stroe is een plaatsje op de veluwe waar we met een groepje van de manege 2 keer in het jaar heen gaan... lekker met de knolle door de bossen crossen... Stroe staat bekent om: heel veel drank,sex weinig slaap, nieuwe relaties die ontstaan, katers,kareoke,wild zoeken(blowen)en niet te vergeten paardrijden in de bossen
Jaaa wij moeten op wendy en john hun huis passen! Dacht ik nodig ik je gezellig zaterdag uit! Ben jij natuurlijk ook naar stroe:P! haha hoe zit je zondag? gaan we wel op de manege vlechten! ik zit daar toch de hele dag :p HAHA
Ik zag een advertentie van je staan en ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar een leuk verzorgpaardje.
Ik weet nl. nog wel iemand die een verzorgster nodig heeft (diegene is de eigenaar van m'n verzorgpony).
Het is een haflinger van ongeveer 5 jaar oud en staat op de manege prinsemolen. Het is echt een schat van een beest, heeft natuurlijk wel z'n echte haflingerkuren, maar dat is juist het leuke eraan elke dag is anders! Ik doe hem zelf twee keer per week, werd aan mij gevraagd of ik hem meerdere keren per week wilde doen, maar dat gaat helaas niet i.v.m. school/werk.
Lijkt het je leuk? en wil je wat foto's zien? Ik hoor graag je antwoord tegemoet kan ik je eventueel aan de eigenaresse laten voorstellen om een keer langs te komen.