Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ladypaard schreef:hmm maatschappijleerdas is zo ....... nou ja als ik een 5,5 had was ik echt al super blij, en leren dat je er voor deed...
Desiree_1993 schreef:zijn drôle, pretta enzo er niet meer?
Desiree_1993 schreef:zijn drôle, pretta enzo er niet meer?
Eef1400 schreef:Waar komen die andere paarden en pony's eigenlijk vandaan dan?
naath schreef:Desiree_1993 schreef:zijn drôle, pretta enzo er niet meer?
Drôle en Sjaan zouden niet meer komen nee, hoorde ik.
rmej schreef:Die zomerpaarden?
Verschilt.. Sommige paarden zijn van de stal en staan 's winters op de wei (zoals Lars en Knoet bijv.), en verder worden er paarden gekocht voor de zomer, en zoals die Ijslanders die komen om beleerd te worden, en in ruil daarvoor lopen ze een zomer trektochten mee. Dat gebeurt denk ik t meest.. En dan zijn er nog paarden zoals Virgin en Kelt en Meidur bijv, die ooit beleerd zijn en daarna nog een zomer (of meerdere) JT's lopen..
Beetje overal en nergens vandaan dus;-)

!
en je hebt ook ngo emsnen met eigenpaarden
ktink schreef:rmej schreef:Die zomerpaarden?
Verschilt.. Sommige paarden zijn van de stal en staan 's winters op de wei (zoals Lars en Knoet bijv.), en verder worden er paarden gekocht voor de zomer, en zoals die Ijslanders die komen om beleerd te worden, en in ruil daarvoor lopen ze een zomer trektochten mee. Dat gebeurt denk ik t meest.. En dan zijn er nog paarden zoals Virgin en Kelt en Meidur bijv, die ooit beleerd zijn en daarna nog een zomer (of meerdere) JT's lopen..
Beetje overal en nergens vandaan dus;-)
Jaa idd
Een bij elkaar geraapt zooitje
Maar altijd erg leuk!
)
naath schreef:Desiree_1993 schreef:zijn drôle, pretta enzo er niet meer?
Drôle en Sjaan zouden niet meer komen nee, hoorde ik.

. ktink schreef:Ik heb mijn school voor deze week al weer gehad..
Ik had vanochtend 3 toetsen.. en daarna was je vrij..
De rest van de klas heeft allemaal stage..
Maar je bent vrij hoe je het wil inplannen.. En mijn stage begint pas over 2 weken..
Morgen moet er een verstandskies uit..
T doet alleen bij t idee al pijn
En nog op je vraag Laura (beetje laat maargoed)
Ik ga begeleiden met Rianne (die van Urano)

ktink schreef:Jaa idd
Drôle, Sjaan en Stapper (zullen jullie waarschijnlijk niet kennen, is de moeder van Drôle en Sjaan) zijn ooit 4 jaar geleden ofzo nog mijn verzorgpony's geweest buiten de periode's dat ze op 't Reelaer stonden.
rmej schreef:haha volgende week![]()
Was het maar waar he Hilde
..
sinESappel schreef:Jup, vet istie zeker!