meelen schreef:Nou dan ga ik ook, dan gaat ATE tenminste naar bed, whahaha
jaja ik ga al tot
ik zal jullie laten weten hoe het was doei doei Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:Nou dan ga ik ook, dan gaat ATE tenminste naar bed, whahaha
ik zal jullie laten weten hoe het was doei doei 
allemaal en
lekker voor zometeen. meelen schreef:Tot Boktallemaal en
lekker voor zometeen.
ATE schreef:rockoo schreef:Ate als je dit leest zaterdagochtend komt de hoefsmit om half 10 ik durf je niet meer te bellen want je ligt vast al in bed en droomt vast over hoe het morgen gaat worden. Je kan mij altijd bellen .
ja hoorde net van nick dat hoefsmid komt die drol had vergeten door te geven de pony s moeten bijde bekapt en heb net eus ff gesms t sire moet ook ik hoop dat ik er zelf ben anders wil jij ze vast ff naar de hoefsmid brengen toch ellis?????????
ATE schreef:meelen schreef:Ate zal wel vroeg op moeten morgen, dus al in bedje liggen.
Maar mocht je onverhoopt niet kunnen slapen JO, en toch nog even komen BOKKEN, ook namens Sanne en mij een hele leuke dag samen met je meiden.
dank jullie nee ik slaap nog niet al moet ik er morgen om 5 uur uit hahahahaha
xan schreef:Kennen jullie een ruitersport zaak(je) op de Zuiderweg ???
Ik ga daar zaterdag even kijken, ik hoor er leuke dingen over dus ben benieuwd.

rockoo schreef:Misschien slaap jij nu al meleen maar de taarten zitten erin.

Waar is iedereen ????? 
xan schreef:Waar is iedereen ?????
xan schreef:Volgens mij kregen ze dat in de kantine te horen.
Dus ja dan ga je dat maar weer proberen. Lijkt me eerder dat Vip niet bij de ruinen hoort.

winnitou schreef:Werd ik vanmorgenvroeg gewekt door een ronkende motor. Staat nu nog steeds te brullen. Het zwembad van de buren is gearriveerd. Op het trotoir na is alles hiervoor afgesloten (ook onze oprit (met auto's van medewerkers want een paar meter meer lopen is teveel voor ze)).
Een super grote kraan van Hoogwout die een joekel van een zwembad naar de achtertuin moet hijzen. Gaat het tussen ons huis en die van de buren door, waren ze alleen vergeten om de poort open te zetten voor de heren die het bad vanaf de grond moeten sturen. Zie ik het zwembad rakelings langs ons huis gaan (en over mijn auto), Vraag mij meteen af hoe het met de verzekeing zit. (heb Rowan snel uit bed gehaald want die heeft zijn slaapkamer aan die kant, en je weet maar nooit ( heb hier een keer een boom op het huis gehad en dat is erg schrikken hoor)) Maar uiteindelijk zonder schade (volgens mij) is het zwembad in de achtertuin beland waar het nu nog verder geplaatst moet worden.
Grappig dat de buurman weer niks verteld heeft. Komt alleen aan de deur als HIJ ons nodig heeft (b.v. handtekening voor toestemming). Ik wens ze veel zwemplezier en hoop dat hij een goede afsluiting heeft, want er staan bij ons Wilgenbomen in de tuin die erg veel bladeren hebben. Had dinsdag alles geveegd en woensdag na de flinke wind lag alles weer vol. (Je zou dat maar in je zwembad krijgen). Moet om kwart over tien de deur uit , ben benieuwd of ik zo de afrit afkan.

winnitou schreef:@ATE, hoe is jullie dag gisteren geweest. Ben benieuwd. Hebben je meiden genoten (en jij ook)?

meelen schreef:winnitou schreef:Werd ik vanmorgenvroeg gewekt door een ronkende motor. Staat nu nog steeds te brullen. Het zwembad van de buren is gearriveerd. Op het trotoir na is alles hiervoor afgesloten (ook onze oprit (met auto's van medewerkers want een paar meter meer lopen is teveel voor ze)).
Een super grote kraan van Hoogwout die een joekel van een zwembad naar de achtertuin moet hijzen. Gaat het tussen ons huis en die van de buren door, waren ze alleen vergeten om de poort open te zetten voor de heren die het bad vanaf de grond moeten sturen. Zie ik het zwembad rakelings langs ons huis gaan (en over mijn auto), Vraag mij meteen af hoe het met de verzekeing zit. (heb Rowan snel uit bed gehaald want die heeft zijn slaapkamer aan die kant, en je weet maar nooit ( heb hier een keer een boom op het huis gehad en dat is erg schrikken hoor)) Maar uiteindelijk zonder schade (volgens mij) is het zwembad in de achtertuin beland waar het nu nog verder geplaatst moet worden.
Grappig dat de buurman weer niks verteld heeft. Komt alleen aan de deur als HIJ ons nodig heeft (b.v. handtekening voor toestemming). Ik wens ze veel zwemplezier en hoop dat hij een goede afsluiting heeft, want er staan bij ons Wilgenbomen in de tuin die erg veel bladeren hebben. Had dinsdag alles geveegd en woensdag na de flinke wind lag alles weer vol. (Je zou dat maar in je zwembad krijgen). Moet om kwart over tien de deur uit , ben benieuwd of ik zo de afrit afkan.
Anders vraag je even aan Hoogwout of ze jouw auto over die van de werknemers willen takelen.
Maarreh......lekker zwemweertje.![]()
Kan hij in de winter als mini-ijsbaan fungeren?
ATE schreef:het was een reuze leuke dag voor de meiden en voor mij ook al moesten we erg vroeg op . om 600 smorgens de auto in hup naar brugge we kwamen daar om 10 uur aan na onderweg nog ff gestopt te zijn voor lekker broodje en kop koffie . om 12.15 begon de dolfijnen show zijn dus eerst nog over het park gelopen waar de meiden lekker in de achtbaan gingen en de schommelboot . de show van de dolfijnen was erg leuk en wij moesten wachten tot de zaal leeg was en werden toen geroepen door een trainer van de dolfijnen linda moest haar handen en haar voeten ontsmetten voor ze verder mocht (blijkt dat dolfijnen heel gauw ziekte s van honden en katten kunnen overnemen) ze werd naar het kleine basin gebracht waar ze op haar knieen voor het bad moest zitten jotha de dolfijn die kwam naar haar toe en de trainer gaf linda uitleg van jotha linda mocht haar hellemaal aaien en kreeg wat instruktie s voor het laten dansen en zingen waarna ze bij elke oefening jotha een visje mocht geven was echt heel leuk om te zien . daar klaar op naar knokke waar nadine haar droom kreeg een hele mooie vlindertuin daar gingen we heen prachteig hoor al die gekleurde vlinders . de bioloog die gaf haar advies en een rondleiding erg leuk ook . daar heeft nadine nog een mooie pop meegekregen die trouwens van morgen al uit gekomen is stiekem hebben de meiden ook een paar rupsen mee genomen . hopelijk doen die het wand in zo n vlinder tuin komen alle vlinders uit de tropen al met al een hele leuke dag waar de meiden heerlijk in de watten zijn gelegt en op het einde een heel leuk schilderij kregen die een neef van de vrijwiligers heeft gemaakt ja en je raad het al een met een vlinder en een met een dolfijn .p.s foto s kunnen pas later er was een fotografe mee waar ik alle foto s nog van ga krijgen

alles goed?
Hallootjes