ik ga dan in oranje aar schiphol haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
) dus ik reed maar beetje door in draf, stomme koeien

(dan is die wel rustig alleen heeft die soms grote passen als die echt ontspannen is
) Met de bosritten vand e club reed ik meestal voorop en dan dribbelde de rest altijd achter Jip aan omdat die zo snel stapte en ik geen zin had om hem in te houden
xSannee schreef:Haha ik ben altijd chagerijnig als ik terug kom, want dan mis ik het kamp al
) maar daar was zo'n leuke fjord, wou bijna Bonny er toen voor verkopen, nog steeds ben ik helemaal weg van dat beestje.
is nu echt zo'n manege pony en Bonny hefet teveel emotionele waarde bij mij. 

)
suikermeisje schreef:hier is het best wel warm.
Bij Jip train ik echt op lange afstand en in de bak gaat zijn longinhoud achteruit (eerder buiten adem)
nu komt het ook wel door het warme weer. Maar ik heb nu veel minder lange stukken gegaloppeerd (galoppeerde vaak ervoor zo'n 20 km. met kleine stukjes draf en stap) dat 1x per week maar hij moest wat dikker worden dus heb ik hem veel stil laten staan.
Maar hij gaat JT wel volhouden, want het grootste gedeelte doe je toch rustig aan, en wat is er nou relaxter dan een rustige stap(dan is die wel rustig alleen heeft die soms grote passen als die echt ontspannen is
) Met de bosritten vand e club reed ik meestal voorop en dan dribbelde de rest altijd achter Jip aan omdat die zo snel stapte en ik geen zin had om hem in te houden
![]()

Dus ik dacht al van gaat lekker worden met trektocht.
Maar aangezien het grootste gedeelte van de groep bestaat uit pony's reden we op een rustig tempo dat Loki makkelijk bij kon houden!