leuk gezicht als je jow alles ziet binnenhalen :S heb k ook zo lekker veel tijd voor
hoest met kaar??
acacia
Geplaatst: 20-04-10 12:15
Jow schreef:
leuk gezicht als je jow alles ziet binnenhalen :S heb k ook zo lekker veel tijd voor
hoest met kaar??
nou, dat heb ik nu net weer niet gezien, dan had ik meteen bovenop mn rem gestaan en je gaan helpen natuurlijk !
ja hier alles weer fris en fruitig hoor !
Tis zo stil hier in het topic, niets te melden ? geen wedstrijdjes of wilde verhalen meer ? Mensen nog vakantieplannen in de meivakantie ? Of gaan jullie allemaal op Beefkamp ?
Oh nog maar 2 keer, in 1 jaar . was daarvoor nog nooit geweest omdat ik 'vroeger' altijd liever naar de Efteling ging. Dus ga nu voor de 3e keer in 12 maanden
acacia
Geplaatst: 20-04-10 14:01
Disney, das lang glee.... Mijn kinders willen wel graag, maar ook naar de Efteling.... We kijken wel even, de Efteling is voortaan heel het jaar rond oop he, das wel makkelijk.
Jow, oooo is dat nog niet rond? Potdorie.... Wel veel paardjes in de wei zeg, bij jullie. ik was aan het gluren of ik een veulen kon zien
He schouwenaartjes, jeetje Marjon, da's lekker, wij gaan dit jaar naar de efteling zowiezo en waarschijnlijk Disney, maar is nog niet helemaal zeker Het is stil hierzo.. ik heb spreekverbod voor een week.. mijn stem is uit logeren. Lekker rustig
Lekker van je stem Maris. Ik ben ook lekker hees en verkouden en als ik nog wat voor je moet meenemen uit disney hoor ik het wel he. Heb je nog wat van Ro gehoord?
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 21-04-10 11:21
Ochjee Maris, volgens mij heb jij het veels te druk. Een weekje naar een kuuroord moet je. Zou voor jow ook wel wat wezen, maar goed die doet ook al poepscheppen weer nu, ook heel rustgevend.
Wedstrijden? Nou ik ben nu ff de fjord aan 't klaarstomen voor het Z, hé jow.
Whahaha nou we gaan het zien. Maar goed ik ben zelf een ruiter van niks , is dat ik erop blijf zitten , dus voor Roon zou welgoed zijn. Maar er komt een tijd dat ik lesga nemen! Maar heb nu zo weinig tijd ook met autorijden erbij..
Nou Jow, gaan we samen een weekje kuren, ergens in een prachtig paradijs, waar van die mooi gevormde mannen, met een palmblad boven ons hoofd waaien en ons allemaal cocktails komen brengen, daarnaast nog een aan onze voeten, die ons heerlijke voetenmassage geeft, en wat dacht je van iedere dag 2x een totale lichaamsmassage ter ontspanning.. zullen we Oh Marjon, je mag altijd kijken.. ik wil heel graag een Jack pyama, in maat xl... dan met name de broek:)
Ooh wat een mooie foto's, echt leuk! Hihi drettie vind het meteen helemaal leuk, en sun heb weer es zoiets van nou baas als jij daar gelukkig van word dan doe ik het maar niet met plezier hoor.