Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 12:51

zo eerste deel van een wortelkanaalbehandeling gehad :D, nu weer verder werken :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:52

Au Amanda bah waarom in twee keer??????

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 14:26

spettertjuh schreef:
Au Amanda bah waarom in twee keer??????

wortelbehandelingen kunnen nooit in 1 keer.
zit nu een noodvulling in, kijken of de hele wortel weg is en de ontsteking dus stopt, als goed is dan goeie vulling

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 14:27

Jehhhhhhhhhhhhh het hoost en ik ben net klaar met gras mesten en stallen uitmesten, dus kan lekker binnen blijven en gaan koken

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 14:55

Me mams heeft het al uitgelegd :D , is niet zo heel erg hoor kaar je ligt daar maar een uurtje :D
Moet nu wel voorzichtig zijn dat ik me noodvulling niet sloop hihi.

Zo wel lekker productief gewerkt straksies die pownie van mee even vermaken en dan lekker witlofje uit de oven met opgebakken aardappeltjes eten heb er wel trek in :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:01

amandaaa schreef:
Me mams heeft het al uitgelegd :D , is niet zo heel erg hoor kaar je ligt daar maar een uurtje :D
Moet nu wel voorzichtig zijn dat ik me noodvulling niet sloop hihi.

Zo wel lekker productief gewerkt straksies die pownie van mee even vermaken en dan lekker witlofje uit de oven met opgebakken aardappeltjes eten heb er wel trek in :D

nou een uur kan lang duren hoor.hahaha

trouwens Sien had vanochtend een konijn gevangen en was die heerlijk aan het eten in de akker, getver.
Toen ze later naar huis kwam sleepte haar buik nog net niet over de grond, katten zijn soms toch echte viezerikken bah

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:04

De tandarts...hou op ;( ben al 2 maanden bezig om mijn gebit weer enigzins fatsoenlijk te krijgen na o.a een gebroken wortel waar mijn kroon in vast zat...zit er bijna wekelijks helaas,nog even wachten en dan wordt mijn brug geplaatst,er zijn 2 kiezen getrokken....nog 1 wortelkanaal behandeling en dan hoop ik hem voorlopig niet meer te zien :+

Mandy staat sinds Zondag met een nieuw paardje samen in de paddock...Mona een dravertje van eveneens 18 jaar net als Mandy...en ze kunnen het zo goed vinden samen ik ben echt zo blij hier mee, heeft ze eindelijk ook een maatje :j

Afbeelding

Afbeelding

En sinds Zondag op dieet...minder stro eten dus want voordroog krijgt ze echt niet zoveel...vlas dus met wat stro erbij om te kunnen knabbelen..

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:12

2 maanden is ook wel erg lang snap dat je het zat wordt succes marion. Ga jij nou ook mee eten ???? gezellie als je mee komt.

Wat een leuk stel zo samen zeg, Mandy ziet er wel goed uit, Tankie heeft ook model hangbuik das wel lastig maar inderdaad niet te veel eten, zeg elke avond dat hij situps moet doen voor hij gaat slapen maar daar luisterd hij niet naar :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:23

Hihi! Lief, Mandy met haar nieuwe vriendin!

Jaja, lekker worteltjeskanaalbehandeling! Heb ik ook al een aantal keren gehad. Het leukste is in je bovenkaak, ergens achterin, dan lig je zowat op zijn kop in die stoel.....

Dikke buikjes....ik moet Storm ook goed in de gaten houden, arjen geeft een kleine portie met de hooivoerbeurten. Hij vindt het weinig, maar ik zeg: voor Storm is het genoeg, het is hoogwaardig voer qua voedingsstoffen (wordt elk jaar gemeten). En een handje muesli en wat wortels en oud brood. Straks staat ie wat meer in het werk, als ie de planning niet teveel in de war gooit...en dan wordt ie vast een strak modelletje :D /3

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:24

Oh ja, ze gaat mee eten!

SOOOOOOF! Waar ben je? Heb je het kunnen regelen? We love you! SOOOOOOOF!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:19

dames ff bij de dikke buik fjorden de rugspieren trainen, Aman flink wat handstanden met Tankie maken , misschien ook wat voor jou Marion haha, dan gaat de buik vanzelf wat strakker worden, blijven oefenen dus

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:54

Ik heb geen zin in die handstand van Storm (is ook geen fjord) want je gaat er geheid vanaf! Volgens Aman bokt Tank hoog, maar kan je het uitzitten. Bokt Mandy ook, Marion? Of vouw jij je lange benen om haar heen? storm bokt niet, die probeert een salto!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 07:40

Nou dan heb ik liever dat hij bokt hoor jet hahah een salto zit ik niet uit :D

Nou was inderdaad helemaal achterin boven Jet, en om het nog extra leuk te maken heeft mijn gezicht besloten om te gaan lijken op een meloen :D Als dat maar voor de 17e weggetrokken is moet natuurlijk wel een lading sushi naar binnen kunnen schuiven.

Zo nu gauw verder aant werk hoop te doen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 09:27

guten morgen
5 graden en er is wat zon.

Mijn mest is er al aardig ingeregend dat was een goede planning met die regen 's middags en 's avonds, al zeg ik het zelf.

Vandaag ook druk, nog maar weer pudding maken, jaja Jetje, maar nu niet zoveel en perentaart bakken en boodschappies doen, huis schoonmaken en de boys verzorgen, uitmesten en los longeren en dan is de dag wel om.Druk druk druk

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:18

Zo terug uit werk me wang is al wat geslonken eff ,acaroni maken eet lekker makkelijk weg en daarna een mijn dressuurfjord in de bak rijden

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:38

Aman oefent stiekum voor de olympische!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 07:00

Goedemorgen

Wij oefenen toch allemaal voor de olympische spelen??????

Gelukkig bijna weekend, werken tot 15:00 uur en dan naar huis, weekend houden. Paardje pesten vanavond

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 07:31

Nee Kaar, ik niet...ook niet voor over 4 jaar! Maar ja, ik wou ook geen vos en hij mocht ook niet te groot zijn....

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 07:38

hihi je heb ons door jet ik en kaar trainen voor een paddedeux :D

Maar fjord was weer dwars haha, zijn bui is nog niet helemaal over maar uiteindelijk heeft hij wel gedaan wat ik wilde :D Lekker in de buitenbak is wel weel lekekr dat het weer wat fijner weer is.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 07:45

Blando is bij Xeentje ook stout in de bak, vindt hij echt helemaal niet leuk......... Ja maar wij gaan met onze knollen wel voor goud hè???? We zullen Anky eens laten zien wat voor handstanden wij allemaal kunnen, als een paardje bij haar bokt dan ligt ze er naast......... hahahah

Heb trouwens een dvd van Anky en die heet bij Anky op stal, ik kreeg hem van mijn zwager (tsja die weet niet beter) is kinderdvd. Je wilt niet weten wat voor blunders erop staan. bijv..... Anky gaat een stal uitmesten, is heel die stal schoon en echt gewoon brandschoon en haalt ze er 1 keurige mesthoop uit :D Paarden uit de wei halen doet ze ook nooit.............. als je ziet hoe dat gaat. Nou echt het is schandalig.................... :o

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 08:04

Ter info.............. In de nacht van zaterdag 24 op zondag 25 maart 2012 gaat de klok een uur vooruit, dat is al over 2 weken en ik dacht dat het een week later zou zijn :D
Is helemaal niet erg hoor :D *\o/*

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 08:07

Leuk voorbeeld voor kinderen.....ik snap er nooit iets van, die toppers die opeens niks meer zelf kunnen...zeg nou zelf, wij zijn ook allemaal toppers en doen alles zelf!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 09:36

guten morgen
6 graden, maar was vannacht tegen het vriespunt aan, koud dus.
Nu half zon half bewolkt.

Enne mijn oude lesgeefster Antoinnet [weet je wel Aman] die haar vriendin woonde naast Ankie en als ze daar naar toe ging maakte ze altijd een afspraak om bij Ankie te gaan kijken.
Let wel dat kon dus alleen op afspraak, ook voor de buuf dus en de trainningen, daar begon Ankie pas aan als een ander hem had losgereden en dan altijd achter gesloten deuren.
Nee Ankie kan keurig zitten en weet alle knopppen uitstekend te bedienen maar echt rijden???

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:10

Je mot er op bosrit meenemen op aiko...stop ik wel een takkie in zijn kont! }:)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:43

Jetta schreef:
Je mot er op bosrit meenemen op aiko...stop ik wel een takkie in zijn kont! }:)

haha lijkt me leuk hihi