Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Goede beslissing van je! 
heet Sinton Robel een draver (hij zal bella vast leuk vinden
)

)
Is Sinton Robel een uitgekoerste? of heeft hij nooit op de baan gelopen? Het is geen franse he, want dan zou zijn naam met een M moeten beginnen, als hij nu 6 is
Leuk! Ben heel benieuwd naar hem!
)
Gaat hij daar alsnog heen of naar een heel andere plek?
Les is altijd oké! (Ik ben blij dat ik morgen weer les heb! woeii) 
Gieltje2002 schreef:hahahah zover is het nog niet hoor, ik denk toch echt wel dat de KWPNners nog wel de overhand voeren....Ha, die Ellen! Nog meer dravers erbij op stal! Ze gaan het langzaam overnemen van al die friesen.... Die verdwijnen nu langzaam en plotseling van stal.... Invasion of the 'dravers'is het nu!
hahaha 
we zien wel hahaha
kekaro schreef:Hahaha nou dan moet het goed zijn shirley !
ik ben nooit zo'n held dat ik ook meteen buiten proef ga rijden dus dat heb ik niet geprobeerd hoor....weet ook niet wanneer ik dat voor het eerst ga doen, dat komt meestal in een bevlieging
in de bak was ie tot nu toe heel goed te houden....moet ook maar afwachten hoe dat gaat als ie in een nieuwe omgeving komt maar goedwe zien wel hahaha
amigo zou inderdaad eerst met afke meegaan op stal, hij heeft 8 maanden bij haar op de weide gestaan, maar hij gaat nu heel ergens anders heen

ShirleyA schreef:Leuk hoor, zo'n draver, dat beloofd nog wat, al die scheurijzers.!

marieke ken ik volgens mij niet ?? 

)

Dus... komt goed denk ik! hahaha