Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica24 schreef:Er valt helaas niks te vragen op de maandag. Als je komt is de hele middag en avond al ingedeeld. Je mag wel onderling ruilen, maar dat kan niet altijd.
Maar verder heb ik niks te klagen hoor. M'n nieuwe (kale) maatje is ook erg leuk!
sambagirl schreef:Monica24 schreef:Er valt helaas niks te vragen op de maandag. Als je komt is de hele middag en avond al ingedeeld. Je mag wel onderling ruilen, maar dat kan niet altijd.
Maar verder heb ik niks te klagen hoor. M'n nieuwe (kale) maatje is ook erg leuk!
Wie ben jij eigenlijk? je rijdt op de maandag? op welk tijdstip en welk paard?
DJoysDesignz schreef:volgende week vrijdag! Kan je dan niet hahahahah dan kunnen we samen
sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:volgende week vrijdag! Kan je dan niet hahahahah dan kunnen we samen
Volgens mij was Len van plan om een les extra te doen van 22.00 tot 23.00 omdat we 12 maart niet kunnen rijden. Alternatief was dan zondag 15 maart of vrijdag 13 maart, ik kan allebei niet
maar 22.00 is voor Stefanie natuurlijk een beetje laat, die is nog maar een penny![]()