Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Ate zal wel vroeg op moeten morgen, dus al in bedje liggen.
Maar mocht je onverhoopt niet kunnen slapen JO, en toch nog even komen BOKKEN, ook namens Sanne en mij een hele leuke dag samen met je meiden.

ATE schreef:meelen schreef:Ate zal wel vroeg op moeten morgen, dus al in bedje liggen.
Maar mocht je onverhoopt niet kunnen slapen JO, en toch nog even komen BOKKEN, ook namens Sanne en mij een hele leuke dag samen met je meiden.
dank jullie nee ik slaap nog niet al moet ik er morgen om 5 uur uit hahahahaha

xan schreef:Wat is het hier tegenwoordig rustig.
Ik mis nogal wat mensen die een paar weken geleden toch ook duidelijk aanwezig waren.
Bijv. Shenavallie ????????????? Tytje ????????????
Waar zijn jullie ????
xan schreef:Kunnen de meiden wel slapen ?

rockoo schreef:Ik ga weer van bokt af ik moet nog taarten bakken.
Alvast gefeliciteerd en ook een leuke dag natuurlijk.

xan schreef:Kennen jullie een ruitersport zaak(je) op de Zuiderweg ???
Ik ga daar zaterdag even kijken, ik hoor er leuke dingen over dus ben benieuwd.

ATE schreef:moet jullie groetjes van liqiuta doorgeven ze zitten nu aan de koffie en thee
) 
ATE schreef:moet jullie groetjes van liqiuta doorgeven ze zitten nu aan de koffie en thee
xan schreef:ATE schreef:moet jullie groetjes van liqiuta doorgeven ze zitten nu aan de koffie en thee
Waar zijn ze nu ?
En hebben ze het leuk ? Of missen ze hun paardjes ? (of ons misschien)
meelen schreef:ATE schreef:moet jullie groetjes van liqiuta doorgeven ze zitten nu aan de koffie en thee
Ok, leuk om te horen.
Is het nou wat anders dan Normandië geworden of................?
En hebben ze mooi weer?

ATE schreef:xan schreef:Kennen jullie een ruitersport zaak(je) op de Zuiderweg ???
Ik ga daar zaterdag even kijken, ik hoor er leuke dingen over dus ben benieuwd.
waar is dat???????????????assendelft?

meelen schreef:Volgens Sanne bij de Kalverhoek. Maar ze heeft wel gehoord dat het er goedkoop is en dat er leuke aanbiedingen zijn.

ATE schreef:meelen schreef:
Ok, leuk om te horen.
Is het nou wat anders dan Normandië geworden of................?
En hebben ze mooi weer?
ja ze hadden mooi weer

xan schreef:Nee, de zuiderweg is in Wijdewormer.
Als je bij Veldt het bruggetje over gaan en naar links kom je op de noorderweg. Als je rechtsafgaat en bij de stoplichten oversteekt en voorbij Kalverhoek rijdt kom je (geloof ik) op de Zuiderweg uit. (hoop dat dit klopt want zo wil ik het zaterdag doen).
meelen schreef:ATE schreef:
ja ze hadden mooi weer
Dat is fijn, daar werken ze ook het hele jaar voor.
Doe ze de groetjes terug van ons.

meelen schreef:xan schreef:Nee, de zuiderweg is in Wijdewormer.
Als je bij Veldt het bruggetje over gaan en naar links kom je op de noorderweg. Als je rechtsafgaat en bij de stoplichten oversteekt en voorbij Kalverhoek rijdt kom je (geloof ik) op de Zuiderweg uit. (hoop dat dit klopt want zo wil ik het zaterdag doen).
ATE heeft wel een beetje gelijk hoor, er is in Assendelft ook een Zuiderweg en een Noorderweg.

meelen schreef:xan schreef:Nee, de zuiderweg is in Wijdewormer.
ATE heeft wel een beetje gelijk hoor, er is in Assendelft ook een Zuiderweg en een Noorderweg.
ff niet aan gedacht.