Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Liek had er een tijdje terug ook al op gereden waarbij het stoom nog net niet uit haar oren kwam. en mijn lesgenootje op zaterdag die hem voor vast rijd heeft de laatste weken ook al veel gefrustreerde uurtjes op Ungaro doorgebracht. En helaas bij mij hetzelfde geval. Paard wat links het bit vast had en niet reageerde op been, wat je ook probeerde. Bij een flinke beenhulp heel hard met je hoofd schudden en bit vastpakken en ruiter uit haar zadel trekken. Bij aantikken met zweep dreigen met bokken en bij een spoorhulp een flinke trap naar mijn been
.
.
. Ehm...nee
. Springen was erg leuk, vooral de regionale Z en ZZ aangezien daar barrage bijzat en dat is toch altijd nét ietsje meer actie.
.
). Nou opgestapt en lekker gaan losrijden. Ze was neit heel fijn aangezien ze de hindernissen goed gespot had en wel een sprongetje wilde wagen. Dus zo goed en zo kwaad als het ging losgereden, maar nét dat laaste stukje ontspanning kreeg ik er maar niet in gereden. Nouja maakt niet uit, komt wel goed met springen.
mevrouw ziet een hindernis, kop in de lucht oortjes zó gespitst dat ze er bijna afvielen en gaan met die banaan
. Heerlijk gesprongen en veel lol gehad, wat is het toch ook een heerlijk dier
.
. Die houden jullie nog tegoed

Of is dit de tamara van een meisje uit cromvoirt?
) op kraamvisite geweest.. Natuurlijk de j(n)aarlingen gezien en het 1e veulen bij hun en de andere 2 paarden van B. 1e merrie was al weer geinsemineerd (die nu een veulen heeft). M en de 2 mennekes zagen er goed uit 
.
.