Jippie ik heb net mijn zadel verkocht
Ze kwam helemaal uit Brabant gereden, hihi dat zou ik nou nooit doen hoor, zo'n rit
Ben wel blij dat ik het zadel heb verkocht
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jippie ik heb net mijn zadel verkocht
loontje schreef:Brabant is niet zo ver weg hoor.Maar uiteraard gefeliciteerd.Is weer een zorg minder.
loontje schreef:Nou dan er zijn dus genoeg gekken die dat rijden willen voor een zadel hihihi.
Ik zou niet op de gok gaan rijden voor een zadel,, maar wist toen precies welke maat ik nodig had
loontje schreef:Tja, daar moet ik je wel in je gelijk stellen,maar goed je bent er vanaf en dat was het belangrijkste toch?
loontje schreef:Madelon,ik ben er morgen niet dus doe het even via deze manier.Ik hoop dat jullie het daar naar je zin krijgen en ook ik wacht natuurlijk de foto's af hihihi.
Vind het ook jammer dat je weg gaat.
en snel dat kabeltje zoeken anders zijn we genoodzaakt bij je op visite te komen he

ik ga lekker 2 weekjes zuid frankrijk doen 

pumbaa_nr_1 schreef:sorry tamaar dat ik moon had binnen gehaald.

Oke pony ... ongeveer 20 meter. Maar toch
Marieke_ schreef:Helaas zijn er geen foto's van.... Want ik heb vandaar paard geredenOke pony ... ongeveer 20 meter. Maar toch
Had hem gister niet opgeladen omdat ik ook de oplader niet kon vinden. Maar nu heb ik iig de oplader gevonden dus foto's maken moet lukken morgen.