http://www.1eurochipkaart.nl/ sjit wil ik voort 1 euro OV chipknip aanvragen lukt het downloaden van geschikte pasfoto niet
Mootje
Geplaatst: 16-02-10 10:29
Goedemorgen!
Pff, Ik heb geen zin om te werken vandaag Gisteren heeft meneer de instructeur weer op mijn paard gezeten. Wat is dat een malloot af en toe (paard en niet de instructeur). Ik kijk er eigelijk naar uit om hem even weg te brengen Maarja, woensdag in de herkansing en weer een sprongetje maken.
Behoorlijk. Het ging echt super goed, totdat hij 1x een uitweg had gevonden. Dan ben ik net niet handig en snel genoeg, dus Roelof vroeg of hij er op mocht!
CharlyBrown
Geplaatst: 16-02-10 11:12
Citaat:
Joe, Sorry dat we je lieten schrikken gisteren
aww.. jaa... Joe vond Replay weer erg indrukwekkend...
Wel goed voor hem, hij moet er maar een beetje aan leren wennen (op internationale wedstrijden zijn er tenslotte ook vaak woeste paarden.. )
Zo nu even in Nederlands computerlokaal ontledings grammatica oefenen"*Uhum. Mijn les ging gister werkelijk waar hemels. echt zo relaxed! Ja gadver hier sneeuwt het ook (...)
Ik ga maar even verder want, anders krijg ik extra werk mee hihi.
CharlyBrown
Geplaatst: 16-02-10 13:50
@ Springer.. haha! Hemels zelfs!! Wat goed!!
In tegenstelling tot vorige week, was het een beetje een zooitje bij Joe en mij... Joe maakte er vooral een zooitje van.. en ik reageer dan niet adequaat genoeg, waardoor Joe op allerlei manieren onder het werk uit komt. Ach ja, dat heb je met jonge beesten. Het gaat met ups & downs
Die Marjolein blijft wel zitten hoor! Rodeo heldin!
Mootje
Geplaatst: 16-02-10 14:21
Haha, ik zit op bokt.office. Ik dacht dat je stiekum een foto van mij had genomen