Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Steph_

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:48

Haha, arme Marlous...veel succes :P

Hoezo mocht je je lenzen niet meer in? Heb ik dat gemist ofzo ?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:49

Leuk lucy!

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:57

Gadsie... onweer ! :(

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:58

_Steph_ schreef:
Haha, arme Marlous...veel succes :P

Hoezo mocht je je lenzen niet meer in? Heb ik dat gemist ofzo ?

Ik heb gister werkongelukje gehad :o
Wilde n reinigingstablet in de oven doen, maar die was in de verpakking een deel verbrokkeld. Dus toen ik t zakje open maakte sprong t zo in me gezicht in me rechter oog. Meteen gaan spoelen en na kwartier spoelen naar de ehbo gegaan. Daar nog n keer n kwartier/20 minuten gespoeld. Was ook in me shirt gekomen dus ook dat met koude doekjes bedekt en ververst. Toen is me oog onderzocht en de ph was goed maar ik moest nog wel naar de oogarts. Dus ik naar de oogarts nouja drupjes gekregen voor droge ogen. Niet echt medicijn maar om me ogen goed schoon te houden(of nouja recht dus). Na inmiddels 3 uur daar zitten (Waarvan 2 uur en 3 kwartier wachten) ontzettende hoofdpijn. Dus was heeld ankbaar voor me appeltje en flesje water... nouja in de auto naar de apotheek was ik ontzettend misselijk. Me pa medicijnen halen ik bleef in de auto zitten. Toen naast de auto me appel dr weer uitgewerkt ;( was niet zo lekker... maar misselijkheid was minder. Had ondertussen me paardrijles afgezegd (En ik had nog wel op Dixie gemogen ;( ) en thuis me bed in gegaan met ziekelijke hoofdpijn. Na anderhalf uur dr uit, nog ff broodje rookvlees gegeten en beneden gezeten. Toen optijd naar bed gegaan. Vanmorgen om 10 uur terug geweest naar de ehbo en "ontslagen" :)
maja mag dus eventjes geen lenzen in.
Het feit dat ik meteeeeeen ben gaan spoelen en me lens in had en meteen uit gedaan heb, hebben geholpen me oog te redden :) Gelukkig.
Dus moet eventjes kijken wanneer ik me les in kan halen haha maar verder alles prima in orde weer. Ook de plekken van in me shirt zijn mooi weggetrokken(grotendeels) :)

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:06

Jeeeeuutjee !! Heftig joh! Gelukkig dat je weer goedgekeurd bent! Was wel even schrikken denk? Goed gereageerd voor jezelf!
Je les moet goedkomen toch? Ga je op dinsdag, kijk je Linda(instructrice) lief aan of je op Dixie mag!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:08

Ja gelukkig is t goed jah!! Pff was me rot geschrokken!!
Ja was heel lief, linda zei als; als ik dinsdag ga rijden en zij moet op dixie ruilt ze met me, als ik ook geen stomme heb ;) :) maar weet nog niet of ik dinsdag ga... Misschien blijf ik deze week ff liever gewoon de hele week in barneveld dan wen ik nog wat meer :) dat ik volgendeweekdinsdag ga inhalen :) maar dat weet ik dus nog niet ;)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:11

En dan kun je dinsdag avond mee naar Florisjeee :D

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:13

Volgens mij rijden jullie steeds vaker extra op dinsdag, of niet :P want Linda had toch alles al ingehaald? ( ik geef jullie trouwens wel groot gelijk dat jullie dat doen :) !

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:13

Ja linda rijd idd extra ;) haha ik gaat boven nog ff film kijken (woow steph wist je dat er een save the last dance 2 is :D ) en dan slapen. Morgen uitslapen en in de loop van de dag denk ik maar richting barneveld :) ff alles instaleren voor maandag eerste dagje school :)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:13

Oh haha en ik heb altijd al de ziekelijke tik gehad tevaak extra te rijden! 1x per week is gewoon echt te weinig haha

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:18

Mentaal voorbereiden op het feit dat je mij zo dagelijks gaat zien lous :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:59

Zoo wij zijn weer thuis en hebben net even nog broodje shoarma gegeten! Nu alles btj opruimen en dan lekker in me eigen bed slapen (zonder spinnen jeeeejj) Morgen weer om 8.15 eruit want moet om 10 uur op Figaro zitten.

Oke meiden, ik heb jullie mening nodig. Ga nu een definitief besluit nemen over mijn schoeisel voor de zitcompetitie, zwarte leren laarzen of bruine leren jophurs/chaps. Even de voor- en nadelen op een rijtje:

Voordeel laarzen:
* ziet er mooier, strakker en netter uit

Nadelen laarzen:
* me linkerhak komt nog steeds omhoog in me laars
* moet een zwarte cap zien te scoren

Voordeel jophurs/chaps:
* ze zitten lekker en ben het compleet gewend
* kan gewoon me eigen cap op

Nadeel jophurs/chaps:
* het oogt iets minder netjes
* ik ben dan wss de enige met bruine jophurs/chaps en cap

Ik denk dat ik me keuze al heb gemaakt (de jophurs) maar wil jullie mening ook even weten!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:15

Ik vind leren rijlaarzen mooier staan, maar je moet het voelen wat beter zit..
Het is wel mooier als je in groep rijdt als iedereen 1 kleur draagt

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-11 23:23

enige in bruin kan ook een groot voordeel zijn, valt lekker op, als je een geheel ziet rijden met allemaal zwart en 1 bruine let je daar toch meer op maar het kan ook zijn dat mensen dat juist storend vinden.
als al het bruin mooi bij elkaar past is dat ook mooi, maar kleine kleurverschillen kunnen dat wel verpesten, dus is alles echt precies de zelfde kleur? (jophurs, chaps, jasje, cap)

als je laarzen niet helemaal lekker zitten met je hak en je houding dus wat veranderd is dat denk ik wel vervelend.. dan kan je dat misschien beter niet doen.
maar ik denk dat laarzen wel wat netter staan dan jophurs en chaps..

als alles echt helemaal ze zelfde kleur bruin is kan je dat doen, maar met ook maar een klein kleur verschil zou ik dat niet doen als ik jou was, want dan lijkt het rommelig en ziet alles er meteen minder netjes uit.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 01:12

Ik zeg doen waar jij het meest fijn mee rijd! Anders probeer je morgen nog even je laarzen? En anders gewoon bruin gaan ;)

Ik ben zeeziek!!
In me bed hahaha
Suus der feestje was gezellig en ik drink nooit meer wijn!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 08:31

L_bonsai_L schreef:
enige in bruin kan ook een groot voordeel zijn, valt lekker op, als je een geheel ziet rijden met allemaal zwart en 1 bruine let je daar toch meer op maar het kan ook zijn dat mensen dat juist storend vinden.
als al het bruin mooi bij elkaar past is dat ook mooi, maar kleine kleurverschillen kunnen dat wel verpesten, dus is alles echt precies de zelfde kleur? (jophurs, chaps, jasje, cap)

als je laarzen niet helemaal lekker zitten met je hak en je houding dus wat veranderd is dat denk ik wel vervelend.. dan kan je dat misschien beter niet doen.
maar ik denk dat laarzen wel wat netter staan dan jophurs en chaps..

als alles echt helemaal ze zelfde kleur bruin is kan je dat doen, maar met ook maar een klein kleur verschil zou ik dat niet doen als ik jou was, want dan lijkt het rommelig en ziet alles er meteen minder netjes uit.

Met de halve finale heb ik me jasje niet aan, dan krijgen we een bodywarmer van de fnrs. Ik heb nu nieuwe jophurs en ik moet zeggen dat die qua kleur bijna hetzelfde is als me jophurs. Met de regio- en kwartfinale had ik me oude jophurs nog en die waren donkerder. En daar heb ik niks over gehoord toen dat het storend was.
Ik ga gewoon vandaag met me jophurs rijden, want als ik nu met me laarzen ga rijden dan kan ik me toch niet helemaal lekker concentreren op het oefenen. En dan ga ik dinsdag in de les miss wel met me laarzen rijden.

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 08:41

Goede morgen!!
Ik was om 7 uur al echt wakker er om half 8 maar uit gegaan! Net even met de hond gelopen, nèt voor de regen was ik binnen!

@ Lous; ja ik wist dat er een deel 2 was, maar hij leek me niet leuk! Is ie wel dus ?
@ Lin; lastig lastig lastig! Ik denk dat je toch moet gaan voor degene waarin jij je lekker voelt! Want als je je niet lekker voelt, dan is dat vaak ook terug te zien.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:22

Goiemorgen!! Ik lig nog lekker op bed :) vandaag nog maar weer n hele lading inpakken om mee te nemen naar barneveld haha want zit er zo voor t eerst n hele week :) wil nu ook eindelijk me klok en gezellige spulletjes meenenem! Want is er nog wel beetje kaal! Zal binnenkort eindelijk eens fotos plaatsen haha

@steph; hijs wel leuk maar wel beetje voorspelbaar haha :)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:01

Goeiesmorgens, ik heb net al lekker ontbeten en ga zo aankleden en naar stal! Dan ga ik met Twister even een bosritje maken en daarna met Floris maar is goed dressuren in de bak!
Morgen weer school bleeh meteen om 9uur!!!! beginnen met nederlands

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:10

IK WIL OOK PAARDRIJDEN!!! Ik hoef morgen pas 5 voor 11(uit me hoofd) op school te zijn :) maar ga denk ik toch vanavond ofzo al naar barneveld. Ff spulletjes ordenen enzo... Dan hoeft dat niet morgenochtend :)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:20

5 over 11 wat een walgelijke tijd :P ik heb dan tussen uur gadver gadver en dan nog 4uur bhv (heb ik zin in :D)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 11:54

Nou ik wou dat ik naar school mocht haha! Of nee beter! ik wou dat ik weer vakantie had! Ben gesloopt!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 11:58

Ik heb lekker nog een week vakantie!!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 11:59

Maar stiekem wil ik wel weer naar school, heb ik ook wel weer zin in

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 12:00

Ik moet morgen van half 12 tot half 6 :\
Grrr