Hoezo mocht je je lenzen niet meer in? Heb ik dat gemist ofzo ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_Steph_ schreef:Haha, arme Marlous...veel succes
Hoezo mocht je je lenzen niet meer in? Heb ik dat gemist ofzo ?
was niet zo lekker... maar misselijkheid was minder. Had ondertussen me paardrijles afgezegd (En ik had nog wel op Dixie gemogen
) en thuis me bed in gegaan met ziekelijke hoofdpijn. Na anderhalf uur dr uit, nog ff broodje rookvlees gegeten en beneden gezeten. Toen optijd naar bed gegaan. Vanmorgen om 10 uur terug geweest naar de ehbo en "ontslagen"
Gelukkig.
maar weet nog niet of ik dinsdag ga... Misschien blijf ik deze week ff liever gewoon de hele week in barneveld dan wen ik nog wat meer
dat ik volgendeweekdinsdag ga inhalen
maar dat weet ik dus nog niet
want Linda had toch alles al ingehaald? ( ik geef jullie trouwens wel groot gelijk dat jullie dat doen
!
haha ik gaat boven nog ff film kijken (woow steph wist je dat er een save the last dance 2 is
) en dan slapen. Morgen uitslapen en in de loop van de dag denk ik maar richting barneveld
ff alles instaleren voor maandag eerste dagje school

L_bonsai_L schreef:enige in bruin kan ook een groot voordeel zijn, valt lekker op, als je een geheel ziet rijden met allemaal zwart en 1 bruine let je daar toch meer op maar het kan ook zijn dat mensen dat juist storend vinden.
als al het bruin mooi bij elkaar past is dat ook mooi, maar kleine kleurverschillen kunnen dat wel verpesten, dus is alles echt precies de zelfde kleur? (jophurs, chaps, jasje, cap)
als je laarzen niet helemaal lekker zitten met je hak en je houding dus wat veranderd is dat denk ik wel vervelend.. dan kan je dat misschien beter niet doen.
maar ik denk dat laarzen wel wat netter staan dan jophurs en chaps..
als alles echt helemaal ze zelfde kleur bruin is kan je dat doen, maar met ook maar een klein kleur verschil zou ik dat niet doen als ik jou was, want dan lijkt het rommelig en ziet alles er meteen minder netjes uit.
vandaag nog maar weer n hele lading inpakken om mee te nemen naar barneveld haha want zit er zo voor t eerst n hele week
wil nu ook eindelijk me klok en gezellige spulletjes meenenem! Want is er nog wel beetje kaal! Zal binnenkort eindelijk eens fotos plaatsen haha
maar ga denk ik toch vanavond ofzo al naar barneveld. Ff spulletjes ordenen enzo... Dan hoeft dat niet morgenochtend
ik heb dan tussen uur gadver gadver en dan nog 4uur bhv (heb ik zin in
)