Ik denk dat planken boven en zadel onder handiger is als andersom.. Idd Maar dit zijn nieuwe? Misschien kan je anders naar gebruikte zoeken?
Ik had er vroeger ook een voor bonsai xD mn vader had er zelfs een zadel steun in gemaakt, terwijl hij helemaal geen zadel had, en ik er niet op reed xD
Maar dit zijn ook wel redelijk luxe kisten.. Je kan ook een 'gewone' niet zadelkas kist kopen en er wat klankjes, haakjes en een zadel steun in maken. Kan het helemaal hoe jij het wilt en ik denk dat het ook een stuk minder kost..
Ja het is wel maar een snicker maar juist daarom vind ik het best triest. Je moet bij ons 50 cent betalen voor de wc maar dan krijg je zo'n bonnetje en als je dan je eten enzo gaat betalen krijg je weer 50 cent korting. Maar veel mensen gaan dan nog na het eten naar de wc en halen meestal van die bonnetjes iets lekkers. Nou ging die vrouw dus eerst een snickers jatten en daarna van die bonnetjes nog een mars halen.. Okeeee...
Nou ik ga volgende week 6x rijden. Je moet bij ons per kwartaal afzeggen, dit kwartaal is in juli begonnen dus dat betekend dat ik eind september pas kan stoppen. Maar aangezien ik dus wss begin augustus al naar Spanje ga ga ik dan dus geld weggooien. Dus nu kan ik de komende week alvast veel lessen rijden want volgende week zaterdag gaan de paarden voor 2 weken de wei in en wanneer zij eraf komen ben ik wss al weg. Dit is dus wel met het risico dat als dit opeens toch niet doorgaat dat ik dan zometeen een maand niet kan rijden omdat ik die lessen al heb gereden. En een paar lessen gooi ik dus over de balk omdat ik er dan niet meer ben. Nu ga ik dus maandag extra, dinsdag is inhaalles van vorige week, donderdag extra, vrijdag me gewone les en daarna een extra les en zaterdagochtend een extra les en dan gaan de paarden de wei op. Dus wordt een vol weekje!
Oke het is maar een snikker, maar raar dat je dat doet idd.. Juist omdat het maar een snikker is eigenlijk.. En ja ik vind hout zelf ook mooier maar snap wel dat mensen metaal of kunstuf kiezen ivm rotten enzo..
als je de kast netjes in de lak zet zal hij niet rotten
Collega heeft net de acrylnagels gezet, ze heeft het alleen behoorlijk slordig gedaan... Moet nu nog een paar laagjes topcoat er op doen, hopelijk ziet het er dan wat netter uit.
Zo ik ga honden uitlaten, douchen en slapen. Morgenochtend weer werken int asiel. Weltrusten!
_Lucy
Geplaatst: 13-07-12 22:58
ik kom net van faron. heb vanavond maar even gereden in plaats van vanmiddag in de regen. weer lekker een klein rondje bruiten gedaan, echt heeeerlijk om naar buiten te kunnen
Nee maar ze had gisteravond mijn vriendschapsverzoek op facebook geaccepteerd dus ik had verwacht dat ze dan ook meteen zou mailen. Maar ik heb nu al een mail dus komt helemaal goed!
EllaBellaah
Geplaatst: 14-07-12 15:13
.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt