voor de jongens zeker?
meelen schreef:smuidra schreef:Je komt nog eens wat tegen bij manege Veldt.![]()
![]()
![]()
Jakkes.
Ik reed dinsdag als laatste weg en kreeg bijna een uil tegen m'n voorruit....![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was dan zeker nog een kuiken.
xan schreef:Op 6 september heb ik op mijn werk een open dag over Saendelft. Nu wordt daar dadelijk natuurlijk reclame voor gemaakt. En Mart en Skip (onze zoon en neefje) zijn de modellen voor deze advertentie. Dus als jullie dadelijk in Abri's in zaanstad 2 kanjers van jongetjes zien (met visspullen) dan weten jullie nu dat de rechter onze zoon is en de linker jongen (met emmer) onze neef.
De jongens krijgen er zelf ook een voor op hun kamer (kan je gelijk een wand mee behangen)
xan schreef:Is zeker wel rustig thuis, zo zonder de meiden Jo ??
ATE schreef:Ja idd, zeker leuk. Ik zal op de Abri's gaan lettenxan schreef:Op 6 september heb ik op mijn werk een open dag over Saendelft. Nu wordt daar dadelijk natuurlijk reclame voor gemaakt. En Mart en Skip (onze zoon en neefje) zijn de modellen voor deze advertentie. Dus als jullie dadelijk in Abri's in zaanstad 2 kanjers van jongetjes zien (met visspullen) dan weten jullie nu dat de rechter onze zoon is en de linker jongen (met emmer) onze neef.
leuk xan
, ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig.
. 
LIQUITA schreef:Ik ga boodschappen doen voor vanavond.
(misschien moet ik maar op de fiets komen) xan schreef:LIQUITA schreef:Ik ga boodschappen doen voor vanavond.
Ga ik ook zo doen.
Maar wat allemaal ?????????????
In ieder geval een lekkere rosé(misschien moet ik maar op de fiets komen)