manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:15

Nou wij hebben gister nog in de bak gereden.
Cis op Annemoon zonder zadel en ik dan op voice.
Annemoon ging nogal hard soms en dan was dr rem ineens stuk.
Was wel grappig om te zien....ciska: hoooo annemoon hoooo
En Annemoon: rennen...rennen....rennen....

Daniël kreeg langs de kant alle aandacht van pensionklanten die daar zaten.
Dus heb lekker een half uurtje kunnen rijden.

Nou Cis, wij komen zondag dus even wat drinken.
Wie komt er nog meer?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 12:09

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ben net geslaagd voor mn rijbewijs.
Bleef van mn koppeling af en reed netjes overal doorheen......jeeeeeeeeeeeeeeeh ben zo blij!
Maar ga nu werken.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 12:20

Go jij! Go jij! Super Nel! Whieieie! écht goed! kan je nu lekker met de auto overal heen, en hoef je niet meer met Daniel in de bus Lachen

Hihi, Annemoon de rem stuk Clown Achjah, t ene moment zit de handrem er nog op, t andere moment is ie gwoon kwijt Vork Fijn dat Daniel rustig bleef en lekkr veel aandacht kreeg. Kon jij mooi even rijden!

Whoesh! egt super hoor Nel, je rijbewijs in the pocket!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 12:27

OK dan! Haha! Super Nel!! Gefeliciteerd!! Nu heb je alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt (als Wilco de auto niet heeft?). Kom je gauw eens een keertje langs met Daniël voor een kopje thee bij mij thuis?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 12:29

GEFELICITEERD NEL!!!

Wat goed Ja Kan je ook lekker in de auto rondscheuren!
Haha, grappig die Annemoon! Vanmorgen ging Hannah op Nous rijden en toen was de rem ook af en toe weg Clown Toen ik er later nog even opging, wilde Nous alleen nog maar heel hard!
En Nel: mogen we nog steeds Annemoon zaterdagavond lenen voor strandrit? Moet ik dan het sleuteltje even komen ophalen?

Ga zo weer verven...voor het laatst, want vandaag willen we alles af hebben! Dan schoonmaken en meubels in elkaar zetten en verhuizen Lachen Bye!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:52

Wauw Nel, goed joh, geslaagd voor je rijbewijs Haha!! Gefeliciteerd!

Ahh Thirz, wat een super schattige katjes zeg! Ik vind het wel jammer dat ze niet altijd zo klein blijven! Succes met aan je huisje klussen!

Haha Annemoon wordt wel flink ingezet voor allerlei ritten, wel leuk voor dr...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:58

He Thirz,
Ja is goed hoor dat je Annemoon nog meeneemt!
Hoelaat ben je zaterdagavond op stal.
Misschien kom ik anders zelf de kast open doen.

Ja ben echt zo blij met mn rijbewijs.
Wilco heeft een nieuw cadeautje gekregen....de sleutels van mn scooter....haha
Nee hoor, als ik de auto wil dan mag dat gewoon.
Ga vandaag mn rijbewijs ophalen.
Ik had gevraagd of het met spoed kon, dus ik kan hem nu al ophalen, kan ik vanmiddag al lekker autorijden!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 14:44

Hey Nel! Super joh dat je je rijbewijs gehaald hebt! Lekker makkelijk als je eens weg wilt en Wilco heeft geen zin Clown

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 14:49

ik had wat foto's van thailand beloofd, dus hier zijn er dan een paar:

met de baby-olifantjes. Zo schattig, die aten bananen uit je hand...
Afbeelding

ik ben altijd de pineut Clown hier deed ik mee aan de demonstratie, maar had even niet helemaal begrepen dat die olifant me dan ging masseren Koe
Afbeelding

Afbeelding

de drijvende markt
Afbeelding

de rijstvelden
Afbeelding

en nog een keer de olifanten
Afbeelding

ik heb nog veel meer foto's op 'mijn album' dus hier nog het linkje daarvan:
http://www.mijnalbum.nl/Album=A6MT33MZ

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 15:25

Gave foto's cis!
Lijkt me echt tof op een olifant rijden!
Of kan je dat vergelijken met Annemoon...

We hebben net mn rijbewijs opgehaald, wilco had daarvoor een middagje vrij genomen.
Ik heb toen terug gereden, dat was echt gaaf!!!!!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 22:09

Whahaha, anders heb je ff een olifant op je Cis Clown Echt iets voor jou! Maar hele gave foto's zeg, topvakantie volgens mij!

Nel: we zijn er rond kwart voor 7 ofzo, komt dat jou uit?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 13:42

ja ik denk het wel thirz.
Je ziet me wel verschijnen.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 14:46

Zondag 26 augustus ben ik jarig.
Ik wil mijn verjaardag met jullie graag een andere dag vieren.
En als het goed weer is wil ik bbq-en bij mij thuis.
Wilco gaat als het goed is binnenkort de tuin leeghalen en dan gaan we de tuin opknappen zodat we daar kunnen zitten.
Ik hoop dat jullie allemaal willen komen.
Waarschijnlijk wordt het zaterdag 8 september.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 15:51

jaja nel, alweer een jaartje erbij...het gaat best snel vind ik.
jammer dat ik er niet bij kan zijn, stuur maar een foto van de verbouwde tuin Clown
morgen zijn er toch nog een paar mensen van de partij dus vanaf 3 uur bij mij. Zal morgenochtend nog even bier in gaan slaan want dat was ik nog vergeten....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 16:17

Ik ga morgen eerst rijden, maar ik denk dat ik dan tussen kwart over 3 en half 4 wel bij jou ben hoor Cis Lachen haha en Bier? wilde plannen Cis? Tong uitsteken
Leuke foto's van je vakantie! Hihi, en Cis weer het klos Vork Ik zie t al weer voor me Clown hihi Jij met een "hè ja, ik weer" gezicht en je ouders en je broertje zwaar de slappe lach toekijkend Tong uitsteken En jij die vervolgens ook in een Cis-lachbui belandt Clown hihi

8 september kan ik wel hoor Nel Ja (als t goed is) Leuk een bbq! Tuurlijk is t dan mooi weer! Duimen we gwoon voor!
Phoe en de jaren gaan zeker snel... *voelt zich nu heel oud met deze 'wijze' uitspraken* En t voelt ook alsof ik nog helemaal geen 2 jaar op de HRO zit.. die tijd vliegt egt!
Merk je ook wel zo tijdens de vakantie Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 17:12

Helaas ben ik 8 september op vakantie... dus dan ben ik niet van de partij!
Ik ben er morgen ook Cis, denk rond een uur of 4...
Die foto's zien dr echt gaaf uit, haha een massage door een olifant, was het lekker Knipoog?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 17:21

De datum is ook nog niet zeker hoor, zou het liefst al a.s zaterdag doen. maar kan niet met zekerheid zeggen of de tuin dan al leeg is.
En anders 1 sept. maar dan hebben we ringrijden en savonds nog een verjaardag.
Dus laat het nog wel even weten.
Kunnen jullie ook anders een keer door de week op een avond?
Laat even weten welke dag niet en welke wel.

Thirz weet je al wanneer je een vrijdagavondje vrij ben voor een sieradenparty?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 17:42

tot de week van 3 september kan ik ook doordeweeks wel Ja *heb dan nog geen school*
De week van 3 september weet ik nog niet helemaal zeker hoe die gaat verlopen, misschien dat ik alleen de donderdag les heb, misschien meer dagen.. geen idee. Vrijdag 7 sept kan ik zowiezo niet, want dan heb ik een bruiloft van een oudklasgenootje. En daarna begin k met mn stage, dus dan heb ik doordeweeks geen avonden meer vrij.

hihi Bar pas maar op. Als Cis straks een massage nodig heeft, rent ze vast naar de olifant ipv naar de fysio Tong uitsteken
Wat voelde je er eigenlijk van Cis? Was t nog best een gewicht op je rug? of 'zweefde' die zo'n beetje boven je rug? Lijkt me ook wel lastig voor zo'n olifant trouwens!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 19:12

Ben ik weer! Niet echt tijd gehad om te posten de laatste dagen.

Go jij! Go jij! Joehoe Nel!! Gefeli met je rijbewijs! En hoeveel rondjes walcheren heb je al gedaan? Knipoog Ik zet 8 september in mn agenda! (hopelijk komt er niks belangrijks tussen). Zullen we binnenkort eens samen op buitenrit gaan? heb nog nooit met Nous een strandrit gemaakt dus dat lijkt me wel gaaf!

Gave foto's Cis! Je kan in ieder geval zeggen dat je eens onder een olifant hebt gelegen Haha! Ik ben er morgen trouwens rond een uur of half 4

Woensdag ging ik met Nous lekker op buitenrit. Maandag was ik ook al gegaan en dat ging echt super! had echt genoten van de rit. Woensdag waaide het echt ontzettend hard en madam was erg fel, liet zich pas na een uur vangen uit de wei grmbl. Ik ben de B-weg ingegaan waar alleen fietsers mogen komen... en de boer kwam ik later achter! Komt ie ineens met een rotvaart met de combine-machine (= een HUGE apparaat, geen normale trekker) aangesjeesd. Ik gebaarde nog dat ie langzamer moest gaan, maar daar had ie geen zin in denk ik. Nous raakte in blinde paniek en ging al stuiterend en steigerend naar achteren toe waar een diepe droge sloot was. Daar belandden we samen in en kon mezelf nog net met mijn linkerbeen aan Nous vasthaken. Toen ging ze op hol en ben ik er wonder boven wonder op blijven zitten haha. Moet er vast heel intelligent uit hebben gezien Clown Merkte wel een ongelofelijke pijn in mijn linkerlies. Op stal bleek daar ondertussen een flink ei te zitten en nu heeft mijn lies mooie kleuren Clown Groen, paars, blauw Je kan het zo gek niet bedenken! Haha!
Vandaag weer naar nous gegaan om dr nieuwe halster te passen maar toen had die knol weer geen zin om te komen. Dan niet hoor. Ik ben weer naar huis gegaan nadat ik een half uur in die wei heb staan klooien. Grmbl

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 19:27

en ik wens Thirz veel suc6 met het vangen van Nous vanaaf (of niet Kims Tong uitsteken dat stuk miste ik even in jouw verhaal Vork )

Maar jeejtje! Bloos! KLinkt weer lekkr! in de sloot geraken is al nie tof, maar daarna meteen op hol slaan, lijkt me helemaal niets! Ging ze op hol over de B-weg? of een stuk land op? *lijkt me beide net niet tof Nagelbijten / Gniffelen
Boeren (meeste dan tog) zijn gwoon eigenwijs, en tsja tijd is geld hè... "Mot je je paard maar onder controle houden". Beesten zijn beesten, jij de baas enz Tong uitsteken Beetje jammer dat die combines of andere dingen meestal roepen dat ze paarden aanvallen en opeten...

Zeg je maakt wel wat mee met dat paard van je hè Kim! gebroken teen, regenboog lies.. je kan niet zeggen dat je geen afwisseling hebt Bloos!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 14:35

ehhhh kim...wat doe jij met Nous als jullie samen zijn? Volgens mij zit je dr gewoon stiekem te knijpen! Clown
Maargoed, niet heel fijn dat het gebeurd is. Zo'n boer kan toch ook bedenken dat als jij naar m roept/wijst/weet ik veel wat dat jouw paard dan misschien een beetje lijp kan gaan doen?
Gelukkig is het goed afgelopen!

Die massage van die olifant was wel grappig, het was natuurlijk niet heel zacht maar die dieren zijn ontzettend gevoelig in hun poten dus het was ook niet alsof iemand me sloeg...snappen jullie het nog?:D
Tot vanmiddag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 20:16

ja ik snap ongeveer wel wat je bedoelt Cis Ja Best nog wat druk dus, maar niet hinderlijk/pijnlijk Lachen *zoiets?*

Tis na vanmiddag wel flink betrokken zeg Bloos! (en wat natter. Regen klettert ineens uit de lucht. Ouders zijn ook nét weg met de hond Schijnheilig ) Gelukkig hebben Marcelle en k nog wel heerlijk buiten kunnen rijden! Camera mee om foto's te maken van Bravourtje Lachen *conclusie, mn pa mag de camera vaker meenemen als we met maar zn 3en naar buiten gaan Haha!
Bravour was best happy (fel zal ik t nie noemen als ik de verhalen van Nous hier hoor Tong uitsteken Maar stilstaan was niet egt een optie volgens meneer Rolleyes gekke pony!) Heerlijk gegalopt over t galoppeerpad Haha! helaas wel mét noodstop... Zaten 2 oudere dames, en een oudere heer in de inham bij de parkeerplaats relaxt hun kopje koffie/thee te drinken in hun klapstoeltjes mét actie film voor hun neus Vork Die mensen zaten net verscholen tussen de bosjes, dus ineens zag ik ze en Bravour zag ze dus ook Clown *WHAA Wow! * Dus wij op de rem... Sta stil, kijk achterom en zie marcelle op de grond zitten met de teugels in der hand. Zegt ze "Dát zag ik al aankomen" Clown Was toen nog even te geshockt om er om te grinneken, maar als ik er nou aan terug denk. Hihi, egt zo'n Marcelle opmerking voor zo'n moment, al zittend met der kont in t zand.
Beau stond meteen relaxt met zn neus in t gras, dus Marcelle weer opgestapt, teugeltjes erbij en Hyper! weer gaan!
*die mensen hebben al die tijd geen teken van leven gegeven. Gwoon neutraal kijken, geen woord gezegd, amper bewogen.. Zal ze vaker overkomen zeker? Vork

Komen we aan t eind van t pad langs mn pa (die had de opdracht om foto's te maken van t galopje) "Was er iets?" Uhm.. neehoor Tong uitsteken Hij had blijkbaar wel gezien dat ze er naast stond, maar niet waarom Clown (wel t val moment op de foto héél, héél ver in de verte. Ach gut Arme Marcelle...Gelukkig heeft ze zich niet heel zeer gedaan. Na de buitenrit nog een les meegereden, dus viel mee.)
De terug weg hebben we ons toch maar niet meer over dat pad gewaagd en zijn we even een stukje door t nieuwe bosje gecrost Cool
k ga die pony toch best wel missen.. écht een heerlijke buitenrit pony! Braaf, maar niet te braaf. Goed te vertrouwen, en toch een lekkr eigen willetje... niet zo'n aansteller als bijv Nalex, maar wel lekkr onvoorspelbaar (in t voorjaar staat íneens t bos vol fluitekruid! Best eng dan ineens *snork, snork* net als een enorm, uhm mini takje op de grond ofzo Vork )
Ach, hij heeft zn pensoen wel verdiend Ja dat wel!

*jaja, Bar daar is mn verhaal al weer Knipoog hoef k niet eens voor naar school te gaan of met de NS te reizen Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 17:44

Nel: wat wil je graag voor je verjaardag dan? Bij een feestje hoort een kado Haha! Ik ben 21 en 28 september 's avonds vrij, dus dan zou sieradenpary kunnen! En nog bedankt voor het lenen van Annemoon zaterdag, Katie vond het helemaal geweldig zo'n boerenknol en Annemoon was ook echt voorwaarts Ja
Nou nou Anne, je hebt een leuk aandenken aan je laatste buitenrit met Bravour, het was iig niet saai! (of gaat hij nog niet helemaal weg?) Ik zie t echt al helemaal voor met met Marcelle, ik zou dr denk ik ook een beetje om lachen Clown Laat de foto's maar zien!!

Met Nous weet je t nooit Tong uitsteken Vandaag ging Jud erop rijden en ik ging van tevoren maar ff Nous dr bui checken. Ze was relax en Jud heeft echt prima gereden! We waren echt net voor de grote bui klaar...wij blij!
En staat het klusteam al klaar voor vanaaf? Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 17:46

haha, we gaan nu nog even aan de stappot boerenkool (lees macaroni) zodat we flinke spierballen hebben Clown ohnee, daarvoor moest je spinazie hebben hè? Maaaaam...
haha nee hoor, we komen trouwens toch maar met de auto thirz, ivm het weer...we zijn echte helden hihi

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 17:50

Haha, ik zat er nog aan te denken of jullie op de fiets kwamen met dit weer Clown Maar weten jullie de weg dan? Of pikken jullie mij ff op?