Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, rondgenaaid, van Harry Horse, mooi betaalbaar en hij staat super! Voel me net een kind dat wat uitgezocht heeft in een speelgoedwinkel
!

knuffeldier schreef:mooi hoofdstel fieke!
Vandaag heb ik mijn 1e lesje gehad van mijn nieuwe juf. We hebben gegrondwerkt/freestyld. Abdul gaat normaal gesproken braaf de longeer in, maar vond het nu nodig om een flinke steiger te geven en met een acrobatensprong naar binnen te gaan. Dat is wel handig dat hij daar het moment voor uitkiest dat ik net les heb. (volgens mij vond het hij het opeens best heel spannend dat het bouw gedeelte er toch weer heeeeeeeeeeeeel ander uitzag dan gisteren. Maar voor de rest van de les was hij echt ontzettend braaf.
Ben helemaal blij met mn lesgeeftster, erg leuke meid en iemand met verstand van zaken.
Serada schreef:Sandy_ schreef:Het hoofdstel staat super chic Fieke! Mooi hoor.
Jack was gister precies 8 weken. Hij zit idd in een paardenbox, maar nog niet aan paarden gewend. De paardjes staan op dit moment 24/7 op het land.
Komt hij van het zelfde adresje als waar Timon van Con vandaan komt?
Twinklebel schreef:Wat fijn dat je les goed beviel Marieke, is dat degene die Karin je adviseerde?
(of zijn het dan bouwkabouters)