Vanavond naar smurf toe ze heeft vandaag even een dagje rust... Wil nu denk ik toch wekelijks een langere rit maken, iets van 20,25 km of zo. Want mijn langste rit nu is 17 km en ik denk dat ze de 26 wel haalt maar gewoon voor het gevoel ook eens een rit van 25 km maken of zo. heb nu hele mooie paden gevonden! Heel breed metmooi zand en met fietspad ernaast
wat is het lekker weeeer ! Marlous komt zo hier ;D
_Lucy
Geplaatst: 21-02-11 11:18
goede morgen leuk is Mcleods daughters he marlous?! ik heb seizoen 1 t/m 4 van internet gehaald, en ben dat steeds aan t kijken ben nu bij seizoen 4, dus moet de rest ook maar ff van internet halen
_Lucy
Geplaatst: 21-02-11 11:19
lekker weer?! het is hier vet koud, -2graden!! :S maar er is wel zon gelukkig
Haha ik heb alle seizoenen in me kast staan, ook allemaal al keer gezien, maar nu weer opnieuw begonnen
Zonnetje is lekker!!! Ik gaat zo maar eens richting tram, eerst even kijken hoeveel geld er nog op me ov-chipdingie staat en dan naar Patries!!! En Remy bewonderen (met Britt maar die is daar nu al en heeft Remy al vaker gezien )
_Lucy
Geplaatst: 21-02-11 11:25
lekker toch, lui zijn
ik ga zo met mn moeder naar de Ikea. ff voor een kast kijken, en k wil nog een fotolijstje hebben. want ik heb van marga (instructrice) een paar uitvergrootte foto's van faron en mij gekregen. en een daarvan wil ik in mn kamer ophangen
Ik wil ook nog een mooie foto van smurf op me kamer ;p Heb er een foto hangen van Cherie en van Jellowa. Dus dan kan smurf niet ontbreken! Maar met smurf heb ik nog nooit gesprongen en de andere twee zijn springfoto;s, Of een gave endurance foto!
een mooie endurance foto zou wel heel leuk zijn! in t bos in t zonnetje ofzo vind ik altijd wel mooi, als je t aan t eind van de middag doet, worden ze vaak zo mooi met de zon enzo, dat heeft die foto van faron en mij ook
@Marieke, ik vind die bewerkte foto echt heel erg gaaf. Voor wie maak je die? De laatste moest ik wel twee keer kijken dat het een achterbeen was die onder het grote hoofd uitkwam. Maar ook een gaaf paardje. En 10 ponies rijden... waar ben jij beland? Heb je zoveel verzorgponies? @ Kim, als je je endurance outfit aantrekt en ergens mooi plekje in het bos vindt dan kan je vast ook dat soort geweldige foto's maken... Smurf is minstens zo fotogeniek als die Anouar.
Haha ze is idd wel fotgeniek In de winter stonden ze buiten ik kom aanlopen met fototoestel, eerst eens even kijken wat ik nu bij me had en dan gelijk het gas erop zetten haha. En als je in de stal een foto maakt gaat ze er helemaal voor staan Kakmadam xd