Vast wel ik weet nog dat er een sticker op de deur moet en dat de ruimte afsluitbaar moet zijn en dat er niet meer dan bepaalde hoeveelheid straling naar buiten mag komen. Maar ik ben erg slecht in getalletjes onthouden.
Leuke foto's Es en je sollicitatie klinkt goed Ik ga voor je duimen.
Ik ben vanmiddag met Mazzel naar het bos gewaait. Ik had het uitwaaien even nodig. Mazzel werd verschrikkelijk hieper van de storm en vond het geweldig leuk (ik ook ) Mazzel schrok al voor het bospaadje van iets en liep stuiterend over dat paadje heen. Stuk Gooweg expres nog even gestapt en toen na een klein stukje draven gaf ie een bok en sprong hij enthousiast aan in gallop. Meneer terug genomen en toen er een hele schoolklas aan kwam moest ik toch even stappen. Stelletje was wel asociaal, een knalde zelfs met haar tas tegen Mazzel en mijn been. Gelukkig blijft Mazzel daar dan wel weer cool onder. In het bos lekker veel gestapt en gedraafd en uiteindelijk mocht ie (wat ie ongeveer de hele weg wilde) ook nog een flink stuk galloperen. Hij ging hard! Jeetje, als ik conditie opgebouwd heb wordt het nog afzien met het buitenrijden. Wat een tank is het dan. (maar wel een enthousiaste, leuke tank). Toen nog de Westeinde af en we kregen tegenwind met een stortbui, Mazzel en ik draafde vrolijk door
Ja, het gaat echt beter en hij krijgt het ook beter door. Jammer is wel dat hij ook steeds liever HARD wil en dat hij dan wel erg sterk is. Vanmiddag ook, hij sprong om de paar passen weer in gallop aan en bleef maar drammen. Op de weg valt dat wel mee, maar in het bos Dus ook maar veel gedraafd zodat het bos niet alleen maar crossen is voor hem, en gelukkig is ie in stap (zolang ik mijn benen maar niet aanleg) wel relaxt
Lekker Fenn . Het gaat echt steeds beter met jullie twee he! Nog even en hij is de perfecte leidingpony voor bij het Lamoen , het crossen heeft ie ook al onder de knie!
Ik zie ze in allebei niet (paardendeel en ook je gewone profieldeel niet). Maar ja de helft doet het niet , kan niet eens op bol.com aanbiedingen kijken .
Sas geniaal, ik lees nu het beginnetje van topic één door. Wat typ jaar daar schattig in breezahtaal
Irritant hè Als je dat trouwens te lang blijft doen, weet je volgens mij nooit hoe je echt Nederlands moet schrijven Dus aan msn-taal doe ik ook niet.
Nog zoiets waar ik me mateloos aan irriteer, die afkortingen die kinderen tegenwoordig zelf bedenken. Waarbij een letter voor een heel woord moet staan. IWJNMK (dat soort onzin) En de teksten vind ik ook bij het overdrevene af