Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*lastig, lastig
*

Dusse... Het is wel een selectie, maar niet een echt kleine selectie 

duurt ff dat selecteren
Nous was af en toe beetje pittig, maar dat kwam vooral als ik moest inhouden om op Annemoon te wachten, Nous houdt niet van wachten
We hebben heerlijk ge-galopt en Annemoon kan echt nog best hard! We kwamen ook nog allemaal bekenden tegen; eerst Lennie, met wie ik al een jaar een keer een rit zou maken en daarna ook nog Miranda. En het enige wat Nous niet leuk vond was de zee, muts
) Maar ging wel goed. Meteen 4 pony's kunnen vangen. De rest heeft nog heerlijk bokkend wat van voor naar achter en weer terug gesjeest
Maargoed, we hadden ze best snel. In de wei even de paarden zadelen, opstappen en op weg
Beetje hiepere paardjes de eerste paar meter. Julia hupste flink in de ronte, meisje er bijna naast. Voor mij liep Karine flink te draaien en te hupsen
Onderweg nog een paardetende skelter tegen gekomen (stond op ong 10 meter van ons vandaan, maargoed..) De voorste schrok, vliegt achteruit bijna de sloot in. Karine zet ook der nek erop en dribbelt achteruit tegen Jolly (om vervolgens geiiriteerd te zijn dat zijn neus tegen haar staart kwam
). Even iemand gabber vastgehouden en toen was er niets aan t handje. Bij die ene brug achter Neerland even stoere Haydn voorop *volg mij jongens! Niets aan de hand!* Haydn vond t wel een beetje jammer dat hij daarna meteen weer naar plaatsje nr6 in de rij moest 
Ben benieuwd wat ze daarvan gaan vinden!
Super mooi weer iig! Was het ook niet te druk meer op het strand? We reden rond 8 uur nog langs de Braamhof, maar toen waren jullie vast al een end op weg

Die kopjes! 
)
Volgens mij wordt t wel weer Vlissingen (tog Thirz? Bianz?) en Katie gaat ook mee *denkt* ja want dan is t de 18e