ik moet mogen boeken en rooster halen, ben erg benieuwd bij wie ik in de klas zit, en hoe mn rooster is.. en joepie, mag ik ook weer kaften.. hopelijk krijg ik mn moeder zo gek om een deel te doen.
Jah nou als ik die toets niet haal dan moet ik sowieso vertrekken. Als ik die toets wel haal probeer ik sowieso me P te halen, dat is dan als het goed is alleen 1 verslag nog voldoende halen. Dat verslag heb ik al 2x herkanst en die mocht ik nog een keer herkansen als ik de toets zou halen, maar die had ik dus niet gehaald...maar ik denk dat als ik de toets nu wel haal dat ik die nog wel mag doen en dan heb ik me P...daarna zien we wel weer
Suuskipje
Geplaatst: 30-08-10 18:03
_Patriciaa schreef:
suus: rot dat je je zo druk hebt lopen maken Doe ik ook altijd bij elk geluidje lig ik dan op scherp Heb je het opruimen wel overleefd ?
Ja was klaar met 2 uurtjes! echt chill, alles ruikt hier nu citroentjesfris Nu nog de enorme stapel was wegwerken, maar dat komt ook wel
Nou ik ga beleven hoe mijn opleiding gaat bevallen heb vandaag kennis gemaakt met me klas, heel gezellig. Maar een kleine klas, met ze 18e waarvan 4jongens hihi. Morgen introductiekamp heb dr wel zin in!! en als het toch niet is wat ik wil dan wil ik iig me p halen. Maar dat gaat ik allemaal zien. nu lijkt het me allemaal iig heel erg leuk
oej britt klinkt niet fijn. benauwd ken ik wel maar pijn in de maag erbij niet. maar bij mij is het dat mijn nekwervels mijn borstkas tegenhouden zodat ik alleen met me middenrif adem.