Nee dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kooslover schreef:Haha

Mooie omgeving! 

Wel duur.. maarja, je krijgt er vast wat goeds voor!!
Hij was een soort druk voor zijn doen, maar daardoor liep hij wel lekker door. In de galopjes probeerde hij vrolijk wat te bokken, wat ook een keer lukte... Hij had weer een van zijn grappige buien
Ik geloof dat we 3 vrachtwagens/traktors zijn tegengekomen de heenweg en toen schrok meneer niet, maar de terugweg was er opeens een wel heel erg eng. Hij draaide zich in een ruk om en begon op een grasveldje rondjes te draaien. En daarna liep ie weer door alsof er niets aan de hand was
Het is ook wel een apart beest, maar het was wel leuk
Ik ging gezellig Manda opzadelen, want Manda is nog steeds 'eng' op stal volgens iedereen. Dus ik had geen urenlange knuffelsessie met djol op stal. Met buitenrijden was het enorm relaxt. Ze liep aan een lang teugeltje, maar niet te onactief en ik vond het heerlijk. Met gallop ging ze lekker achter Tjimme aan. Alleen de laatste gallop gingen we opeens wat harder dan geplant. Toen ik vertelde dat we niet zo hard gingen stond ik opeens zijwaarts op het paadje, maar lenige Djolly was daar zo weer weg. Toen liep ze echt lekker. Het meest lekkere was dat ze na dat ene gallopje net zo makkelijk weer relaxt aan een lang teugeltje zat te stappen.. Mmm, heerlijk paard
Alhoewel, als ik op Koos mag, mag jij wel op Djol
Maar dan mag jij uiteraard op Koos. 
)
)