hahahaha uhm nou inge heb je vast wel! mandy en samantha heb je eigenlijk niet zo heel veel aan op msn die praten nooit! hé ing jij heb er vast ook wel ervaring mee haha!!
enne vorig jaar heb ik ook met demi gebeld en gesmst!! dus verwacht het wel hoor haha
De laatste tijd gaat het wel vet beter hoor, iedereen wordt gek van ons.
Maar euhm.. hoe zeg ik zoiets. Mirr en ik zijn echt zeg maar een "team". Als zij iets denkt weet ik het en andersom, en we doen gewoon alles, kan ons niks schelen.
Met rijden op de manege gaan we er plotseling met z'n 2en vandoor enzo, of zorgen we dat we precies aan de overkant van elkaar zijn om dat de instructrice gek te maken, weet ze niet meer welke kant ze moet opkijken.
hahaha zal ik het ff verwoorden! inge en mirjam is kortgezegd: LOL, GEZELLIG, GEK!, RECHT VOOR Z'N RAAP, IRRITANT (maar dan leuk ) , KORTOM! 1 en al lol!!
ja ben van alles aan het verzinnen... 'goh een endurancewedstrijd dat is ook wel leuk of misschien wat vrijheidsdressuur of springles' maar goed eerst maar eens kijken of hij niet meteen z'n been breekt in de wei. Ik ga hem donderdag met m'n pa halen en dan gaat hij meteen de wei in, in z'n eentje naast de groep waar ik bij wil hebben. Vrijdagochtend gaat hij er dan bij, als hij zich niet misdragen heeft. Kijken of hij vriendjes kan worden met de merries en Callisto.