Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Super Nel! Whieieie! écht goed! kan je nu lekker met de auto overal heen, en hoef je niet meer met Daniel in de bus
Achjah, t ene moment zit de handrem er nog op, t andere moment is ie gwoon kwijt
Fijn dat Daniel rustig bleef en lekkr veel aandacht kreeg. Kon jij mooi even rijden!
Super Nel!! Gefeliciteerd!! Nu heb je alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt (als Wilco de auto niet heeft?). Kom je gauw eens een keertje langs met Daniël voor een kopje thee bij mij thuis?
Kan je ook lekker in de auto rondscheuren!
Toen ik er later nog even opging, wilde Nous alleen nog maar heel hard!
Bye!
! Gefeliciteerd!

hier deed ik mee aan de demonstratie, maar had even niet helemaal begrepen dat die olifant me dan ging masseren

Echt iets voor jou! Maar hele gave foto's zeg, topvakantie volgens mij! 
haha en Bier? wilde plannen Cis? 
Ik zie t al weer voor me
hihi Jij met een "hè ja, ik weer" gezicht en je ouders en je broertje zwaar de slappe lach toekijkend
En jij die vervolgens ook in een Cis-lachbui belandt
hihi
(als t goed is) Leuk een bbq! Tuurlijk is t dan mooi weer! Duimen we gwoon voor!
?
*heb dan nog geen school*
Joehoe Nel!! Gefeli met je rijbewijs! En hoeveel rondjes walcheren heb je al gedaan?
Ik zet 8 september in mn agenda! (hopelijk komt er niks belangrijks tussen). Zullen we binnenkort eens samen op buitenrit gaan? heb nog nooit met Nous een strandrit gemaakt dus dat lijkt me wel gaaf!
Ik ben er morgen trouwens rond een uur of half 4
Merkte wel een ongelofelijke pijn in mijn linkerlies. Op stal bleek daar ondertussen een flink ei te zitten en nu heeft mijn lies mooie kleuren
Groen, paars, blauw Je kan het zo gek niet bedenken!
dat stuk miste ik even in jouw verhaal
)
KLinkt weer lekkr! in de sloot geraken is al nie tof, maar daarna meteen op hol slaan, lijkt me helemaal niets! Ging ze op hol over de B-weg? of een stuk land op? *lijkt me beide net niet tof
Beetje jammer dat die combines of andere dingen meestal roepen dat ze paarden aanvallen en opeten...

Best nog wat druk dus, maar niet hinderlijk/pijnlijk
*zoiets?*
(en wat natter. Regen klettert ineens uit de lucht. Ouders zijn ook nét weg met de hond
) Gelukkig hebben Marcelle en k nog wel heerlijk buiten kunnen rijden! Camera mee om foto's te maken van Bravourtje
*conclusie, mn pa mag de camera vaker meenemen als we met maar zn 3en naar buiten gaan 
Maar stilstaan was niet egt een optie volgens meneer
gekke pony!) Heerlijk gegalopt over t galoppeerpad
helaas wel mét noodstop... Zaten 2 oudere dames, en een oudere heer in de inham bij de parkeerplaats relaxt hun kopje koffie/thee te drinken in hun klapstoeltjes mét actie film voor hun neus
Die mensen zaten net verscholen tussen de bosjes, dus ineens zag ik ze en Bravour zag ze dus ook
*WHAA
* Dus wij op de rem... Sta stil, kijk achterom en zie marcelle op de grond zitten met de teugels in der hand. Zegt ze "Dát zag ik al aankomen"
Was toen nog even te geshockt om er om te grinneken, maar als ik er nou aan terug denk. Hihi, egt zo'n Marcelle opmerking voor zo'n moment, al zittend met der kont in t zand.
weer gaan!
Hij had blijkbaar wel gezien dat ze er naast stond, maar niet waarom
(wel t val moment op de foto héél, héél ver in de verte.
Arme Marcelle...Gelukkig heeft ze zich niet heel zeer gedaan. Na de buitenrit nog een les meegereden, dus viel mee.)
)
dat wel!
hoef k niet eens voor naar school te gaan of met de NS te reizen
Ik ben 21 en 28 september 's avonds vrij, dus dan zou sieradenpary kunnen! En nog bedankt voor het lenen van Annemoon zaterdag, Katie vond het helemaal geweldig zo'n boerenknol en Annemoon was ook echt voorwaarts
Laat de foto's maar zien!!
Vandaag ging Jud erop rijden en ik ging van tevoren maar ff Nous dr bui checken. Ze was relax en Jud heeft echt prima gereden! We waren echt net voor de grote bui klaar...wij blij!
ohnee, daarvoor moest je spinazie hebben hè? Maaaaam...
Maar weten jullie de weg dan? Of pikken jullie mij ff op?