gina2003 schreef:Ik heb in een ver verleden ook op Dunja gesprongen, toen was ze wel braaf, maar dat is al heel lang geleden..
Dat voordeel heb ik nu gewoon.
Ik ben door mijn verzorgpony ook bang geworden, alleen was het niet zo dat ik er bij het minste geringste afviel, maar meer dat ik mezelf maar gewoon liet vallen om erger te voorkomen zeg maar.
Toen ben ik gewoon ook bang geworden en ging ik ook gespannen rijden, er is niks meer gebeurd, maar met Gina heb ik dat gewoon erg rustig overwonnen.
Daar heb ik de tijd voor, maar op een manege is die tijd er helaas ook niet, en je moet toch een aantal dingen doen in zo'n les, je kunt moeilijk een uur gaan stappen, om eroverheen te komen, en dat voordeel heb ik nu dan wel.
Volgens mij doe ik dat ook hoor, dan zet ik me af als ik voel dat ik ga vallen.
Ik merk ook nog wel dat ik heel bang ben geweest buiten. Ik vind het bijvoorbeeld heel vervelend dat ik zelf geen 'controle' heb tijdens een buitenrit. Iemand anders bepaalt wat we gaan doen op welk moment. Je kan niet zelf zeggen, ok mijn paard reageert nu niet zo fijn dus ik ga even terug. Daar probeer ik me meestal over heen te zetten, maar soms vind ik het echt vervelend dat ik niet weet wanneer we wat gaan doen en hoe lang dat duurt.

Pasje moet ik eerder tegen houden want die wilt graag hard! Is ook wel eens leuk