Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

scooby schreef:neeee tuurlijk niet haha, maar je hebt ook mensen die oneindig blijven door vragen en voor alles verantwoording gaan vragen.

Joki schreef:Nandoman erg leuke pad, staat je paard mooi.
Citaat:Ik had vanochtend de DA voor mijn moeders paard. ... Dus we zijn nog wel een poosje bezig
Hopelijk valt het mee. Je hebt iig goed gehandeld, maar het blijft toch vervelend!Schimmelig schreef:@ Nandoman: ik duim ook mee voor Mendi
Je kent me niet eens
Nou, leg dat maar eens uit 
Lavandula schreef:hihihi dat topic over dat Salinero ervandoor ging en hoe Anky daarop reageerde...
Je zou voor de grap dat topic eens moeten doorlezen!! Hihi iedereen had veeeeel beter gereageerd dan Anky whaha
viewtopic.php?f=1&t=643300&st=0&sk=t&sd=a

Nog even en ze loopt weer helemaal normaal! 

Louiza schreef:hej
volgends mij staan er best wat van jullie in de polder bij de amstel met jullie paardje ofniet?
ik sta bij pensionstal Bouwman in Ouderkerk maar dit is 1 'a 2 maanden geleden verkocht en overgenomen door een nog niet erg ervaren iemand. De bodems gaan achteruit en ik kan niet goed meer trainen hierdoor. Ook de afstand wordt dan te groot voor mij voor wat ik ervoor krijg. Dus 17 september gaat Myrthe ook weer de polder in we gaan naar Stal Kahmann.
Zal misschien tijdens buitenritjes een van jullie tegen komen dan
zijn er in het topic mensen die bij Kahmann staan?
groetjes Louiza Mei

) Dus nu mag de tv ofzo me mooi bezighouden.
Nandoman schreef:Ik ben echt totaal geen Anky-fan![]()
http://www.anp-photo.com/downloadpictur ... id=3419428
Handen laag, voeten niet zo ver in de beugels, meer diep zitten in het zadel.. Guttegut, het ziet er niet uit!!!
Moet je al die mensen op de achtergrond zien grinniken

Schimmelig schreef:Muizje en nog wel meer leden van Bokt, staan er in de buurt
Manege Spaarnwoude, ook niet één van de goedkoopste denk ik.. Nandoman schreef:Schimmelig schreef:Muizje en nog wel meer leden van Bokt, staan er in de buurt
Behalve ikManege Spaarnwoude, ook niet één van de goedkoopste denk ik..
Nandoman schreef:Schimmelig schreef:Muizje en nog wel meer leden van Bokt, staan er in de buurt
Behalve ikManege Spaarnwoude, ook niet één van de goedkoopste denk ik..
zie jullie denk ik dan binnenkort wel in de polder 

Louiza schreef:zijn er in het topic mensen die bij Kahmann staan?

Louiza schreef:
Louiza schreef:hej bij spaarnwoude heb ik nog wedstrijd gereden eind juni
volgend jaar doen we weer mee!).
Louiza schreef:ik heb geen idee, na de 17e weet ik dat![]()
ik ken er wel al een aantal mensen die er staan maar claudia niet, wat voorn paard heeft ze?
Nandoman schreef:Louiza schreef:hej bij spaarnwoude heb ik nog wedstrijd gereden eind juni
En, hoe ging je wedstrijd? Kom je vaker bij ons starten denk je?
Ik ben absoluut geen wedstrijdruiter (alleen endruance vind ik leuk, maar daar moet je wel een goed gezond paard voor hebbenvolgend jaar doen we weer mee!).
Gave foto, Bonte! Past leuk bij jouw naam
we hadden 3 winstpunten.
vond het een fijn terrein lekker ruim.
was aan het losrijden alles lekker rustig en op zn tijd wordt ik na 10 minuten al de losrijbaan uit gejaagd en werd me verteld dat ik mn proef al had terwijl ik m pas 20 minuten later verwacht had.. mn vader hoe kan dat dan?? ja ik weet niet zal wel ingelopen zijn maar de M2 moet nu echt hup!.. mn vader: meneer..ze start B
haha maar verder goed geregeld.