Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

flair schreef:Spannend, een nieuwe vriendin![]()
Ik ga morgen mooie mannen kijken op het kickboksgala in de Brug en daarna lekker de stad in
Mijn pappa is een belangrijk persoon weetjuh; dan krijg je vipkaarten, dus ik zit lekker op de eerste rij

flair schreef:Heel soms ben ik niet zo blond als ik me voordoe.
Heeft er nog iemand wedstrijd dit weekend? Of iets anders spannends misschien?

)
Mijn groene is wel van pikeur
)

Maar er is natuurlijk ook kermis, dus dat was het natuurlijk helemaal waard! En Niekie gaat weer met mijn zadel rijden, nu wil je ook een hulsebos he ! Lucje moest helemaal gapen toen ie uit t land kwam, was er moe van denk. En hij schrok toen niekie aan kwam crossen, nouja schrok, hij keek verbaasd op
Nou vanavond lekker weer uit eten, jummie. Morgen maar weer naar het strand met Luc met dit lekkere weer. 
Hier nog liefhebbers?
En anders ga ik gewoon alleen, ik wil er gewoon in
ik ben morgen (weer) in anna pauwlona... 

DeedeJee schreef:Heb je volgende week zondag ook ergens concours gomir? Want ik wil nou eindelijk wel eens bij je kijken!
Twee weken achter elkaar is wel genoeg 
)
Dacht aan de andere haven

DeedeJee schreef:Dat moet je nog maar afwachtenKan ik weer eens zien hoe het echt moet![]()

Citaat:Ik ga lekker douchen en naar bed, ben rotaf van de hele week werken en te laat naar bed gaan... en ik was ook nog puur chagrijnig vandaag doordat alles op het werk in de soep liep... sielugh he voor mij. En toen liep Nikki ook nog eens enorm te stinkmodder in de buitenbak, werd er helemaal verdrietig van.
)
Nu hebben we ongeveer een snoepvoorraad waar heel afrika mee gered zou zijn maar goed.... Meisjes worden nu eenmaal weer blij van lekkere snoepjes 

Je durfde ook niet in de kickdown..
Pfft, ik ga wel met de rest van al m'n veeele vrienden.. Alleen dus.