Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ahtnamas schreef:Kirsten_S schreef:onyx is dat, .. Jaa dat paard zit je niet graag op..
Die loopt altijd zo indd, drukt ze rug ook gigantisch weg.
Het is een slungel maar het is wel een heel leuk paardje vind ik hoor! Met springen kan hij ook leuk zijn, alleen soms net ff iets te enthousiast. Om hem goed te laten rijden is idd geen makkie!
Broccoli schreef:Angelique valt best vaak. Net als ik met springen
Want zit dan op introductiekamp!
Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:
Het is een slungel maar het is wel een heel leuk paardje vind ik hoor! Met springen kan hij ook leuk zijn, alleen soms net ff iets te enthousiast. Om hem goed te laten rijden is idd geen makkie!
Het is wl een leuk paard, alleen hij loopt en springt verkeerd,
en dat is jammer want hij zou het best kunnen. Aan de teugel rijden is bij hem al gauw een false knik.
Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Angelique valt best vaak. Net als ik met springen
Jaa daar hadden we het gisteren ook over met der. Ze gaat waarsch voor wat stabielere laarzen kijke omdat ze met de chaps die ze nu heb niet genoeg haar hakken uitdrukt en dus ontzettend onstabiel zit. Hoop dat stevigere laarzen de uitkomst bieden want zo vaak vallen is niet fijn!
Hee maar dunja weigert vaak zoo gemeen, dat vind ik een excuus om er af te mogen vallen!!
Ahtnamas schreef:Denk je dat laarzen zullen voorkomen dat je er af valt? Ik kan het me niet voorstellen. Grote kans dat ze der hakken dan nog steeds niet goed uitdrukt? Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat de enige reden dat ze er vaak afvalt is dat ze der hakken niet goed uitdrukt?
Kirsten_S schreef:gina2003 schreef:Ik ken haar niet, maar hoe kan iemand zo vaak van een paard afvallen?
Zoveel dingen kan het aan liggen. Sommige mensen zitten
gewoon niet zo stabiel en er hoeft maar iets te gebeuren
of ze vallen er al af...
Ps ik moet effe over alles nadenken, niet dat je denkt dat ik
je negeer ofzo..
gina2003 schreef:Kirsten_S schreef:
Zoveel dingen kan het aan liggen. Sommige mensen zitten
gewoon niet zo stabiel en er hoeft maar iets te gebeuren
of ze vallen er al af...
Ps ik moet effe over alles nadenken, niet dat je denkt dat ik
je negeer ofzo..
Geen probleem, ik hoor het wel van je.
Ja, als je niet stabiel zit, kan dat wel, al kan ik me daar persoonlijk weinig van voorstellen.
Is ook niet echt leuk rijden natuurlijk, als je er om het minste geringste naastligt..
gina2003 schreef:Ok, ook met brave paardjes?
Kirsten_S schreef:gina2003 schreef:Ok, ook met brave paardjes?
Ohh dat weet ik niet. maar het gebeurt vooral bij onyx,
persoonlijk spring ik daar liever ook niet op , omdat het
echt een slungel is , vierkant door bochten gaat
en als een hert springt en jaa als je dan niet genoeg
je hakken uitdrukt word je nogg méér gelanceerd
dan gewoonlijk gebeurd tijdens een sprong met onyx.
Kirsten_S schreef:gina2003 schreef:Ok, ook met brave paardjes?
Ohh dat weet ik niet. maar het gebeurt vooral bij onyx,
persoonlijk spring ik daar liever ook niet op , omdat het
echt een slungel is , vierkant door bochten gaat
en als een hert springt en jaa als je dan niet genoeg
je hakken uitdrukt word je nogg méér gelanceerd
dan gewoonlijk gebeurd tijdens een sprong met onyx.