Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lekker gestapt en een stukje in draf, baby was al moe dus ze konden niet zo lang 
AnitaJoeri schreef:Jetta schreef:Haai! Vanmorgen met Ellen geweest. renk was lekker eigenwijs, Ellen lag in een deuk. Vliegensvlug in galop en snel omkeren......dat kind blijft gewoon zitten! Met een big smile!
Morgen een mooie damesrit met de dames. Het wordt een 3*** rit, dus geen gezeur en geen gedoe, we gaan er lekker tegenaan, stap, draf, galop......hop hop hop.
kijken jullie uit.
Het klinkt me nu al angstaanjagend in de oren.
We gaan in ons duikpak, want het hoost! En dat is ook handig als er iemand besluit in een plas te duiken.....

hahahahahahahaha... vaker kapuchon opdoen voor meneertje

Princesspres schreef:ahhhh arme poownie
gisteren was hij opeens heeeuuul bang voor een stoel![]()
en toen karin ook nog eens een deken ging passen was het helemaal over...
Helemaal blazen en groot maken
volgens mij heeft baby last van puberhormoontjes
had je je capuchon op? Of had hij een aparte kleur?
De poownie is gek![]()
heb zelf ook regenmatig mn capuchon op.
Maar donkere kleuren en regenjassen vind hij nog steeds niet heel erg hip
hihi

dus niet heel heftig..
en dat vondtie maar niks.. hihi..

hihi..

Binar schreef:amber2202 schreef:istie nu al te klein ?:(
jammer zeg!!!
nou t zou nog net aan gaan, maar voor mooie issie echt te klein... toen ik hem kocht was de deken al net aan hoor![]()
heb nog een bordeaux deken liggen, vorig jaaar 2e hands gekocht... toen te groot maar denk dat Marley hem nu wel gaat passen
Binar schreef:sybje schreef:ik heb lekker mijn hyvesaccount gewist! ik werd er helemaal hopeloos van...![]()
hoezo werd je er hopeloos van??
Als je blote billen seksie vindt, dan is die deken missch wel iets voor Syb![]()

maar is nu opgelost!!

hihihi...

...kom ik met dat zadel aan, zie je Warenko denken: gewoon stug dooreten, ik heb niets gezien...dat mens is gek!
of zoiets, nou ja, volgende keer beter. We kunnen ook eens op een mooie droge avond gaan. Ook best. We zien wel.