iedereen neemt wat mee.. we zijn met 24 kinderen in de klas dus we worden dan aardig vetgemest!! want heel veel nemen voor ieder mee!

en wat over is geven we gewoon aan mensen van receptie ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De toekomstige eigenaresse kon een keer niet op maandag en daarom ging ze de lessen in voor 1 keer. Maar wat is ze vooruit gegaan zeg, ze loopt veel ontspannender! Ze heeft het goed bij die mensen.
We gingen springen, kan ze super goed, was echt leuk! 
Urnie deed het erg goed, kan je nagaan, de vorige keer toen ik op m ging springen deed ie maar 2 van de 10 hindernissen
Dat was zijn eerste keer. Nu (zijn 2e keer
) heeft ie ze allemaal gedaan! En alleen bij de laatste 2 viel de balk eraf
Ja Urnie, ben trots op je hoor

SuusKiiss schreef:Hoeveel punten had je??

_Roosmarijn_ schreef:@ Kelsey: Super dat Urnie zo goed sprong dit keer!![]()
@ Anneke: Jij en Volanda gingen echt goed zeg! Echt knap dat ze zelfs over dat stijltje heen sprong!
had verwacht dat het een avondje hindernissenknallen werd. maar ze deed het heel goed
ik vind dat ze sowiezo heel goed gaat. ze is steeds losser. en ontspant zich al. dat is erg goed, als je vergelijkt met een tijdje geleden...
Dominiqueee schreef:@ Anneke: Coool dat je op Volanda hebt gesprongen!
Engels is net echt goed gegaan! We hadden 100 min de tijd en ik was in 3 kwartier al klaar! Om half 2 heb ik m'n frans mondeling, telt best zwaar mee voor het examen (gelukkig sta i gem. een 7 dus ik kan er wel een laag cijfer bijhebben)...
Hebben jullie al plannen voor de kerstvakantie?
Ik ga echt zoveel leuke dingen doen (kerst en oud & nieuw vieren, fotoshoot; die krijg ik voor kerst van jelmer, uitgaan tot je erbij neervalt, heel veel naar ginger enz. enz.)
Wat jullie?

en ik ga misschien een haflingertje bij mij in de buurt verzorgen. dus daar zal ik dan wel heen gaan
en verder zie ik nog wel.
Hij vond 't leuk he?

Oud&Nieuw en kerst vieren met familie, 3 dagen oppassen op Valerie en nog 1 keer oppassen op me superlieve buurmeisje, een vrijheidsdressuurles van Annemarije met Gipsy krijgen (super veel zin in!!), gewoon veel naar me paardje, naar Nieuwegein met Donna, feest op de manege en alles van de voorbereiding daarvoor. En ik ben vast nog wel wat vergeten..
Maar ik ga me zowieso niet vervelen...
hestejente schreef:Volanda heb ik niet zien springen... maar ze liep wel heel netjes over de balkjes
dat deed ze ook beter dan verwacht
ze is gewoon een superpaardje

beetje laat mee maarjaa... x_kelsey_x schreef:Urnie heeft wel vaker gesprongen hoor! En ook zonder zadel!Ja, Ik zat op Urnie, was een leuke afsluiting van 2007, manege nieuw hagenauwe en annemiek!Urnie deed het erg goed, kan je nagaan, de vorige keer toen ik op m ging springen deed ie maar 2 van de 10 hindernissen
Dat was zijn eerste keer. Nu (zijn 2e keer
) heeft ie ze allemaal gedaan! En alleen bij de laatste 2 viel de balk eraf
Ja Urnie, ben trots op je hoor