stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 17:59

welke opfok gaat die van jou heen?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 19:20

Heee leuk, Karin! Amigo naar de opfok, en jij een nieuw paardje erbij! gefeliciteerd!
Zo'n jong ding als Amigo hoort ook niet in een stalletje te staan ook he.. die moeten lekker rondhobbelen met soortgenootjes Haha! Goede beslissing van je! Haha!
Ben benieuwd naar je 'bruine'. Het is dus een ruin, en hoe heet hij? Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 19:44

Spannend zeg een nieuwe dame er bij die eigenlijk een tuin is hihi. Leuk hoor. Gaat Amigo naar de opfok waar die kleine v Sjorsie ook staat? Bij Rene Taams?
Maakt voor Brenda ook nog duidelijker dat ze iets anders moet zoeken of heb je al iets Bren?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:35

die nieuwe bruine vrouwelijke ruin Tong uitsteken heet Sinton Robel een draver (hij zal bella vast leuk vinden Knipoog )

Amigo gaat naar de opfok waar Zirano ook heen gaat,
heel mooi plekje, kleinschalig en erg netjes Lachen

ik ga het wel even missen hoor mijn kleine blonde man, hij liep al los achter me aan over het erf heen....maar goed dat in zo'n korte tijd, dan moet het over een tijdje wel weer goed gaan en uiteraard ga ik regelmatig naar hem toe Haha!

(ik ben een emodoos....ik weet het Knipoog )

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:41

Nou, dat snappen we wel hoor... ik ben net zo erg!
Leuk een draver, dat zijn er dan al 4 op stal! Haha! Is Sinton Robel een uitgekoerste? of heeft hij nooit op de baan gelopen? Het is geen franse he, want dan zou zijn naam met een M moeten beginnen, als hij nu 6 is Knipoog Leuk! Ben heel benieuwd naar hem!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:49

hij heeft wel gekoerst een aantal keren, ging de eerste keer heel goed daarna meteen een stuk minder.
daarna nog op de korte baan gelopen dat ging wel erg goed...hij heeft er nu niet zoveel zin meer in dus kan niet meer meekomen.
zijn benen zijn nog helemaal goed (al weet je dat op de lange termijn natuurlijk nooit.....

hij is van incredible crafts (het zei mij vrij weinig, de namen komen me enkel bekend voor van duindigt Knipoog )
hij is van mei 2000.

ooohja en ik heb les nodig ! heeeeel veel les hihihi heb al zolang niet gereden en heb er zowieso nooit erg veel van gebakken Tong uitsteken

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:01

Gefeliciteerd met je nieuwe paardje en goed dat je Amigo naar de opfok brengt! OK dan! Zo'n jonge vent moet lekker de hele dag kunnen spelen en ravotten. Hij kan nog lang genoeg op stal staan. Gezellig samen met Zirano. Hebben ze ook wat steun aan elkaar. Gaan ze samen in de trailer? Of gaat Zirano alsnog met Misje? Je zou toch eerst voor je naar Taams kwam met Amigo naar een opfok gaan samen met een paardje van Afke (het paardenwereldje is klein...)? Haha! Gaat hij daar alsnog heen of naar een heel andere plek?

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:03

Ha, die Ellen! Nog meer dravers erbij op stal! Ze gaan het langzaam overnemen van al die friesen.... Die verdwijnen nu langzaam en plotseling van stal.... Invasion of the 'dravers'is het nu!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:04

Instructeurs/trices genoeg Haha! Les is altijd oké! (Ik ben blij dat ik morgen weer les heb! woeii) Haha!
Heb je wel proefgereden op hem dan? Ging dat goed?

Namen zeggen mij ook niets hoor. Als het een Franse was had ik wel in je paspoort willen kijken, om te zien of het familie is.. hihi Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:07

Gieltje2002 schreef:
Ha, die Ellen! Nog meer dravers erbij op stal! Ze gaan het langzaam overnemen van al die friesen.... Die verdwijnen nu langzaam en plotseling van stal.... Invasion of the 'dravers'is het nu!
hahahah zover is het nog niet hoor, ik denk toch echt wel dat de KWPNners nog wel de overhand voeren.... Knipoog hahaha

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:05

Ja jongens morgenvroeg gaat het gebeuren dan gaat hij eindelijk weer naar de opfok.Maa gelukkig voor een paar maandjes dan is meneer weer terug.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:13

mei 2000 is goed hoor kekaro, komt mijn Thimo ook uit hihi.
Leuk hoor, zo'n draver, dat beloofd nog wat, al die scheurijzers. En t is al snel vrijdag!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:44

Hahaha nou dan moet het goed zijn shirley !

ik ben nooit zo'n held dat ik ook meteen buiten proef ga rijden dus dat heb ik niet geprobeerd hoor....weet ook niet wanneer ik dat voor het eerst ga doen, dat komt meestal in een bevlieging Haha!
in de bak was ie tot nu toe heel goed te houden....moet ook maar afwachten hoe dat gaat als ie in een nieuwe omgeving komt maar goed Haha! we zien wel hahaha

amigo zou inderdaad eerst met afke meegaan op stal, hij heeft 8 maanden bij haar op de weide gestaan, maar hij gaat nu heel ergens anders heen Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:52

kekaro schreef:
Hahaha nou dan moet het goed zijn shirley !

ik ben nooit zo'n held dat ik ook meteen buiten proef ga rijden dus dat heb ik niet geprobeerd hoor....weet ook niet wanneer ik dat voor het eerst ga doen, dat komt meestal in een bevlieging Haha!
in de bak was ie tot nu toe heel goed te houden....moet ook maar afwachten hoe dat gaat als ie in een nieuwe omgeving komt maar goed Haha! we zien wel hahaha

amigo zou inderdaad eerst met afke meegaan op stal, hij heeft 8 maanden bij haar op de weide gestaan, maar hij gaat nu heel ergens anders heen Lachen

Zelf zou ik wel eerst even willen tijden voor ik een paard koop, en nee ik ben zeker geen held (en dat is geen geheim op stal hihi) maar goed hij komt vrijdag en er is vast wel iemand die je wil helpen met je nieuwe aanwinst. Heb je al een idee van wie je les wil? Marieke, luc of Nicole willen vast wel eerst een paar x op jouw dravertje, die zijn zo handig dat ze jouw kanjer ook door de eerste nieuwigheid heen helpen. Komt vast wel goed.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 23:42

Ohja Marjan, ik heb Ziranootje ook nog ff buitengezet hoor, vanmiddag! Ik had wel aan Leonie gevraagd of zij hem binnen wilde zetten, want zij wilde erna in de paddock, en ik ging rijden Haha!

Spannend dan hoor Karin, Haha!
Paard went snel genoeg hoor. Dravers zijn koel in de kop, dus dat komt wel goed. Knipoog

Goede reis morgen voor Zirano en Amigo!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 10:05

succes met de grote verhuizing vandaag dames Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 13:22

ShirleyA schreef:
Leuk hoor, zo'n draver, dat beloofd nog wat, al die scheurijzers.!

haha nou daar hoeven het geen dravers voor te zijn Tong uitsteken

vanaf morgen ben ik weer op stal te vinden.....rosanne d'r weekie is om en gaat nu zelf met vakantie

enne jullie kunnen mij niet herkennen aan mijn fordje aangezien ik tot eind januari een andere auto onder mijn kont heb Knipoog
mijn moeder wil graag dat ik geen risico's neem en mijn auto dus niet meer gebruik....dus die van haar dan maar Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 14:22

Oh, dat is dan wel weer aardig van je moeder, natas!

Hoe is de verhuizing gegaan Marjan, en Karin? of is Amigo nog niet weg?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 14:26

De verhuizing is prima gegaan.Goed de trailer in en goed de trailer uit.Dat golg voor beide heren.Daar aangekomen vond Zirano het nodig om de haflinger goed te verdedigen bij de andere paardjes.Morgen ga ik er weer even heen om te kijken.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 14:42

Het ging inderdaad prima allemaal !
Amigo heeft een grote beschermheer gevonden in Zirano Haha!

van wie ik les wil...jeetje luc heb ik een aantal keer gezien en nicole heb ik natuurlijk zien rijden Haha! marieke ken ik volgens mij niet ??
niet dat ik weet in ieder geval Knipoog

ik ga ze eens aanspreken, kijken wie er tijd en zin heeft !

Sinton is inderdaad heel cool, geen heet figuur gelukkig ik vind het spannend allemaal, maar heb er zin in Haha!
(al zo lang niet op een paard gezeten whaaaa waar begin ik aan Tong uitsteken )

Gezellig naadje dat je ook weer op stal komt ! tja voor een scheurijzer heb je inderdaad geen draver nodig, dan had ik wild rose wel kunnen kopen heh Knipoog
is er al interesse voor haar ? of houd je haar stiekem zelf ? Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 16:21

nee het is niet echt een goede tijd om een paard in te verkopen,al het geld gaat naar feestdagen Knipoog
enne nee ik hou haar niet stiekum zelf tenzij ik een miljoentje win in de oudejaarsloterij Haha! Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 16:24

Hoelang heb je niet meer op een paard gezeten dan, Karin? Ik ben er (schrik niet) 18!! jaar tussenuit geweest, en op mijn 40ste weer begonnen Knipoog Dus... komt goed denk ik! hahaha Haha! Haha!

Fijn dat de verhuizing goed ging, en dat ze wat steun aan elkaar hebben! Komt Amigo in het voorjaar ook weer naar Taams? (op het land)? Of laat je hem daar nog lekker een tijdje staan?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 16:56

middag allemaal!

Lekker dat de verhuizing helemaal goed is gegaan! Kunnen ze lekker het land op zal ze wel goed doen! Ik ga graag een keertje mee kijken mar als je het goed vind!

@ Kekaro: Bedoel je Afke Bakels uit Ransdorp? Ik heb bij haar een tijd geholpen met verzorgen en berijden van pony's en op kamp geweest! Was super daar!

Net naar ooteman geweest vette inkopen gedaan naja vette:
* nieuwe rijbroek Haha!
* nieuw shirt
* sokke
* een masterlijke bling bling frontriem
* en een nieuw haarnetje! h

Owja als mensen mij mank zien lopen!
Ik ben dinsdag nacht aangereden samen met een vriendin heb nu een soort van stukke knie haha! Niet heel ernstig maar lopen en rijden is een probleem!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 17:33

Willemijn is goed hoor zeg maar wanneer je met mij mee wilt.Sterkte joh met je knie,is het weer diezelfde??

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 17:35

Net nog even gebeld,Zirano bewaakt het haflingertje goed maar ze worden al een beetje in de groep opgenomen ze mochten gewoon mee eten dus alles tot nu toe prima.Morgen ga ik even met mijn mams daar kijken.