Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
.
Emmaa_ schreef:Voor mij zou elk soort paard voldoen, maar ik snap wel dat als het geld er is er voor een beter opgeleid paard gegaan zou worden.
Als ik de keuze had zou ik ook liever een legerplaats kopen, of die nou 3.000 of 15.000 euro kost. Ik heb misschien niet de hoogste ambities maar het zou wel een kans zijn om er wat van te leren, ook al gaat het gepaard met eindeloos buitenrijden en gepruts

Broccoli schreef:Bedankt allemaal![]()
De prognose is ineens wel positief geworden! Uit de foto's zijn geen rare dingen gekomen! Ze is helemaal binnenstebuiten gekeerd en daar kwam wel uit dat ze een ontsteking had in haar rug en billen. Die zijn we nu aan het behandelen. Daarnaast heeft ze orthopedisch beslag omdat ze ging kreupelen als ze moest buigen. Dat is nu ook zo goed als verholpen. Ze heeft wel een berg medicatie mee naar huis gekregen en ze moet fysiotherapie krijgen. Maar waarschijnlijk komt het toch nog goed met mijn vrouwtje!!
M'n buurjongetje kwam net aan de deur vanwege Sint Maarten en m'n broertje deed open, maar toen m'n moeder en ik hoorden dat hij het was vlogen we allebei naar de deur en moest ie nog een liedje zingen van ons.
En mn buurvrouw lachen.
Haha hij is zo cute met z'n mohawk.
En hij is 3/4 jaar ofzo.