Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:37

O dat is fijn, nu maar hopen dat het droog blijft

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:39

Op het kleine buitje na dat nu net is gevallen gaat het vannacht droogblijven als het goed is.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:40

Ben net terug van de modeshow . Was echt MOOI !
Fijn dat ze toch buiten mogen blijven ! Die Arjan is echt te gek! Het natte stuk afzetten ......

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:41

Geloof dat het zondag weer slecht zou worden? Is ook hollen of stil staan met dit weer. Dagen geen regen en dan ineens valt het met emmers naar beneden

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:48

Ja Wanda, zondag gaat het de hele dag regenen. Paar mooie dagen gehad en dan krijgen we weer 6 weken regen. Dat noemen ze: Wonen in Nederland :P

Leuk Jet dat de modeshow geslaagd was

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:16

Jetta schreef:
Fijn dat ze toch buiten mogen blijven ! Die Arjan is echt te gek! Het natte stuk afzetten ......

Jaja, wel met hulp van Dave en ze hebben ook nog een extra stukje gras erbij gekregen. Ineens stonden ze met z'n vijven op dat kleine stukje haha...

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:57

Leuk he tante Kaar :D Alles was wel 6 x zo spannend... maar verder relaxt gereden! *D knap paard :+:

Leuk dat ze buiten mogen blijven.

Jet, ik zag een foto op facebook. Leuk!

Ik ga in Denhaag Moerwijk wonen vlak bij de boogaard :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:10

Ja Linda, ik hoorde gisteravond laat en vanmiddag dat Fieke en Dave hebben geholpen. Geweldig . Ik hou hem graag buiten in de zomer, zoals je weet. En ja..als ze er een stukje bij krijgen, staan ze daar met de hele club van te genieten :-)

Ja Xeen, het was heel leuk gisteravond . Vlot het al een beetje in je huisje? Heb je nog veel nodig?

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:14

Ik ga de 16e over :j en nee eigenlijk niet kleine dingetjes. Morgen ga ik met mijn huisgenoot naar de ikea, dan is alles er wel. Nu alleen nog scooter vinden :=
Kan misschien de van Martin overnemen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:00

Heel fijn voor je dat je nu eindelijk een huisje voor jezelf hebt. Blando was vandaag ook wel weer een held op sokken maar dat staat in het schriftje...........

Veel plezier morgen met Blando en ik hoop dat je ergens nog een droog plekje vindt in de dag.........

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:20

Jetta schreef:
Ja Linda, ik hoorde gisteravond laat en vanmiddag dat Fieke en Dave hebben geholpen.

Ja inderdaad, Fieke hielp ook mee... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:40

Vanavond hebben Ireen, Arjen en ik de merriewei ook omgebouwd, zodat de dames ook weer wat meer gras hebben. Hopelijk vreten ze zichzelf niet helemaal rond gelijk, maar het stuk dta ze hadden was nu echt heel erg kaal...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 07:50

Goedemorgen

Nou de dames stonden gisteren met z'n alle op het nieuwe stuk, lekker te eten :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:28

Zo, wij hebben gisteravond weer ijzerzoekertje op het land gespeeld. Dit keer geen ijzer gevonden dus vandaag maar weer even kijken. Maestro heeft zijn linkerschoen gister weer prachtig afgetikt. Baal echt van die ijzers..

Ik hoop dat het land vandaag nog wel een beetje droogt want als het zo blijf regenen is er volgens mij kans dat ze alsnog in de nacht naar binnen moeten.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:42

Iemand nog wat nodig van de paardendrogist? Ik ga morgen bestellen, dus als je nog wat wilt, stuur me dan even een pb-tje

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:02

En nu is het droog!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:27

Ehm hier giet het en ziet er niet naar uit dat t voorlopig droog wordt...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:35

Beh ....regen!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:03

Zijn soms pittige buien zeg... Wilde een buitenritje maken, maar denk dat ik em ff rond slinger tussen de buien door :)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:21

Heb echt mazzel gehad vanmiddag met het weer. Vanochtend in de zeikende regen de paarden naar buiten geslingerd, ben daarna weer lekker terug mn bed in gedoken. In de stromende regen smiddags naar stal, maar toen ik daar 5 minuten was, wat het opeens droog en een heerlijk zonnetje.

Heb nog heerlijk met Abdul aan de dubbele longe gewerkt. Is voor mij nog wel ff wennen aan de nieuwe manier waarin ik vorige week les heb gehad. Stond af en toe nog flink te klunzen. Maar Abdul was zo ontzettend braaf. Het is toch echt een heerlijk paard, en ondanks mijn gekluns was hij toch erg mooi en lekker aan het lopen. Was daarna echt heel trots om hem.

@ Jetta: hoe is het met jouw en storm vanmiddag gegaan? Heb 1 minuutje stiekem om het hoekje gekeken toen je erop zat. Zag er toen wel heel relaxed en ontspannen uit.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:07

Stormpie was aan de longe heel...uh....Stormachtig! Duurde een half uur, voordat ik hem wat relaxter had...en toen ging Dave even met hem aan de slag, dat ging prima. Ik er rustig op. En hij was braaf. Gewoon wat gestapt op beide handen met Dave aan het "roer". Was blij en trots op mijn paard. En Dave is natuurlijk super! En dat vindt Storm ook! /3 :j

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:11

Hardstikke goed van jullie Jet!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:14

Ik heb vanochtend heel gezellig een buitenritje gemaakt met mijn nichtje. Ik mocht van Marieke Daantje lenen, en mijn nichtje vond het geweldig zo! En ik ook natuurlijk...vanmiddag familiefeestje gehad ter ere van de 93e verjaardag van de tweelingzus van mijn oma, ook gezellig. Mijn oma was er ook een beetje bij, in een fotolijstje op de tafel bij haar zusje, zoals elk jaar. Zo aandoenlijk.......dat is een band die nooit verdwijnt.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:25

Jetta schreef:
Stormpie was aan de longe heel...uh....Stormachtig! Duurde een half uur, voordat ik hem wat relaxter had...en toen ging Dave even met hem aan de slag, dat ging prima. Ik er rustig op. En hij was braaf. Gewoon wat gestapt op beide handen met Dave aan het "roer". Was blij en trots op mijn paard. En Dave is natuurlijk super! En dat vindt Storm ook! /3 :j

Misschien probeerde storm in de longeer gewoon tussen de regendruppels door te rennen :D
Aan Dave heb je wel een goede stuurman, daar komt een lekkere rustige vibe vanaf.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:26

Twinklebel schreef:
Ik heb vanochtend heel gezellig een buitenritje gemaakt met mijn nichtje. Ik mocht van Marieke Daantje lenen, en mijn nichtje vond het geweldig zo! En ik ook natuurlijk...vanmiddag familiefeestje gehad ter ere van de 93e verjaardag van de tweelingzus van mijn oma, ook gezellig. Mijn oma was er ook een beetje bij, in een fotolijstje op de tafel bij haar zusje, zoals elk jaar. Zo aandoenlijk.......dat is een band die nooit verdwijnt.

Mooie leeftijd. Mooi dat ze je oma er op die manier altijd 'bij' laat zijn.