Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 11:44

doppie45 schreef:
Xeen....waar blijft de groeps foto!
Lang geleden afgesproken,misschien als je terrug bent van vakantie

Ik heb ff geen camera,heeft dochter lief bij zich op vakantie Knipoog
Maar misschien kunnen we in Augustus een poging gaan wagen?

Groeps foto ? Bloos!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 11:47

Doei! ,

Zo weer even bijgelezen. Madje, heel veel plezier met je paardjes op je nieuwe stal. Ja

Ooooh, gelukkig loopt ie al goed Anouska Haha! Haha! Haha! !

Ik had gister pony les met Vesra *LOL* . Supper grappig.

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 14:31

Madje,
Fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat ze zich gelijk thuis voelde.We wachten met smart op de foto's hihih

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 15:20

Hallo u allen,

Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat ik wat uit te leggen heb tegen over jullie.. Hier een stukje story of my life!

zoals de meesten van jullie wel weten ben ik op 28 juni 2007 afgestudeerd als hoofdagent van de politie Hollands Midden (klinkt toch erg mooi he).. Maar voor dat het zover was heb ik heel erg hard moeten werken/tikken.. Dit heeft mij veel tijd, energie en heel veel stress gekost.. Hierdoor ben ik erg weinig op stal geweest!! Dit uiteraard in overleg met Kim/Piet.. Kim en ik hebben ook GEEN ruzie ofzo.. het was gewoon een stress tijd.. ik ben ook niet aan het "afbouwen"om weg te gaan ofzo.. ik ben gewoon echt heel druk geweest!!

Ik ben er ook op gewezen dat mijn gedrag niet helemaal op zijn plaats zijn geweest!! Hiervoor alvast mijn excusses!! Ik heb dit niet gemerkt dat ik zo anders/bot/arrogant of geef het een naam over kwam! Nu komt een zielig stukje, pak de zakdoekjes maar alvast erbij..... Ik zit wel in de fase van me leven dat ik zoekende ben naar wie ik ben.. wat ik wil en hoe ik het allemaal wil bereiken.. dit is erg verwarrend kan ik jullie vertellen.. En misschien omdat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet kom ik erg rot over.. Nou genoeg drama weer.. In ieder geval mijn wel gemeende excusses (het was een beetje veel om het naar iedereen persoonlijk te doen) en ik hoop dat ik heel snel weer het ECHTE gedrag van de namaak suri terug heb!! Verder is er nix met me aan de hand.. ik ben niet depri of weet ik het wat.. Ik word volgens mij gewoon volwassen .. eindelijk!!

Ik hoop hier mee wat duidelijkheid te hebben gegeven..

Gegroet,

Fallon
Hoofdagent van de Politie Hollands Midden...

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 15:24

Hey Fal, duidelijk verhaal OK dan!
Had je nou ook een blessure ergens van?

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 15:27

Marieke_ schreef:
Hey Fal, duidelijk verhaal OK dan!
Had je nou ook een blessure ergens van?

Oww jahh.. dat was ik nog vergeten.. Ik dacht dat ik een aap was en kon touw klimmen.. en ik kwam best ver.. maar toen ik bijna boven was viel ik naar beneden en ben ik met me nek aan 1 van de touwen blijven hangen.. En ik kan je vertellen.. das niet goed voor je nek!! haha

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 15:28

Oei au... en nu? Hoe lang gaat dat duren?

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 15:30

Marieke_ schreef:
Oei au... en nu? Hoe lang gaat dat duren?

Weet ik nog niet.. loop nu bij de fysio.. gaat wel al een stuk beter hoor!! ik denk dat ik volgende week wel weer mag gaan rijden enz.. maar voor dat het echt helemaal over is wel een tijdje denk ik!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:17

Tsja Fal ik heb weinig aan je gemerkt, maar neem wel je excuses aan hoor Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:18

je verhaal is helemaal duidelijk hoor fal Knipoog

Nou vandaag was echt gaaf! die jongen ging op donna en na een klein beetje protesteren (en een strenge hand) ging hij na 3 rondjes aan de longeerlijn al helemaal los met haar door de binnenbak rijden en het ging het SUPER!!!
Draven , galoperen links en rechts om en het was alsof ze al maanden onder het zadel is hihi ik was echt trots Haha!

Het zag er allemaal zo ontspannen uit dat zelfs mel nog een paar rondjes gedraaf heeft door de bak...Ik heb alles op film staan maar ik kan dat kl*te kabeltje niet vinden grrr..... Boos!

Zodra ik het gevonden heb zet ik het op internet oke! Bloos

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:19

Zooo gelijk eff op madje reageren: Wat leukkkkkkkk allemaal Haha!
Ow en je bonbonnetjes waren ook lekker hoor, zat bietje veel alcohol in Tong uitsteken
En veel foto's maken van de bokkende Donna met gekke vent erop he Clown

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:20

Wow Madje, heeft die stoute Donna gewoon de hele tijd gedaan alsof ze het niet kon Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:25

ja joh wij zijn gewoon te soft hoor! Bloos

Als je die man zag gaan met haar...lopen en niet bokken of wat en die jongen er maar op zitten hahaha het leek wel een hobbelpaard..en donna stout zijn en hij maar met de zweep achter haar aan en toen was het ineens over Duivel
En toen ging ze gewoon los helemaal alleen in een grote bak...hihi

Als ze zo blijft doen dan ga ik het misschien ook wel een keer durven hoor!! (maand of 8 ofzo) Bloos

Ben echt super trots joh!

En sil ik had op alle doosjes gezet wat erin zat dus je had kunnen weten dat er alcohol in zat Koe

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:27

o en sil hoe kan ik het beste een filmpje op bokt zetten?? welk progamma gebruik jij??

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:43

Via youtube?

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:45

ja zoiets maar hoe doe je dat...maar goed ik heb toch nog het kabeltje niet dus kan nu nog niets doen

djinnie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:14

Falli, ik heb je niet veel gezien (wist wel dat je erg druk was), maar heb niets vreemds aan je gemerkt hoor... Haha!

Madje: die Donna... Wat een knapperd! Fijn dat het zo goed ging en ben benieuwd naar het filmpje, maar dat zal wel na mijn vakantie worden, want ik vertrek morgen (tromgeroffel) naar zuid-Frankrijk!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:07

Ik heb altijd zippie video's Haha!

Madelon ik dacht (jaja slim) dat er een smaakje aan zou zitten......droop er opeens allemaal alcohol uit!
Wou je me dronken hebben oid? (je dacht zeker ik sta er toch niet meer dus laat ik Syl even extra gek maken Clown )

Wie gaat er bijna op vakantieeeee? (en wie gaat er op haar paard een buitenritje maken morgen Bloos )
O ennnn is het waar dat ik een martingaaltje om moet doen (en wieeeee heeft me dat niet verteld? grin) hoorde vandaag op stal dat dat bij hem verstandig was (soms als die een bui had) heeft die nu een bui?
Grin...van wie hoor je dus niets meer als het morgen fout gaat Haha! Clown

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:32

Hallo Hallo ,

Zo dan. Was me wel weer m'n ritje vandaag. Ging echt goed, totdat madam Vesra geen zin meer had. En Xeen erafgooide en meneer Spetter schrok. En mijn nichtje er ook af lag. Maar we hebben allebei niks, en de pony's ook niet Haha! !
Morgen ga ik gewoon weer lekker naar buiten op Vesra, komt goed. Dondersteen ...

En morgen fotoshoot van Anoeska (NugT) hihi *LOL* .. Voor mijn flyer. Anoeska komt op de flyer .. Spannennttttt Cool

En o ja, ik ben nu serieus bezig met foto's. Dus als er iemand is die een fotoshoot wil, en dan niet van ja ik wil wel maar dat geen actie ondernomen wordt. Nu ben ik echt serieus Bloos ...
En ze worden ook als je wil afgedrukt Haha! Dit afdrukken is wel tegen een kleine vergoeding. Voorlopig is alleen foto's gratis Ja

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:39

He Xeen... we zouden nog een keer afspreken he. Als je het leuk vindt kunnen de foto's bij mij in de tuin worden gemaakt.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:42

hihi heb je een mooie tuin ? Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:45

haha foto's van jezelf of van je paard Xeen? Cool

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:49

Ja Lachen Dankzij mn moeder Knipoog Als ik op de grond ga zitten, kan je zelf kiezen welke bloemen je op de achtergrond wilt.
Als t met paard is... Diddle past er makkelijk in hoor Haha!

djinnie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:50

Haha!

Martingaaltje is niet nodig hoor Sil. Je weet hoe hij kan zijn (je hebt meneertje in de bak al eens gevoeld, grin Haha! ) en zo sterk is ie soms buiten ook. Maar martingaal kan ie ook onderdoor, dus heeft niet zo heel veel nut. Is psychisch... Rijdt hem maar lekker zonder hoor, want hij is momenteel erg braaf... (is ook psychisch *grinnik*).

Oh ja, handrem werkt wel, maar is beetje stroef. Stuur is pas geolied, en doet het goed. Gaspedaal werkt altijd wel. Soms heeft ie 7 versnellingen, soms 5... Clown

1e versnelling is stap, 2e versnelling is dribbeldraf, 3e versnelling is draf, 4e versnelling is *hihi* erg snelle draf (die knop werkt meestal niet), 5e versnelling is handgallop *knop werkt meestal niet*, 6e versnelling is gallop a la tank *werkt altijd* en de 7e versnelling is rengallop *werkt soms wel en soms niet...

veelzijdige poownie he! Oh ja, Duiven zijn eng (hier in delft wonen maffia duiven van de gevaarlijkste soort... Al Pacino duiven Haha!, alles wat groot, zwaar, lomp en potentieel gevaarlijk is *a la tankwagen* is niet eng. Dat zal wel zijn omdat Dikkie Dik zelf een tankauto is. Mensen die niet staan maar zitten (op de grond!) zijn vreselijk en zouden verboden moeten worden.

En als ie erg veel zin heeft, dan werkt de eerste versnelling ook niet, dan gaat ie standaard in de loop van de buitenrit in versnelling 2 (zit zalig!!!)...

Veel plezier. Oh ja, zijn handleiding is in het chinees. Ik geloof niet dat je Chinees kan lezen, dus heb die handleiding maar thuis gelaten. Ik ben d'r namelijk ook nog niet uit. Mijn chinees is helaas bietje roestig! Knipoog

Veel plezier met mijn dikbil!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:43

Wat positief madje zo met die maffe Donna.
Echt een braaf paardje zo.Ik heb wel eens andere dingen gehoord.

Tamaar ik heb je gezien en gesproken maar niet een een fijne vakantie gewenst dus bijdeze have a nice vacation.En zoals al over gesproken ik zie je niet meer.
Dus wens je veel plezier op je nieuwe werk en heel veel succes met je huizenjacht daar.

Die buitenrit van morgen komt wel goed joh.Of Am en Moon moeten beide de kolder krijgen maar daar ga ik niet van uit.