Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:23

mntj schreef:
had mn pasje van de knhs gewoon in mn jaszak zitten wha. handig he.

BLOND!!! :D :+ ;)

_sandra

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:26

winn, heb je inge al gesproken???? was iemand op manege die een koetsier en paard met koets zoekt om mensen te vervoeren. ze hebben hem inge's nummer gegeven!!! ben heel benieuwd! ik bedacht al om xan voor inge haar koets te zetten, als het al snel moet, en dan jou en inge op de bok!
je hoort het allemaal wel van haar!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:49

@ San: Afgelopen vrijdag is de chiropractor weer voor Maisie gekomen (vervolgbehandeling), op de eerste plaats vanwege nog het ongeval, maar ook omdat ze steeds zo struikelde. Nu heb ik haar, na 2 dagen aan de hand stappen, vanmorgen weer 5 tot 10 minuutjes gelongeerd en ze heeft geen een keer gestruikeld. Nu is het wellicht nog even te vroeg om echt hard te juichen, maar ik zag al duidelijk verschil en was dan ook heel erg blij! Zij kon dingen voelen, waar de veearts niet zo gauw mee bezig is. Zo voelde ze dat het staartje van het heiligbeen ietwat gekanteld was en deze heeft ze weer "goed gezet". Maisie oogt ook weer een stuk vrolijker met bewegen! ;) Misschien is het wat voor Mav?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:28

Vanmiddag naar de tandarts geweest een nieuwe,pfff ben geen pieperd helemaal niet maar beviel niet echt.Pijn in me mond en verschrikkelijk lang bezig geweest.Bert had ook al zo`n ervaring ook zo`n pijn in zijn mond gehad,moet nog terug voor een vervolg behandeling.Nou weet niet of ik hier blijf bij deze tandarts.Heb al nu al 3 asprientjes op.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:32

Komen ner terug van openavond Compas,viel tegen vonden wij,we kwamen speciaal voor multimedia.Was heel erg leuk gepresenteerd toen op de avond voor ouders alleen,met mengpanelen lampen enz.nu helemaal niks en paar boeken dat was het..tja daar krijg ik Lars niet enthousiast mee.Sfeer vond Lars niet echt gezellig deelde zijn mening wel,Saenredam vond hij wel al heel gezellig qua sfeer en heeft ie al een openlesmiddag gehad.Nu Compaen nog daar hebben we eigelijk onze pijlen op gericht hopen dat dat een leuke school is voor Lars.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:36

Moeilijk hoor om zo'n beslissing te maken! Het is toch wel bepalend voor de rest van zijn schooljaren! Wesley vraagt momenteel ook de oren van m'n hoofd over de middelbare school. Hij kan niet wachten tot het zover is, maar hij moet nog 1,5 jaar wachten... En dan zitten wij met hetzelfde dilemma als jullie nu zitten: welke school wordt het, wat is wijsheid....?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:38

Morgen ga ik met mijn vader naar Divoza! *\o/* Hij loopt al een poosje te "zeuren" dat hij daar naar toe wil om menspullen voor Eva te kopen, maar morgen is het dan eindelijk zover! ;) Ik heb al gezegd dat hij de spullen van Maisie mag gebruiken, maar hij wil iets kopen dat echt speciaal voor haar is. En die cadeaubon van zijn verjaardag brandt natuurlijk ook in zijn binnenzak, ha ha! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:20

Shenavallie schreef:
Morgen ga ik met mijn vader naar Divoza! *\o/* Hij loopt al een poosje te "zeuren" dat hij daar naar toe wil om menspullen voor Eva te kopen, maar morgen is het dan eindelijk zover! ;) Ik heb al gezegd dat hij de spullen van Maisie mag gebruiken, maar hij wil iets kopen dat echt speciaal voor haar is. En die cadeaubon van zijn verjaardag brandt natuurlijk ook in zijn binnenzak, ha ha! :D

Leuk,altijd leuk shoppen :D :D :D

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:42

Nicole1995 schreef:
Komen ner terug van openavond Compas,viel tegen vonden wij,we kwamen speciaal voor multimedia.Was heel erg leuk gepresenteerd toen op de avond voor ouders alleen,met mengpanelen lampen enz.nu helemaal niks en paar boeken dat was het..tja daar krijg ik Lars niet enthousiast mee.Sfeer vond Lars niet echt gezellig deelde zijn mening wel,Saenredam vond hij wel al heel gezellig qua sfeer en heeft ie al een openlesmiddag gehad.Nu Compaen nog daar hebben we eigelijk onze pijlen op gericht hopen dat dat een leuke school is voor Lars.

kleine tip, laat lars vooral zelf het gevoel hebben dat hij beslist. hun eigen eerste indruk is vaak wel goed. en dan kunnen ze nooit zeggen dat ze van jou naar die school moesten.
ook denk ik dat er geen een school hier in de zaanstreek slecht is. dus echt de fout in gaan kun je niet. roan heeft zelf heel duidelijk voor het zaanlands gekozen terwijl ik hem heel graag op het michael wilde hebben. toch hem de keuze laten maken, en het gaat super!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:44

Shenavallie schreef:
@ San: Afgelopen vrijdag is de chiropractor weer voor Maisie gekomen (vervolgbehandeling), op de eerste plaats vanwege nog het ongeval, maar ook omdat ze steeds zo struikelde. Nu heb ik haar, na 2 dagen aan de hand stappen, vanmorgen weer 5 tot 10 minuutjes gelongeerd en ze heeft geen een keer gestruikeld. Nu is het wellicht nog even te vroeg om echt hard te juichen, maar ik zag al duidelijk verschil en was dan ook heel erg blij! Zij kon dingen voelen, waar de veearts niet zo gauw mee bezig is. Zo voelde ze dat het staartje van het heiligbeen ietwat gekanteld was en deze heeft ze weer "goed gezet". Maisie oogt ook weer een stuk vrolijker met bewegen! ;) Misschien is het wat voor Mav?

wie weet , eerst maar eens maandag naar de kliniek. ben zelf erg snel overbezorgd, en heb dus ff input van arts nodig om me zeker te voelen!
thanks in ieder geval voor de tip. kan er altijd over denken .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:00

_sandra schreef:
oh mntj, dat noemen ze leedvermaak!!!!hahahahaha

Gelukkig, dat vind jij dus ook |(
Ik denk zomaar dat ik voorlopig niet op de woensdagmorgen aanwezig ben ;)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:02

_sandra schreef:
winn, heb je inge al gesproken???? was iemand op manege die een koetsier en paard met koets zoekt om mensen te vervoeren. ze hebben hem inge's nummer gegeven!!! ben heel benieuwd! ik bedacht al om xan voor inge haar koets te zetten, als het al snel moet, en dan jou en inge op de bok!
je hoort het allemaal wel van haar!

Ik hoop toch echt dat je het paard Xandra bedoelt. :D

Die zitlessen bij Mntj gaan al erg worden, maar als ik nu ook al een kar moet gaan trekken !!!!
En nog erger, ook nog met Winn en Inge erin 8)7

Whahahaha ik zag het ff voor me _O-

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:03

@_Sandra: Veel succes maandag, hou je ons op de hoogte ???

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:08

Ik had vandaag een mailwisseling met de vorige eigenaresse van NoNo.
Heel leuk dus.
Daarin vroeg ik haar nog of zij met No ooit M1 gereden heeft.
Nee dus.
Ze had er wel heel erg voor getraind maar durfde het niet aan om te gaan starten.

Ik vind het stiekum wel leuk dat ik dadelijk dan toch de eerste ben die met hem M gaat starten.

Ze vertelde me ook nog dat ze nu weer op zoek gaat naar een nieuw paard.
Ze wil weer een NoNo maar dan eentje die ze makkelijker hoger in de dressuur kan rijden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 08:16

Shenavallie schreef:
@ Liquita: Je persoonsnummer kun je ook op je KNHS-pasje terugvinden (Nationale Sportpas)! ;)

Tja...maar waar heb ik die nu ook al weer gelaten :?

:=

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 08:17

mntj schreef:
xan schreef:
Heb net de proeven voor de M1 uitgeprint.
Dacht nog even: nou dit gaat wel, totdat ik me bedacht dat ALLES doorzitten is :D

hahahaha die middendraf dat wordt lachen (voor jullie dan) :+
(als ik maar blijf zitten :o )

ach ook wij zagen op jumping dat niet alles makelijk zat.
middendraf ach. tipje. stiekum heel klein lichrijden. deed ik ook wel eens. nooit wat overgehoord.
beter dan zitten bonken op die rug. komt goed we hebben nog ff.
en we gaan extra zitlessen doen.
haha. nu al zin in.
spierpijn.

Mag ik me ook opgeven voor de zitlessen :o

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 08:18

mntj schreef:
had mn pasje van de knhs gewoon in mn jaszak zitten wha. handig he.

Hmmm...heb even gekeken, maar bij mij zit ie helaas niet in m'n jaszak :n

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 08:20

_sandra schreef:
mntj schreef:
san. balen hoor is dat van de laatste dagen dan. van de week zag mik hem lopen en toen zag hij er niets aan.
sterkte.

tja, ik weet zelf ook niet helemaal hoe het is.
mav loopt prima, is ook geen kreupelheid te zien. het enige is dat hij steeds vaker door zijn achterhand zakt. dit deed hij ook in het begin voor de inspuiting in zijn knie en stalrust.
de eerste x hield ik het erop dat hij struikelde.
maar afgelopen vrijdag tijdens het longeren ging hij er drie x doorheen.
toen ik bianca erover sprak vertelde zij me dat hij dat bij haar donderdag ook in stap deed. en eerder die week ook.
omdat hij het in het begin nadat ik weer met hem aan de gang ben gegaan niet deed, ben ik bang dat het door de belasting die hij nu weer krijgt komt.
van de kliniek moest ik als dat gebeurde contact opzoeken voor overleg.
heb ik dus vanmiddag gedaan, en nu kan ik maandag met mav langskomen.
ik moet dan mijn zadel mee, en dan gaan we kijken hoe het gaat.
het lastige is dat hij verder niet kreupel loopt ( wat hij ook helemaal niet gedaan heeft vanaf het begin) en het ook niet elke x gebeurd als ik met hem bezig ben.
maar het komt wel steeds vaker voor.
als je hem ziet lopen ziet het er dus prima uit, alleen als hij dan zo,n moment van doorzakken heeft, maak ik me gelijk weer zorgen.
mijn onzekerheid maakt het lastig, dus ik wil gewoon van de arts horen, dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat het erbij hoort.
dus eerst maandag maar weer ff afwachten. misschien maak ik me voor niks zorgen!

Het blijft spannend, en ik blijf duimen!!! Ik las net pas je sms-je (was druk met de carrousel ;) ), ik ga met je hoor maandag. Zal je straks een sms terug sturen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 08:22

Peet van harte met je verjaardag!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 08:22

xan schreef:
Heel leuk dus.
Nee dus.
Ze had er wel heel erg voor getraind maar durfde het niet aan om te gaan starten.

Ik vind het stiekum wel leuk dat ik dadelijk dan toch de eerste ben die met hem M gaat starten.

Ze wil weer een NoNo maar dan eentje die ze makkelijker hoger in de dressuur kan rijden.

Tja...dat willen we allemaal wel he, een paard die het helemaal vanzelf doet. Hahaha, nee hoor...lijkt me helemaal niks O:) .
Leuk om wat te horen van de vorige eigenaresse :j

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 08:22

Nicole1995 schreef:
Peet van harte met je verjaardag!!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 08:26

_sandra schreef:
Nicole1995 schreef:

kleine tip, laat lars vooral zelf het gevoel hebben dat hij beslist. hun eigen eerste indruk is vaak wel goed. en dan kunnen ze nooit zeggen dat ze van jou naar die school moesten.
ook denk ik dat er geen een school hier in de zaanstreek slecht is. dus echt de fout in gaan kun je niet. roan heeft zelf heel duidelijk voor het zaanlands gekozen terwijl ik hem heel graag op het michael wilde hebben. toch hem de keuze laten maken, en het gaat super!!!

Daar heb je ook gelijk in,dat gaan we ook doen.Alleen wil Lars heel graag iets met techniek enz.dus hpen echt op Compaen en als dat het niet is dan mag hij uiteraard zelf kiezen.Ik help hem met zoveel mogelijk alles uit te leggen maar zijn gevoel dat spreekt is natuurlijk het belangrijkste.Ook al heb ik vroeger bewust voor een kleine school gekozen voor de sfeer uiteindelijk ging het niet en ben ik na de 1e overgestat naar de grote school en heb ik me daar een super tijd gehad.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 08:27

LIQUITA schreef:
xan schreef:
Heel leuk dus.
Nee dus.

Tja...dat willen we allemaal wel he, een paard die het helemaal vanzelf doet. Hahaha, nee hoor...lijkt me helemaal niks O:) .
Leuk om wat te horen van de vorige eigenaresse :j

Zeker leuk om te horen,nee inderdaad ben ook trots dat van onderaf begonnen ben samen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 08:27

@San,Duim heel hard voor je mee.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 09:01

HAPPY BIRTHDAY PEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* ben niet zo goed in leuke plaatjes, dus moet het ff op deze manier hahahahahaha
maar komt vanuit mijn hart hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :j :j :j _/-\o_