Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 20:17

Ja , is goed. Het is in elk geval weer vroeg afgelopen ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:42

Ja, prijsuitreiking rond 22u gepland ofzo....
Ga denk ik vlot daarna weg ivm vlucht de volgende nacht!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:43

Lekker handig ja, losrijden en dan paard weer 3u op stal zetten, schiet niet op. Verder ben je er helemaal klaar voor, zo te lezen. Leuk dat de eigenaresse van Perla komt kijken. En knap dat je zover kan hardlopen!

Gisteren gewerkt en daarna naar Glitterjurk geweest. En vanochtend nog even met Mazzeltje op stap geweest. Het was wel frisjes op de kar, maar nog wel uit te houden. Met poetsen stonden we heerlijk in zonnetje uit de wind en Mazzel stond lekker te slapen. Hij begint zijn haren al los te laten, dus dat is wel fijn, nu lekker veel poetsen om ze eraf te krijgen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 21:49

Wendy, heb nog niet zover hardgelopen hoor! Moet allemaal nog gaan gebeuren hoor!!!
En ja, kom maar op met vrijdag! Heb er wel zin in eigenlijk......(tot ik daadwerkelijk moet opstappen gok ik. Antoinette en Saskia, aan jullie de schone taak om me er aan te helpen herinneren dat ik het leuk vind!)
En fijn dat mazzeltje wat haar aan het verliezen is. Zie zelf bij Perla ook een heel andere vacht verschijnen! Vanmiddag Perla trouwens van het land mogen plukken.....was nog een beste wandeling, haha!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 23:39

Haha wandelen is goed voor de conditie ;-)

Wij helpen je wel herinneren dat je het leuk vindt, kijk gewoon naar die prachtige goudgele manen en dan weet je genoeg :-).

Wendy, glitterjurk?? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Foto's graag als je er 1 hebt aangetrokken!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 23:53

Ik denk dat Wen het programma van Dennis van de Ven en Jeroen van Koningsbrugge bedoelt? Was het wat? Ik ga in April! :)

Het is ook leuk joh Milou! Lol maken is het belangrijkste, verder maakt het geen bal uit hoe het gaat. Je hoeft niet de nieuwe Anky te worden ;)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 09:33

Was de theater show van Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven ja. Ze noemen zich Jurk en de show heet glitterjurk. Dus nee, ik heb de hele avond op mijn kont gezeten, gekeken en gelachen :D
Het was de moeite waard Sas, het was lange show, al vond ik soms Jeroen erg langdradig.

Ik vind het altijd wel lekker stukje wandelen, enige nadeel vind ik als je door veel hekken of andere koppels paarden moet.

En inderdaad lekker lol maken met je grote-kleine vriendje, dat moet toch goed komen? Kijk naar dat knappe koppie van hem. En gewoon lekker rijden, misschien moet je hem wat lekkers beloven als hij lief is.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:08

Zoooo ik ben weer terug van een zaaaaaalig ritje! Heerlijk op good old Alex gereden. Dat paard is echt goud waard! Wel lekker door kunnen rijden en de hele rit tegen de dikke billen van Adje aan mogen kijken :-)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 14:44

Vandaar dat de rit zo zalig was, die billen van Adje moeten wel erg leuk zijn :P
Lekker dat je zo heerlijk gereden hebt! Ik heb al zin in de 28e, lekker paardendagje :D En het weer was vandaag ook prima, lekker zonnetje. Ik ga straks nog even met de hond wandelen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:24

Fijn Antoinette!
En ja, de billen van adje :D! Ahoewel zijn hals en oortjes nog leuker zijn om tegenaan te kijken <3!

Hier hard gewerkt. Ga zo maar eens loopkleren aantrekken en even alle drukte van me afrennen..... :j moet alleen nog even bedenken wat voor rondje ik ga rennen. Duinen zijn wel druk zeker zo met de Pasen?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:44

De duinen zijn inderdaad druk, zeker met dit weer. Het begint eindelijk wat te worden!! :))

Fijn,dat je zo lekker hebt gereden op alexias. Ik heb ook zin in de 28ste!! Adje lijkt me wel leuk whaha

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 18:32

kooslover schreef:
De duinen zijn inderdaad druk, zeker met dit weer. Het begint eindelijk wat te worden!! :))

Fijn,dat je zo lekker hebt gereden op alexias. Ik heb ook zin in de 28ste!! Adje lijkt me wel leuk whaha

Adje is al bezet, haha!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 19:35

Ohja, door wie dan?? Ik wil ook wel eens een keer op Adje ;-)
Ik heb vandaag in ieder geval wel gezien wat er gebeurt als hij niet wordt aangepakt, wat een clown zeg :-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:00

O ja joh? Maakte hij zijn eigen pad? :D Of deed ie andere leuke dingen?
Wat een heerlijk beest is het toch! :j !!! (Was het iemand van de manege die er niet aan reed of was het iemand van buitenaf? ......ben verder niet nieuwsgierig hoor!)
Enne, jij gaat toch op zaron naar buiten? O:)
En sas op Willem, haha :Y)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:27

Nou als het zo gaat als vandaag wil ik ook wel weer op Alex, ik kon hem er goed bijhouden en hij was gewoon lekker wakker, heerlijk <3
Er zat een ruiter van buitenaf op Adje, die hem dus pas nadat we op het strand waren geweest ging aanpakken -O- .. Op de heenweg naar het strand gingen Ushi en Adje een duintje verkennen en hij liep gewoon niet door, sloot zelf aan enzo.
Dame die op Omar zag reed er ook niet echt aan, was wat onzeker dus op het strand schoot Omar (reed naast mij achterin) naar voor en Adje ging dus mee.

Het enige wat een beetje jammer was waren ouders met 2 kinderen die echt vlak na de duinopgang een vlieger op moesten laten terwijl wij naar boven klommen, Alex kan ook in galop een klucht beklimmen!
Ohja en er zat een irritant klein hondje achter ons aan die kreeg een tikje van Testo toen die opzij sprong |o .

Het wordt weer voorjaar mensen met allemaal leipe toeristen op het strand 8)7 !

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:56

Fijn Antoinette, dat het bij jou zo lekker ging! En geen last gehad van de uitstapjes van Adje en ushi? En dan nog een Omar die wat meer tempo wilde!
Hondje nog heel na tik van Tiësto?
En die vliegers........heel fijn......tja, het wordt weer tijd ervoor hè?

Die Adje en ushi, haha, duintje verkennen! Gingen ze samen of apart van elkaar!
En ja, pas na het strand gaan aanpakken....tja, dat heeft weinig zin! Maarre, Adje en zelf aansluiten?????

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:08

Ja dat lukte vrij aardig, het aansluiten van Adje!

Duintje was eerst Ushi en Adje volgde. Ik moest Alex inhouden zodat Adje weer voor ons op de hoefslag kon en dat ging goed :-).
Hondje was nog heel zat even te piepen vond het wel zielig voor het hondje maar dan moeten mensen hun honden maar bij zich houden.

Oh en we hebben ook nog 2 reetjes gezien! :-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:13

Op ushi ook iemand van buiten af?
Voorrijder (wie had je?) was zeker wel blij met al die dingetjes.....?
Maarre, ik moet in stap ook altijd wel werken om meneertje aangesloten te houden. Maar het aansluiten (mocht er een gaatje zijn gevallen), gebeurt nog altijd wel op mijn commando en niet dat meneertje dat zelf mag doen.....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:22

O, sloompies in stap. Te vermoeiend voor mij. Ik vond Arko wel erg relaxed en wellicht de Paco look a like. Hoe is hij buiten? In elk geval hadden de hafjes weer plezier!!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:27

Leuk dat je reetjes gezien hebt. Wel jammer dat mensen er niet aan rijden op een buitenritje. Paarden zijn nog steeds geen automaatjes. En tja haflingers, altijd in voor een grapje, zeker op 1 april.
En inderdaad Antoinette, als eigenaren nou eens op hun hond letten, zou wel schelen ja. Als we met Kaya in duin zijn, letten we bij de ruiterpaden ook altijd even extra op of moet ze even aan de lijn. En dat is dus ook een reden dat het strand niet leuk is met d'r, ze loopt zich te vervelen en gaat dan stront eten en achter paarden aan.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:40

Ushi weet ik niet, kende de dame niet in ieder geval.
Aad reed voorop op Bob die zichzelf uitermate keurig gedroeg!
Tiesto is de Paco lookalike, is wel een paardje voor jou denk ik. Hij is wel wat schrikachtig maar heeft zo zijn momenten geloof ik..
Ja hondeneigenaren.... Ik snap sommige mensen echt niet hoor. Ook mensen die een vlieger oplaten terwijl een groep paarden op een paar meter afstand passeren... Goed sommige mensen weten niets van paarden maar denken mensen dan echt helemaal niet na? |o Owja nog zoiets, we reden door het bos, waren mensen met kinderen, jongetje had een bal vast 'mama mag ik een bal naar de paarden gooien' :? .
Ik moest even op mijn tong bijten... :x

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:57

Het sloompies in stap valt op zich mee hoor Saskia....maar je moet hem ff aan het werk zetten. Anders gaatje lopen lanterfanteren....
Tiësto kan inderdaad soms schrikkerig zijn, maar over het algemeen is hij vrij braaf geloof ik!

Ooooo, dat kind met die bal....je zou ze toch wat.....wat was het antwoord van de betreffende ouder?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 22:19

Heel raar kind. Op dat soort momenten komt mijn kinderhaat weer even naar boven hoor :o

Weet je wat het is... Als je niet zo vaak rijdt is het niet zo prettig als je op een iets langzamer paard rijdt.
Dan is een automatische piloot beter :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 22:50

Nee, maar Adje is niet als dapper hoor!!! (Tenminste, ik ga er van uit dat je daar ook een beetje op doelt?). Adje gewoon vanaf begin laten weten dat been geven lopen betekent en anders been+tik. Doet ie het doorgaans goed op! En ook stemhulpen doen het vaak goed bij mijn vriendje!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 23:19

Nee hoor, daar doel ik niet op. Heb van de zomer een buitenrit gemaakt bij De Stal op een iets minder voorwaarts paard ( en ik moet ook wel toegeven, dat hij ongeveer reed zoals Fox :')). Gevolg; enorme spierpijn. Na Arko had ik nergens last van!

Maar na Dapper voelde ik mijn spieren ook zeker hoor ;)