Crossend met lol en plezier, door naar Reelaer topic deel 4!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Re: Crossend met lol en plezier, door naar Reelaer topic deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 18:43

We worden ingedeeld ;) Mag niet kiezen, heel af en toe staan er 2 paarden bij mijn naam, dan mag je daar uit kiezen ;)

hihi Jollyding :) ik was echt helemaal verliefd! Hij is echt echt leuk! En dat heb ik niet snel bij een eerste keer dat ik op een pony rijd. Nu was het echt superleuk, maar hij was wel echt een uitdaging, heel anders dan de andere pony's op de manege.

Datjaa schreef:
[VN] Speciale "Hoeflaarzen" onthuld tijdens Cheltenham Festival
OMG _O-
en dan vooral die foto op blz. 3. van die man :')

Ik moet ook eten. Daaaaaaaaaaag! :+:

Ieeeeuw;

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 18:43

als ik op dinsdag zo vroeg had gemoeten was ik in db gaan slapen en via daar gaan reizen, maar martijn is daar dus niet op zondag.. dus even kijken misschien kan ik bij mn nicht in rotterdam gaan slapen

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 18:53

ja idd, woon jij nog een eind van rotterdam af?

mike heeft een verrassing...
ik kan niet tegen verrassingen
het is 24 april
het heeft met paarden te maken
en je moet heel netjes gaan... oh god :P
edit: en we gaan VIP
Laatst bijgewerkt door suikermeisje op 15-03-11 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 18:55

haha stom zijn verrassingen he?
Emma heeft samen met Jasmijn en Esra een of ander kado voor mijn verjaardag bedacht (10mei)
en de hints die ik heb gekregen zijn:
dat mijn beugel er uit moet zijn, dat het iets met een hobby is, en dat het met veel mensen is. En omg ik ben zo benieuwd wat het is, maar ik kan echt niet wachten :')

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:00

leuk he sanne
maar waarschijnlijk weet ik het al eerder zegt mike
gelukkig :+
vandaag bij scheikunde.. werden 3 mensen uit de klas gestuurd begon dat mens te zeuren en er wordt niet meer geouwehoert.. dus ik zeg iets te hard, ik hou niet zo van die ouwe. Keek ze heel boos, maar het was niet eens om anderen aan het lachen te krijgen maar ik keek achterom gaat ze schreeuwen daty ik sneu ben en dat er niemand om mij lacht. dus toen ging de klas wel lachen, dus ik zeg zo het scheelt dat u wel heel grappig vind en dat ook van uzelf vind he :)) En de rest van de les heeft ze me niet meer aangekeken :+

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:02

Loes: Welke uni? En wanneer moet je daar heen? :)
Haha, ik heb gelijk gegoogled op 24 april :')
En Sanne ook al met haar verassing :D Hmmm. let me think. Blind dating? :P Je beugel moest eruit zijn? Naaaah, ik weet het niet :+

En nu ben ik heel benieuwd naar dat Jolly-ding! :):) ik moet snel naar Wageningenn! :+

Oepsiee Thamar }:0

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 19:09

hihi ik ben ook zoooo benieuwd naar de verrassing. Ze zouden zelf de datum ook wel plannen :+
Jaa, ze hoorden dat mijn beugel er op mijn verjaardag uit gaat, en toen hadden ze meteen dit bedacht...

haha ik zal wel een keer een foto maken. Hij is echt leuk! haha komen jullie allemaal hier op de manege kijken :))

HAHA THAMAR _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:31

Wow Sanne, jullie krijgen echt veel pony's ja! :P

Woow dat is vroeg Loes!
Ik moest laatst toen ik naar Wageningen gingen ook al de trein van 05.50. Echt wel dat ik als ik daar studeer ik lekker een kamer neem. :')

Haha, allemaal verrassingen! Ik wil er ook eeeeeen. :P

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:32

Datjaa schreef:

11 april in utrecht
zaterdag open dag in antwerpen, ben heeel benieuwd!
ik kan ook absoluut neit tegen verassingen.. brrr hahaha mijn verjaardag is hier ook elk jaar een sport, om mij echt helemaal gek te krijgen..
heb alleen de afgelopen 2 jaar een rotverjaardag gehad..
2 jaar terug was de begrafenis van mn buurvrouw op mijn verjaardag en zijn we daarom eerder van vakantie terug gekomen. vorig jaar zou ik niet thuis zijn, maar toen ging het uit met mn vriend en was ik oppeens wel thuis en had niemand tijd voor mij ;( (alleen veer dan!) dus dat was weer feest natuurlijk maar we konden neit uit omdat we geen vervoer hadden, zonde....

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:23

Loes je kunt ook wel hier komen slapen hoor :)) ik woon 5km van station tiel, 40 minuten met de trein naar Utrecht. Klein stukkie dus dan nog maar.

wel rot dat je 2 jaar rot verjaardag hebt gehad, ik heb juist 2 jaar leuke verjaardagen gehad, vorig jaar alleen beetje teveel gedronken kon niet meer op mijn benen staan :+ en dit jaar heb ik niet eens meer gevierd voor vrienden maarjahad het druk en niet super veel zin in :P

en ik moest dus vandaag nablijven omdat ik er gister uit was gestuurd, naja had beetje gepraat met die man en toen mocht ik in een tussenuur haha :D
en toen heb ik mijn huiswerk van nederlands voor vandaag nog maar gemaakt, denk dat ik dat maar vaker moet doen, eruit worden gestuurd, kan ik lekker muziekje luisteren en hoef ik niet bij een behekste in de les te zitten

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:17

Haha dus toen keken we de 3 musketiers met goofy, mickey en donald duck! :')

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:21

mijn ooms paard had trouwens koliek, kwam de dierenarts, zei mn oom, doe voorzichtig met spuiten, zit een veulen in.
zegt de dierenarts, maar dr zit helemaal geen veulen in!

superrot, al de tweede keer dat dat is gebeurd, het lijkt wel alsof tie altijd pech heeft..
1e jaar ging goed(balthazarr :D ), 2e jaar veulen darmziekte overleden, 3e jaar geen veulen erin, 4e jaar veulen snachts geboren en sochtends verdronken in de sloot, 5e jaar goed gegaan, maar dan nu wéér.

Vind het echt sneu.. Hij doet kunstmatig, en als het dan niet lukt opnieuw enzo, maarja nu in maart te horen krijgen dat het niet goed zit..

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:22

Jaaaaaa. ik wil ook een verrassing :P
loesje166 schreef:
Datjaa schreef:

11 april in utrecht
zaterdag open dag in antwerpen, ben heeel benieuwd!
ik kan ook absoluut neit tegen verassingen.. brrr hahaha mijn verjaardag is hier ook elk jaar een sport, om mij echt helemaal gek te krijgen..
heb alleen de afgelopen 2 jaar een rotverjaardag gehad..
2 jaar terug was de begrafenis van mn buurvrouw op mijn verjaardag en zijn we daarom eerder van vakantie terug gekomen. vorig jaar zou ik niet thuis zijn, maar toen ging het uit met mn vriend en was ik oppeens wel thuis en had niemand tijd voor mij ;( (alleen veer dan!) dus dat was weer feest natuurlijk maar we konden neit uit omdat we geen vervoer hadden, zonde....

Aah oké! Ik wilde ook nog graag naar open dag van Antwerpen of Gent, maarja, hoe kom je daar in hemelsnaam vanuit het hoge noorden zo vroeg _O- En het was precies voor/in mijn toetsweek, dus das ook niet zo lekker :\

Zozoo, Thamar aant zuipen :+
Soms.. is uitsturen toch nog ergens goed voor :+

En ben ik nou gek, of stond hier zonet nog een post van Iris? Serieus! :o? En er stond iets in over meeten? Ik dacht echt dat ik dat hier had zien staan :x

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:24

Olijkje schreef:
Haha dus toen keken we de 3 musketiers met goofy, mickey en donald duck! :')

Beter als Pieter Post kijken onderweg naar Oostenrijk op wintersport :')

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:26

Olijkje schreef:
mijn ooms paard had trouwens koliek, kwam de dierenarts, zei mn oom, doe voorzichtig met spuiten, zit een veulen in.
zegt de dierenarts, maar dr zit helemaal geen veulen in!

superrot, al de tweede keer dat dat is gebeurd, het lijkt wel alsof tie altijd pech heeft..
1e jaar ging goed(balthazarr :D ), 2e jaar veulen darmziekte overleden, 3e jaar geen veulen erin, 4e jaar veulen snachts geboren en sochtends verdronken in de sloot, 5e jaar goed gegaan, maar dan nu wéér.

Vind het echt sneu.. Hij doet kunstmatig, en als het dan niet lukt opnieuw enzo, maarja nu in maart te horen krijgen dat het niet goed zit..

Woww, maar daar komen ze dan wel laat mee zeg! Wanneer hebben ze de KI(?) gedaan dan?
Das dan idd superkút, zo laat horen dat het weer niet goed zit..:(:)

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:29

En Loes: Ik zie dat jij de 15e jarig bent! 3 dagen voor Lindi & Me! Gelijk verjaardagsmeeting erbij :P
Komen we met z'n allen langss! als ik dan al studentenOV heb :') Maar waaroo ligt Ossendrecht? :')

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:30

jeetje balen voor je oom zeg Veerle!

idd eruit gestuurd worden kan nuttig zijn, voor mijn geestelijkheid :P
ik weet de verrassing al haha!
naar indoorbrabant :) mike zijn vader kan kaarten krijgen via zijn werk (hij is bobo :P)

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:04

heb weer mazzel, me eerst uur valt uit en daarom eerste 3 uur vrij :D

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:29

Wauw wat gaaf Thamar! Indoorbrabant :):) Wat is bobo? :o?
En das chill! Anders had je 2 tussenuren gehad?
Ik heb alleen eerste uur vrij, moet 9:25 in :P

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 07:14

hmm... die stomme school had dat stomme regeltje weer eens niet bijgewerkt en ik al met mijn slaperige hoofd stond er dinsdag (ik ben altijd de dagen van de week kwijt)
En nu heb ik dus ook gewoon weer die 2 tussenuren, echt irri. Want als ik die niet zou hebben zoui ik gewoon tien voor 1 uitzijn maarja dat ik bij elke dag zowat :(
bobo is baas haha :o

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 07:46

Oke heb alles gelezen maar ben weer vergeten, alleen veerle: super rot van je oom zeg Ö
echt k't...

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:55

ik zit nog op school en het is echt saai man man man wordt je helemaal niet goed van heb nu dan wel pauze maar daar is vandaag eigenlijk ook weinig aan. trouwens claire hoe gaat het op school nou met die stomme meiden?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 14:56

ik had een 6,6 voor mijn Duits mondeling,
ging 8 minuten over 2 boekjes, had er geen gelezen maar alleen samenvattingen van internet + ik had gisteravond pas 1 keer doorgelezen.
Die man is zooo chill _O-

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:12

haha beter Sanne! goed bezig hoor :P

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:42

Datjaa schreef:
En Loes: Ik zie dat jij de 15e jarig bent! 3 dagen voor Lindi & Me! Gelijk verjaardagsmeeting erbij :P
Komen we met z'n allen langss! als ik dan al studentenOV heb :') Maar waaroo ligt Ossendrecht? :')

je wilt neit weten waar ossendrecht ligt.. dat ligt helemaal int zuiden, tegen de belgische/zeeuwse grens aan... (ik ben dus wel eens voor zeeuw uitgemaakt! je mag me voor alles uitmaken, maar niet voor zeeuw of belg :') )
Thamar, ik hou van indoor brabant! is echt geweldig, welke dag ga je? ben ook wel eens vip geweest, met de wereldbeker springen,, god roep elk jaar dat ik weer wil, maar meot in chaam crossen die zondag dus zit er neit in