Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alles was wel 6 x zo spannend... maar verder relaxt gereden!
knap paard 

en nee eigenlijk niet kleine dingetjes. Morgen ga ik met mijn huisgenoot naar de ikea, dan is alles er wel. Nu alleen nog scooter vinden 
Jetta schreef:Stormpie was aan de longe heel...uh....Stormachtig! Duurde een half uur, voordat ik hem wat relaxter had...en toen ging Dave even met hem aan de slag, dat ging prima. Ik er rustig op. En hij was braaf. Gewoon wat gestapt op beide handen met Dave aan het "roer". Was blij en trots op mijn paard. En Dave is natuurlijk super! En dat vindt Storm ook!![]()
Twinklebel schreef:Ik heb vanochtend heel gezellig een buitenritje gemaakt met mijn nichtje. Ik mocht van Marieke Daantje lenen, en mijn nichtje vond het geweldig zo! En ik ook natuurlijk...vanmiddag familiefeestje gehad ter ere van de 93e verjaardag van de tweelingzus van mijn oma, ook gezellig. Mijn oma was er ook een beetje bij, in een fotolijstje op de tafel bij haar zusje, zoals elk jaar. Zo aandoenlijk.......dat is een band die nooit verdwijnt.